Deku pov:
Kacchan byl celý dny jen v posteli a měl velké bolesti břicha, občas se i prospal, ale já i Kirishima jsme byli častokrát u něho.
Když jsem mu dal ruku na čelo celý hořel takže byl v posteli a na čele studený obklad.Jednou někdy okolo jedné ráno usl a já s ním.
Probudil jsem se asi v devět ráno a objímal jsem Kacchana, naštěstí ten ještě spal a já ho objímal dál.
"Co to sakra děláš Deku?"
Okamžitě jsem od něho odskočil až jsem spadl z postele.... Au
"Jenom... no... já... ....."
Nevěděl jsem na co se vymluvit
"Ty....?"
Naklonil se ke mě Kacchan..... byl dost blízko....
"Je tady Kirishima?"
Zavrtěl jsem hlavou že není tady
Bakugou pov:
Není tady Kirishima... to je dobře...
Chytil jsem Deka za bradu tak aby se na mě koukal a začal se spíš červenat...
Přitáhl jsem si Deka k sobě a přitiskl své rty na ty jehoDeku chvíli nevěděl co dělat, ale pak se do polibku taky přidal.
"Kacchan"
Po chvilce líbání se odtáhl a já taky...
"Hmmm?"
Koukal na mě jako kdybych byl nevěřící Tomáš.
"Miluju tě... já vím že ty mě ne... ale... já ti to musel říct"
Sklopil pohled na zem a já se usmál... taky nevím kdy se to stalo, ale zamiloval jsem se do Deka...
Políbil jsem Deka znovu
"Kdybych tě nemiloval tak se s tebou nelíbám"
Usmál se na mě a já zase na něho
"Já myslel že se semnou líbáš jen, protože se chceš uvolnit a jen protože chceš aby dítě mělo otce"
...........
hodil jsem po něm polštář... přímo několik"CO SI JAKO MYSLÍŠ?! ŽE JSEM TAKOVÁ DĚVKA!? TO JE FAKT MILÉ SLYŠ—"
Začalo mě zase bolet břicho takže jsem si radši lehl na bok a začal si hladit bříško
"Běž pryč"
Vstal a odešel...
Nejsem takový aby jsem viděl jednu alphu a hnedka se na něho vrhl s tím že bude otec dítěte... to by Kirishima byl už pádem asi otec nebo já nevím...
Radši jsem zavřel oči a usl.Deku pov:
Seděl jsem v kuchyni a pil kafe
"Děje se něco?"
Přišel Kirishima a já mu řekl to s tím Kacchanem
Začal se smát a já vůbec nechápal co se děje"Tohle si posral ty vole"
Smál se dál a já kývl na souhlas...
Neměl jsem mu to říkat"To bude dobrý Izuku, musíš ho jen nechat aby se uklidnil, vymyslet něco co ti taky řekne a bude zase vše v pohodě"
Usmál se na mě Kirishima a já zase na něho
Kirishima si udělal kafe, sedl si ke mě a začali jsme si povídat.
Jelikož jsme si povídali snad zbytek dne tak jsme šli oba dva spát... a protože pomáhám s Kacchanem tak já spím na gauči, ani mi to nevadíPo chvilce jsem slyšel z Kacchanovi ložnice jak křičí do polštáře
Bakugou pov:
Probudil jsem se kvůli bolesti břicha tak jsem si sedl a začal si hladit bříško, ale po chvilce ta bolest byla horší a začal jsem křičet do polštáře abych to ze sebe nějak dostal...
"V pořádku?"
Přišel Kirishima a Deku....
"Já nevím... asi... asi mi praskla voda...."
Hnedka začali plašit...
Deku si ke mě sedl a snažil se mě uklidnit mezitím co Kirishima volal charlieho, který po chvilce ukázal u nás a začal porod....Celý jsem to prokřičel, protože to sakra moc bolelo... ani si nic moc nepamatuji, jenom to že jsem Dekovi drtil ruku...
Po chvilce jsem slyšel pláč malé, která se mi narodila"Gratuluju... máš Holčičku Katsuki"
Vzal si jít Charlie a dal mi jí do náručí
"Ahoj broučku..."
Usmál jsem se na ní a stále brečela takže jsem jí utišil
"Je krásná..."
Řekli Deku a Kirishima, kteří seděli vedle mě a koukali na malou semnou
"Jak se bude jmenovat?"
ČTEŠ
Nevzdám se tě! (BakuDeku omegaverse)
FanficBakugou Katsuki je omega, ale omegou se nikdy neměl stát, jen aby nebylo jasný že on je jeden z těch kteří nemají skoro na nic právo, tak říká že je to beta. Izuku Midoriya je jediná Alpha na škole a denně se okolo něho motá několik omeg, a hlavně S...