2. Čast

3.9K 186 25
                                    

Bakugou pov:
Začal se mi zvedat žaludek a hnedka jdem běžel na záchod kde jsem začal zvracet.
Bylo mi na nic, jestli v sobě mám teď dítě.... tak to jsem v háji.... potrat mi matka nezaplatí a do měsíce bych taky nesehnal tolik kolik chtějí... a žádat o peníze taky nechci....

Začal mi zvonit mobil a tak jsem to zvedl

"Dneska v noci nebudu doma a vrátím se až.... až se mi bude chtít"

Byla to moje máma..... nesnáším jí....
Já nechci být těhotný... ještě ne...
vstal jsem a šel jsem si lehnout do postele a usl.

A spokojeně spinkal do té doby dokud nebyla jedna odpoledne a nebo by nezvonil na dveře.
Vstal jsem teda ikdyž s nechutí a něco jsem na sebe hodil aby nešli vidět ty modřiny...

Otevřel jsme dveře a rám byl—
"Deku?"

"Ahoj Kacchan...."

Do háje! DO HÁJE! DO HÁJE!
"Co tady chceš?"

"Nebyl si ve škole, tak ti nesu úkoly...... proč máš na sobě svetr když je léto a je 30 stupňů?"
"Neřeš to! Dej mi ty úkoly a běž!"

Chytil mě za svetr a snažil se ho ze mě dostat ale já nevěděl co dělat a první co mě napadalo udělat je výbuch.. a taky se tak stalo.

Oba dva jsme sletěli na zem a já se snažil nesyčet bolestí. Ikdyž jsem se snažil tak jsem stejně sýkl

"Ka.... Kacchan?"
Šel ke mě ten nerd a já se snažil couval dozadu, ale narazil jsem jen na zeď
Ten nerd si ke mě klekl a dal mi ruku na čelo

"Co děláš?"
"Jestli nemáš teplotu.... stalo se něco?
"I kdyby ano.. TOBĚ BYCH TO NIKDY NEŘÍKAL!"

Dal jsem jeho ruku pryč z mého čela, zvedl jsem a vyběhl, ale u schodů jsem spadl.
Došel zase ke mě a já se snažil alespoň plazit

"Nech.... mě sa..sakra být!"
"Kacchan...? Co se stalo?"

Deku pov:
Měl na hlavě obvázaný obvaz, držel se za břicho jako by něco chránil a nechtěl aby jsem se ho dotkl....

"Kacchan? Co se stalo?"
"DO PRDELE TOBĚ TO ŘÍKAT NEBUDU!"

Křičel na mě.... nechci mu ublížit, proč bych to vůbec dělal?
Zkusil jsem natáhnout jeho směrem ruku a on se bál, ale stále si chránil břicho...

"Kacchan?"
Klekl jsem si k němu a chtěl aby se na mě podíval

"Izuku-kun?"
Otočil jsem se a ve dveřích stála Mitsuki

"Dobrý den přišel jsem Kacchanovi přinést úkoly, ale už jdu"
Zvedl jsem se a odešel.....
Co se mu jenom děje?

Bakugou pov:
Máma byla miloučká jen protože tady někdo byl, já jsem seděl opřený o zeď

"CO TADY CHTĚL?! TY SI MU NĚCO ŘEKL ŽE?! ŽE?!"

Přiletěla mi facka, a já stále seděl opřený o zeď

"VÍŠ JAKÝ BY TO BYL PRŮSER KDYBY ZJISTILI ŽE SI ZASRANÁ OMEGA?"

Přiletěla mi další facka a já se zvedl, a šel do pokoje

V pokoji jsem si lehl do postele a potichu brečel do polštáře.
Pak jsem asi unesl protože mě probudilo vzdychání mé matky..... takže tady někoho přece jen má.... teď nebude nejlepší nápad se ukazovat.

Sedl jsem si ke stolu a začal dělat úkoly.
Asi okolo 11 to vzdychání přestalo a byl chvíli klid.... ale jen chvíli.

Do pokoje přišel nějaký chlap... asi ten se kterým si to matka zrovna rozdávala, ale v zápětí už v pokoji byla i ona.

"Zlatíčko...."

Chtěl jsem se už pro jednou začít bránit, ale než jsem něco stihl udělat moje matka ležela v posteli a já na ní a k do mého pozadí se uchylovala toho chlapa chlouba...
Křičel jsem aby už někdo sakra přišel a udělal něco, ale když jsem se nadechoval matka mě začala líbat..
samozřejmě že jsem nespolupracoval!
Snažil jsem se z toho dostat, ale ten chlap měl sílu a držel mě za krk jako kdyby mě chtěl škrtit...

Asi do dvou ráno do mě ten chlap přirážel a udělal se do mě několikrát a máma podemnou si to užívala vidět mě jako děvku.
Okolo těch dvou ráno už toho nechali a já spadl na postel jako hadr.. snažil jsem se nějak zaostřit toho chlapa, ale jen jsem se nadál a už jsem usl.

Ráno mi přišla sms od mámi že je v práci, mobil jsem zahodil někam a ležel dál v posteli ničím nerušen....
Přemýšlím že by jsem mohl napsat Kirishimovi ať přijde.... přece jen je sobota a mám o víkendech pracuje a nebo někde pije, hlavně že se alespoň na ten víkend neukáže....

Z mého přemýšlení mě vyrušil můj žaludek který jasně naznačoval co chce udělat ....

Nevzdám se tě! (BakuDeku omegaverse)Kde žijí příběhy. Začni objevovat