•Mills•
Hej! Jestem Millie Bobby Brown i mam 16 lat. Mieszkam w Wielkiej Brytanii, wraz z moimi rodzicami i dwoma siostrami - Ava i Paige. Mieszkamy w dość dużym domu, na obrzeżach miasta. Mam sąsiadów, za którymi dość nie przepadam - Wolfhard'owie. Mieszka tam jakże wstrętny i okropny chłopak - Finn Wolfhard. Jego rodzice są spoko, ale sam on doprowadza mnie do nie małego szału. Zawsze w szkole byłam przez niego i jego przyjaciół - Jack Grazer, Caleb McLaughlin, Wyatt Oleff - nękana. Próbuję nie brać ich głupich komentarzy do siebie, ale za często one padają, by je olewać. Najbardziej sławne dziewczyny w szkole - Avani Gregg, Addison Rae, Charli D'amelio, Dixie D'amelio - też nie dają mi spokoju. Nie umiem wybrać, która grupka jest gorsza, a która lepsza, ponieważ wszystkie zachowują się okropnie i wrednie. Z tych ok.650 osób w naszej szkole, mam dwóch prawdziwych przyjaciół, którym mogę zaufać, a oni mogą mi - Sadie Sink i Noah Schnapp. Są to najcudowniejsze osoby, na które zawsze mogę liczyć, nie ważne co się dzieje. Nigdy się nie pokłóciliśmy, albo po prostu nie pamiętam, bo nasza przyjaźń trwa od przedszkola. Czyli ok.12 lat. Naprawdę dużo. Coś o mojej rodzinie? Mój tata ma własną firmę, więc często go nie ma. Moja mama jest kosmetyczką, często mi i moim siostrom urządza domowe spa, przy czym bardzo dobrze się bawimy i zapominamy o tym, że taty nie ma 4 dni w tygodniu. Moja młodsza siostra Ava, to istny aniołek. Jest do mnie strasznie podobna, że gdy ja byłam mała, można było powiedzieć, że wyglądałam tak samo jak ona teraz. Moja strasza siostra Paige, ona jest jak moja przyjaciółka. Może nie taka najlepsza, że powiem jej wszystko, ale często jej zwierzam się z problemów szkolnych, by nie martwić mamy. Taka nasza mała, ale kochana i cudowna rodzinka. Jest luty. Za 6 miesięcy idę do liceum. Wybrałam takie samo co moi przyjaciele, bo szkoda nam było psuć naszych relacji. Modlę się codziennie, by do tego liceum nie poszła większość osób z gimnazjum. Ale taka opcja jest wykluczona...
~
Postacie
~Millie Bobby Brown
Finn Wolfhard
Sadie Sink