Autor:
Ještě než začnete číst tak si prosím vezměte kapesníky sebou, díky. Jinak snad mě nezabijeteDeku pov:
"Todoroki....."
Protočil jsem oči"Ahoj Izuku...."
Strčil mě a šel dovnitř jako by mu to vše patřilo a najednou vylezla i z kuchyně Yui"Yui běž zpět... tady nemáš co dělat"
Jen kývla a šal zpátky"Ty máš dítě s tou kurvou?!"
Chtěl mi dát facku, ale chytil jsem jeho ruku a odstrčil ho"Vypadni odtuď... tady nemáš co dělat"
Než jsem to dořekl už mě chytil za krk a začal mě dusit, ale já se vzpíral..... jenže mi to moc nešlo.
Začal jsem usínat.
Začal jsem si i všímat že na mě mluví, ale nevím co mi říkal, otočil jsem hlavu a tam stála Yui s vyděšeným výrazem v očích"Yui....."
Opravdu už nevím co se dělo, ale jediné co jsem už viděl je to že mě Todoroki konečně nechal, a šel k Yui..... dál jsem uslyšel už jen výbuch a to mě dost probudilo.
Otevřel jsem oči, Todoroki ležel na zemi a Yui seděla na zemi a brečela.
Zkusil jsem si pomalu sednout a nějak to vydýchat... když už jsem byl tak nějak v pořádku, přitáhl jsem si k sobě Yui a objemul jí...."Říkal jsem ti že nemáš vylézat"
Utřu jsem jí slzy a všiml si její popálené ruky...."To bude dobré ano? Dej mi chvíli"
Svázal jsem Todoroki a volal k tomu policii že nás napadl, když už jsem tak dočinil šel jsem k Yui a začal jí ošetřovat ruku.
Všiml jsem si že Yui furt kouká buď na mě a nebo na Todorokiho...... nevím, který výhled je lepší.Do ošetřil jsem jí ruku a hnedka přijela policie a vzala si Todoroki a začali se starat i o nás.
"Wow co se stalo?"
Přišel Kirishima a kapku nechápal proč je u nás policie a proč má Yui obvázanou ruku"Na dlouho..... děje se něco že si přišel?"
"Katsuki je vzhůru"Kacchan....
Okamžitě jsem vzal Yui na ruce a šel do auta a za námi šel dost nechápavý KirishimaDojeli jsme do nemocnice a já hnedka běžel na recepci
"Bakugou Katsuki.... číslo pokoje prosím"Paní recepční byla velmi milá takový způsobem že mě nechtěla za ním pustit, ale když viděla Yui a ptala se jí na pár otázek ohledně Kacchana tak nás a my šli do jeho pokoje
"Ale bacha"
Zastavil nás Kirishima před jeho pokojem"Možná..... si taky nebude nic pamatovat....."
Kývl jsem že chápu a přišli jsme do jeho pokoje a Kacchan ležel na lůžku a Koukal z okna
"MAMÍ!"
Málem mi ruku utrhla Yui když viděla Kacchana a hnedka za ním běžela
"Ahoj zlatíčko"
Usmál se na ní a hnedka si všiml ruky, která je obvázaná
"Co se stalo?"
"Nooooo....."
"Mami... u nás se ukázal takový půlený parchant a z mé ruku se ukázalo Bum! A bum! A bum, bum, bum!!"Kacchan obejmul svojí malou dcerku a usmíval se
"Už teď jde vidět že si moje dcera"
Vzal si Yui k sobě na lůžko a usmívali se oba dva
"Doufám že je ti lépe"
Usmál se na mě a kývl..... wow..... on se na mě taky usmál? Se divím...."Tak co chlape? Je líp?"
Zeptal se Kirishima a Kacchan se na Kirishimu taky usmíval.....
To je divný..... Kacchan se nikdy moc neusmíval..... vždy jen na dceru a nebo jen na něco co ho vážně potěšilo..... tak proč tak najednou? Nebolí ho čelist?
"Chceš něco k pití?"
S úsměvem zavrtěl hlavou a zase mi to přišlo divné.....
KACCHAN SE NIKDY MOC NEUSMÍVÁ!A tenhle jeho úsměv je tak sladký až to bolí......
"Tak pojď Yui.... dojdeme mamince pro pití"
Vzal Kirishima Yui za ruku a šli pryč z pokoje....."Tak Kacchan...... je opravdu dobře?"
Usmál jsem se na něho a políbil......"Promiň...... ale kdo si?"
ČTEŠ
Nevzdám se tě! (BakuDeku omegaverse)
FanfictionBakugou Katsuki je omega, ale omegou se nikdy neměl stát, jen aby nebylo jasný že on je jeden z těch kteří nemají skoro na nic právo, tak říká že je to beta. Izuku Midoriya je jediná Alpha na škole a denně se okolo něho motá několik omeg, a hlavně S...