Že by výlet? #2

1.1K 49 14
                                    

Dominik

Ráno jsem vstal už bylo 8. "no do hajzlu,, vylítnul jsem z pokoje rychle na snídani. Mamka už mi jí dávno udělala a já sú jen sednul, ale pak jsem si vzpomněl, že jsem si nevzal mobil. Takže jsem běžel zpátky do pokoje pro mobil. Nikdo mi nenapsal takže jsem šel i s mobilem dolu6se nasnidat. Jedl jsem a přitom zkoukával sociální sítě.

Matyáš

Ráno jsem vstával kolem 5 ráno. Ano, šel jsem spát brzo jak divné že? Nevěděl jsem co dělat tak jsem šel napsat Samovi. M: hej vstavej moree,, odepsal mi hned což mě zaskočilo. S: čo chceš? Ja by som rád ešte späl M: chtít můžeš :'D S: dobre tak vstávam keď ti to urobí radosť M: neverím ze by jsi kvůli mě vstal. Začínal jsem mít záchvat smíchu S: dobre tak keď nevěríš tak ti pošlem fotku. Po chvíli mi poslal fotku kde vstával z postele M: tak fajn už věřím S: nič iné si nechcel? Len mě vzbudiť? M: no jasně S: dobre tak kvuli tobě raz som vstal a raz si idu lehnuť M: tak to ne vstavej nestihneš toooooo S: ti jebe vstávať v 6 ráno? Keď tam mam byť v 10? M: jestli zrovna ty přijdeš pozdě tak ti už rozbiju držku S: dobre ty strome. Dal už mě nenapadlo co psát tak jsem pomalu šel na snídani.

Sam (Moon)

Zdal sa mi krásny sen, ale někdo mi napísal. Myslel som že mi z něj drbne. Bol to Matyáš. Pozrel som sa koľko je bolo 5 ráno už som chcel sa na něj vysrať, ale hej je to môj kamoš. Takže som si s nim písal dobrú pol hodinu. Potom ma začínal hodně liezť na nervy že som radši ukončil náš chat. Bolo 6:30 takže som išiel raz späť. Keď som sa vzbudil bylo už 8:30. Išiel som pomalu na raňajku. Dal som si chleba s marmeládou. Medzi tím som projížďal instagram a snapchat. Raz som sa pozeral ako sa má moje video. Celkom ma to prekvapilo, že má tolik views (omlouvám se za mojí angličtinu). Pozrel som sa aj na iné štatistiky.

Vitaa

Myslím, že jsem jako jediný zaspal když jsem se vzbudil až v 9. "tak to nestíhám,, vstal jsem rychle se běžel upravit a oblíknout. Jelikož jsem od Prahy bydlel tak půl hodiny tak jsem fakt spěchal. Zastávku jsem měl docela daleko takže jsem se jen dooblíknul a hned jsem šel. Vzal jsem si a sebou mobil, klíče aaa... neeee já zapomněl na něco k jídlu. Kouknu jsem na mobil kolik je, ale už bylo 9:15 takže jsem šel dál na zastávku. V autobuse mi začalo už kručet v břiše.
Všichni se na mně otáčeli takže to byl docela blbý pocit když na tebe kouká skoro celý autobus.

Matyáš

Všechno jsem stíhal úplně perfektně až na to, že jsem se neuměl učesat abych vypadal normálně. Přesně v 9 jsem vyšel z baráku a šel na vlak. Na místě setkání jsem byl první takže jsem si sednul na lavičku a čekal na ostatní. První přišel Moon, který vypadal, že by mě nejraději zabil na místě. "no čau,, pozdravil jsem ho a on na mě hodil vražedný pohled." na nazdar,, pozdravil mě Sam "čo keby si ma predtím nechal vyspať tak by som bol viac nadšený,, řekl Sam." no tak už se nezlob přece nebudeš nasranej,, odpověděl jsem mu a on jen kývnul hlavou. Po nějaké době přišel Dominik." no čau bráchové,, pozdravil mě a Sama." čau, čau,, pozdravil ho Sam." nazdar brachu,, pozdravil jsem ho já. Bylo už 10, ale Vita nikde." nevíte kde je Vita, kluci?,, řekl jsem jim a čekal na odpověď. "neviem,, řekl  Sam a Dominik jen řekl" taky,,. Čekali jsme tu do 10:15 a konečně přišel. "no nazdar, klucí,, pozdravil Vitaa." zdarec,, pozdravil jsem já. "čau,, pozdravili Sam a Dominik.

