Deku pov:
Ve škole jsem se zmínil že se mi Kacchan líbí, ale nečekal jsem že Todoroki půjde a zmlátí Kacchana...
Kacchan mě odmítl takže si to jdu alespoň vyřídit s Todorkim.Došel jsem k Todoroki a byl jsem dost naštvaný.
"Ahoj Izuku~"
Přivítal mě jako by se nic nestalo.... Heh SAMOZŘEJMĚ ŽE STALO!
"Proč si zbil Kacchana?!"
Koukal na mě tak nevinně.... parchant....
"On ti nic neudělal, a co tak vím... ty a já spolu ani nejsme!"
"Ale.... ale ty si můj!"Klekl si a začal mi rozepínat kalhoty, ale okamžitě jsem ho zastavil
"Chci mít s tebou děti Izu~~"
"Ale já s tebou ne, a od teď se semnou ani nebav protože si pro mě teď propadl k tomu nejhoršímu"Otočil jsem se a odešel domů...
Vzal jsem mobil a chtěl volat Kacchana, ale radši jsem si to rozmyslel a šel domů.Když jsem došel domů tak jsem si lehl na gauč a přemýšlel co tak Kacchanovi že si chránil břicho a byl tak celý vyděšený.... asi ho do něho někdo kopl.... nebo.... je to omega...
Bakugou pov:
Já jsem......
TEN TEST NIC NEUKAZUJE!"CO TO JE?"
"Co se děje Bakugou?"
"Ten test nic neukazuje"Prostě bílo, ani jedna čárka....
"Uděláme si další"
Díky bohu že matka jich koupila několik.Udělal jsem si teda další a odešel dolů i s mobilem do kuchyně......
Co tady mám jako dělat? Já hlad nemám..... Počkat!
Už mám!Otevřel jsem ledničku a začal vyjídat ledničku.
"Wow ty máš teda hlad"
"No jo no"Asi po hodině jezení jsem si uvědomil že mám tam ten test.... když jsem chtěl jít tak jsem slyšel jak se odemykají dveře a já rychle hovor ukončil a mobil vypl.....
"Jsem doma Katsuki"
Ona řekla mé jméno....
A jsem v háji"Co tady děláš....?"
"Bydlím?"Jsem radši ticho protože se mi to nelíbí....
"Co říkáš na společnou večeři?"
"Ne.... mě donesl Kirishima úkoly takže je musím udělat"Tohle se jí nelíbilo..... a sakra
"Pojď uděláme si společnou večeři"
"Já mám ty u—"Můžete hádat co se stalo.... dala mi facku
"BUDEŠ SEMNOU SAKRA VEČEŘET TY ZASRANÁ OMEGO A CHCI SLYŠER ŽE SI TĚHOTNÝ!"
Sebral jsem se a šel potichu brečet do pokoje, mezitím už jsem měl několik zpráv od Kirishimi
Sharky boi!❤️🦈
Baku! V pořádku?
Haló?
Žiješ?
Udělala ti něco?
Mám pro tebe jít?!Sparky boi💥🧡
Ne jsem v pořádku.. nic se nestalo😁Lhát se nemá, ale co mám dělat... nechci aby tady přišel i s policií a nechci ani by mě vzali na nějaký testy nebo co..... opravdu ne.
Když jsem dobrečel, šel jsme do koupelny se podívat na test....
Dvě čárky.....
No do prdele!
Schoval jsem test a šel k sobě do pokoje, kde jsem zase brečel.
A jsem v háji..... matka už mě bude mít na dohledu snad furt....Uběhl víkend a já šel do školy a jako normálně na mě čekal Kirishima.
Šli jsme spolu do třídy a po cestě potkali toho nerda"Kacchan...."
Ignoroval jsem ho a zrychlil jsem krok a Kirishima se mezitím bavil s nerdem.... ten blbec.... nesnáším ho...
Došel jsem do školy a přezul si boty a rovnou jsem šel do třídy.
Jen se tam objevím a už jde ke mě ten zasraný půlenec"Jestli máš něco proti tak si to vyříkej s někým jiným než semnou protože mě tvůj bullshit nezajímá"
Okamžitě se zastavil a Koukal na mě jak na idiota.
Já si sedl do své lavice a dostal zprávy od matkyMatka
Kde si?Můj omega syn
Kde asi?Matka:
Tohle si s tebou vyřídím!Někdy si říkám zda je normální.... protože se mi to nezdá
Zazvonilo na hodinu a do třídy přišel učitel a začalo vyučování.
Koukal jsem z okna a nevnímal učitele"KDE JE TA ZASRANÁ OMEGA?!"
Okamžitě jsem zmrzl jen jsem ten křik slyšel...
Co tady dělá?!
ČTEŠ
Nevzdám se tě! (BakuDeku omegaverse)
FanfictionBakugou Katsuki je omega, ale omegou se nikdy neměl stát, jen aby nebylo jasný že on je jeden z těch kteří nemají skoro na nic právo, tak říká že je to beta. Izuku Midoriya je jediná Alpha na škole a denně se okolo něho motá několik omeg, a hlavně S...