1. Část

6.3K 234 35
                                    

Bakugou pov:
Všechno tohle už mi pije krev!
Jen přijdeš do třídy a už vidíš půleného bastarda jak se zas a furt motá okolo toho nerda, který si ho ani nevšímá.

Sedl jsem si teda na svoje místo a už jsem cítil pohled od půlence... TO NEVÍ ŽE JSEM BETA?!
Teda... alespoň to říkám aby nemusel mít v sobě nějaký..... chlouby jiných protože to vážně nechci.
Doma na mě matka křičí jak na psa protože jí všichni opustili a já jsem ten jediný který ještě odejít nemůže.

Skoro nikdo o mě neví... neví že jsem omega... jediný kdo to ví je moje matka a Kirishima kterému věřím nejvíce.

Škola skončila a já šel pomalu domů protože nechci aby mě matka zbila... musím se mentálně připravit...
Když jsem se připravoval tak jsem došel po chvíli před můj dům a začal hledat klíče, když jsem je našel, šel jsem teda dovnitř.

Odemčel jsem a neslyšel mámu.... byli prostě ticho což moc u nás není.
Odešel jsem nahoru se převléct, ale když jsem sundal triko tak jsem se podíval do zrcadla.
Modřiny jsem měl skoro všude, když je tělák jdu schválně jako poslední a převlíkám se nejpomaleji protože nechci aby mě viděli.

Když jsem už byl převlečen šel jsem dolů do kuchyně... jenže tam na mě čekala máma

"Jaký byl den ve škole?"
"Asi dobrý.."

Zeptala se mě nějak klidně.... ona něco chce a nebo dostanu ještě víc než normálně

"Je úžasný že si se měl dobře... ALE JÁ SE NEMĚLA DOBŘE!"

Dala mi facku a já spadl na zem.
Vzala mě za vlasy a praštila mě hlavou o zem

"KVŮLI TOBĚ JSOU JEN DALŠÍ PROBLÉMY! MĚL SI BÝT ALPHA A TY SI KURVA OMEGA!"

Mlátila mě ruk, nohou, kopala do břicha, kopala do obličeje, dělala semnou cokoliv co se jí zachtělo...
měl jsem něco dělat... měl jsem se bránit.... ale to by vzala nůž a řezala mě kamkoliv by se jí to líbilo.

Když přestala tak si sedla na židli a já se konečně mohl pohnout. Z nosu mi valila krev i z čela

"Uklidíš si to, a nejdeš do školy do té doby dokud se ti to čelo nezahojí"

S těmihle slovy šla zase ven pít a já se snažil držet na mých nohou....
uklidil jsem podlahu od mojí krve, pak jsem se nějak doplazil do koupelny kde jsem si obvázal čelo a umyl si obličej od krve a pomalu šel k sobě do pokoje....

V pokoji jsem vzal mobil a chtěl volat Kirishimovi ale mobil jsem hodil někam do háje, sedl si k oknu a brečel...

Hlavou se mi honily myšlenky ve smyslu že tohle už nemá cenu, zabít se by byl útěk.... takový Deku musí mít všechno hnedka a má se úplně dokonale.... co jeho trápí? Že nemá svojí omegu? Ptttt tolik se okolo něho motá... nebude mít problém si vybrat.

K večeru jsem si lehl do postele a usl.
Ale ne moc na dlouho.

Okolo jedné ráno se do mého pokoje dostala matka a začala mě mlátit když jsem spal.

"OMEGO HNUSNÁ!"

Nechal jsem se, ale pak přišlo něco co jsem nečekal....
Moje matka mě začala vysvlékat z mého oblečení

"Co to dělá—"
Ani jsem to nedořekl a už mi přiletěla facka

"TICHO BUDEŠ! JESTLI CHCEŠ MÍT K NIČEMU TAK MI ZAŘIĎ VNOUČATA!"

Ukázal se u nás nějaký chlap a než jsem se nadál máma byla pryč a nějakou chloubu chlapa kterého ani neznám jsem měl v sobě...
Začal do mě přirážet ani mě nenechal si zvyknout.
Po chvíli se do mě udělal a odešel.

"Dobrou noc~"

Zavřela mi máma dveře od pokoje a já neměl sílu vstát, ale musel jsem vstát abych to ze sebe dostal...
Jen jsem se zvedl a spadl.
Vykašlal jsem se na to, lehl do postele a po trochu brečet protože jsem nechtěl aby máma přišla.

Druhý den ráno jsem se probudil a měl sms od mámi že jsem omluvený že školy....

To znamená že už jsem sám doma.
Vstal jsem teda z postele ikdyž s bolesti a doplazil se do koupelny kde jsem si dal vanu, protože ve sprše by mě nohy neunesli.

Umyl jsem se a hnedka vylezl, čistil jsem si zuby a byl jsem strašně mimo.
Nemohl jsem přemýšlet na nic jiného než na to co kdybych byl těhotný... nechci být těhotný! Já chci být hrdina a hnedka jak dovrším 18 odejdu, ikdybych měl žádat Kirishimu abych mohl být u nich doma.

Z ničeho nic mi bylo totálně špatně.....
Nenenene že ti není to co si myslím?!

Nevzdám se tě! (BakuDeku omegaverse)Kde žijí příběhy. Začni objevovat