Dominik

Z toho čekání už mě začali bolet nohy, ale bylo mi blbý když všichni stali tak si sednout. Už jsem nevěděl co dělat, ale nechtělo se mi čučet do mobilu tak jsem koukal po lidech a obchodech co tu byly. Když konečně přišel tak jsem byl rád jen jsem pozdravil normálním pozdravem "čau,,. Pak jsme šli jen tak se kochat Prahou." myslíte že bychom mohli pro fanoušky udělat sraz?,, řekl Vitaa. "to není špatný nápad, jen jak by jsi ho chtěl udělat? Jako s náma čtyřma?,, odpověděl mu Matyáš já na jen koukal." no normálně? Tak jako se dělají srazy?,, odpověďel mu Vitaa. "no já jsem pro tak co vy kluci?,, nějaká jsem nevnímal okolí a koukal jen na Vitu. Jako by se zastavil čas, ale pořád bylo vše normální." heej,, po chvíli co mi mával Vita a Matyáš pred očima rukou tak jsem se vrátil zpět na zem. "noo?,, řekl jsem jim." no konečně co ti bylo?,, řekl Vita a já se díval jen do jeho hnědozelených očí. V tu chvíli jsem si připadal nějaká divně a jen jsem nervózně odpověděl "ani nevím,,.

Vitaa

Když delší dobu Domča neodpovídal tak jsme zastavili. Podíval jsem se na něj a on koukal mím směrem nebo na MĚ? Prostě to bylo divný bylo mi nějak divně když jsem cítil že na mě kouká. Pak jsme mu začali mávat rukama před očima aby nás začal poslouchat. Možná jsme při tom vypadali jako debilové, ale tak vypadáme i normálně. Pak už začal reagovat tak jsem se ho zeptal "no konečně co ti bylo?,, na odpověď jsem chvíli čekal, ale pak se mi podíval do očí a řekl mi" ani nevím,, bylo mi divné proč se dnes chová tak zvláštně. Měl jsem občas podezření že na mě kouká nebo na mě pokukuje (kouká na něj Dominik jen tak pro pochopení). Celý den jsme se bavili tím, že jsme chodili po Praze a povídali si mezi sebou.

Sam

"chalani už je neskôr pozdě,, rekl som pretože bolo už 18 a já som chcel byť tak v osm doma." to vadí?,, řekl Matyáš "no hej keď by som rád bol v osm doma tak áno,, odpovedal som mu." takže už půjdeš?,, rekl mi Vita. "asi hej,, odpovedal som mu a začal sa s chalani lúčit." tak sa majte,, pozdravil som je a išiel na vlak.

Matyáš

"vy kluci jdete taky?,, řekl jsem jim a doufal že řeknou ne." no už pomalu bych mohl,, řekl Vita. "ta já můžu jít s tebou máme stejný směr,, odpověděl Vitovi Dominik." jo můžem, tak čau Maty,, řekl mě a Dominikovi . "tak čau,, řekl mi Dominik." čau buzny,, řekl jsem jim a šel na druhou stranu a taky jsem se tomu zasmál a jak jsem slyšel tak i oni.

Vitaa

Šli jsme já a Domča spolu na autobus cestou si povídali o dnešku. Nevěděl jsem jestli by bylo dobrý mu dát otázku co to bylo když stal a koukal na mě. Pak jsem se odvážil a řekl mu "to jak bylo odpoledne jak jsi stal na místě a koukal na mě co ti bylo?,,. Začal na mě koukat trochu nervózně a vyděšeně zároveň." nooo nic jen jsem se zakoukal,, odpověděl mi a já začal přemýšlet nad tím slovem zakoukal. Nevěděl jsem jestli to má hlubší poměr nebo jen špatně vybraný slovo. Nebo mi něco tají co mi chce říct, ale nedokáže to? Jak já mám vědět co ke mně cítí nebo jak to myslel? Má mě rád víc než kamaráda nebo ne? Ty otázky mi začali pořádá jezdit v hlavě a já na ně nevěděl otázky. Bylo mi trapný se ho na to zeptat tak jsem radši nechal svoje myšlenky myšlenkama. Byly jsme už u zastávky a jelikož každý jedem jiným autobusem tak můj jel dřív takže jsem mu jen řekl " čau,, on mi řekl to stejný a tím skončili i moje myšlenky na něj.

Ahojky lidi, doufám že se kapitola líbila a že jste si jí užili. Budu ráda za hvězdičku nebo nějaký komentář co mám třeba vylepšit. Děkuji Vám za přečtení a mějte se hezky.

Kamarádství za lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat