Vitaa
Byl už večer a já chtěl napsat Vitovi o tom srazu a o bych mu chtěl říct, ale nevěděl jsem jestli bude mít čas takže jsem mu napsal V: čau. Asi tak hodinu mi nic nepsal a potom konečně napsal D: čau V: máš zítra čas? D: jo, proč? V: noo jestli by jsi nechtěl ven D: jo mám V: takže zítra ve 12? D: ok. Byl jsem tak strašně rád, že ho uvidím a že počkat to jsem ještě nevymyslel jak mu to řeknu. Do háje to se mi snad zda já nevím jak mu to řeknu a co budu dělat když mě odmítne? To jsem taky nedomyskel... Vlastně jsem nedomyslel skoro vůbec nic. Třeba ani to co si na sebe vezmu. Sice už byl večer, ale i tak šel jsem hledat nějaký hezký oblečení. Myslím, že jsem tam hledal asi tak dvě hodiny a konečně našel něco normálního bylo to tmavě modré tričko a černé potrané kalhoty připravil jsem si je na židli na zítřek.
Pak jsem si šel konečně lehnout a těšil jsem se na zítřek, popravdě jsem ani nevěděl kolik je.Dominik
Byl jsem nesmírně šťastní, že zitra uvidím Vitu, ale i to že jsem mu to nemusel psát já, no počkat jaktoze i on se chce sejít? To je divný... Teď mi v hlavě lítalo hodně otázek i když jsem spal skoro půlku dne tak jsem si šel znovu lehnout, abych se víc nezatěžoval těma otázkáma.
Sam
Chcel som s Dominikem natočiť video, hej prečo nie keď sme spolu dlhú nenatáčeli. Napísal som mu S: čahoj
D: čau co potrebuješ? S: nechcel by si natočiť video? D: fajn a kdy? S: zajtra treba ve 12? D: ok. Aspoň som mal čo robiť zajtra len som ešte nevedel čo presne.Dominik
Bylo ráno a já se celkem těšil na video se Samem určitě to bude zase něco z minecraftu. Blížila se 12 hodina a já měl takový pocit, že jsem na něco zapomněl, ale nemohl jsem si vzpomenout na co jsem zapomněl. Připojil jsem se na Tsko (Team Speak) Sam už tam byl tak jsem pozdravil "čau,, on taky pozdravil" zdar idem teda točiť?,, pořád jsem přemýšlel na co jsem mohl zapomenout "jo jdem,,. Točili jsme k Samovi UHC runny. V půlce hry mi pípnul mobil napsal mi Vitaa tak jsem se jen kouknul V: tak kde jsi?. Teď jsem si vzpomněl, že jsem měl sraz s Vitou" no do hajzlu,, zrovna mě někdo i zabil a Moon hned začal "čo? Ako tak rýchlo ťa mohl zabiť?,, trošku jsem spanikařil" no nevím měl lepší armor,, řekl jsem první co mě napadlo a napsal Vitovi D: promiň já na to zapomněl šel jsem točit se Samem. Pak už mi Vitaa nenapsal docela mě to trápilo ne jen to, že jsem na to zapomněl, ale taky, že mu to takhle nemůžu říct. Byl jsem rád, že Sam vyhrál za nás oba. "takže a čau,, řekl na konec Sam a já taky jen na konec pozdravil" Čauky,,. Sam asi věděl, že není něco v pořádku tak se mě hned zeptal "prečo si tak rýchlo zemrel? To takto nikdy nebolo,," no nevím nějak se mi to seklo a pak už jsem nevěděl co a jak,, musel jsem mu zalhat sice mě to nějak nepotešilo, ale bylo mi hodně blbý mu říct, že jsem se měl setkat s Vitou a místo toho jsem točil se Samem, protože jsem úplný debil a zapomněl jsem na to. Ne to jsem mu vážně říct nemohl. "tak já idem stíhať tak sa maj,," jo čau,, odpojil jsem se z TSka a napsal Vitovi D: promiň mi to já fakt nechtěl můžeme se sejít teď? Pořád mi nic nepsal začal jsem si o něj dělat strach co mu je nebo jestli se mu něco nestalo.
Vitaa
Byl jsem už na místě srazu dost natěšený. Když bylo už 20 minut po našem srazu začal jsem pochybovat o tom, že přijde. Proto jsem mu napsal V: tak kde jsi? Dočkal jsem se odpovědi asi tak po 5 minutách D: promiň já na to zapomněl šel jsem točit se Samem. V tu chvíli ci jdem si přečetl zprávu se mi před očima odehráli všechno co se stalo ten den co jsme byly všichni spolu v Praze venku. Nevím jak, ale vzpomatoval jsem se a šel na autobus cestou jsem myslel, že nebude dobrý nápad mu to říct když na mě zapomněl a vlastně se ani o mě nezajímá. Chtělo se mi brečet, ale chtěl jsem to ještě zadržet protože brečet v autobuse no eh nic dobrého. Vylezl jsem z autobusu a jen šel domů. Doma je mi vždycky několik hlavně když můžu placnout svůj vysavač pro štěstí. No teď spíš jaký štěstí... I když ten vysavač je teď jediný co mám. Dušek jsem domů a jen si sundal boty a šel si lehnout do postele. Jakmile jsem začal myslet na Dominika tak se mi slzy linuly do očí. Jediného človeka co začnú mit rádši než kamaráda tak na mě ani nepomyslí prostě na mě zapomene.... Jenže tak se mám zbavit toho, že ho miluju? Jak to mám udělat? Začal jsem brečet a snažil se přestat myslet na něj a na všechno okolo toho.
Ahojky lidi, doufám že se kapitola líbili omlouvám se za ten smutný konec, ale tak přece neukončím knížku zas tak rychle. Doufám, že se Vám líbila i tak a můžete Vy sami napsat jak se Vám knížka líbí. Děkuju všem co si to přečetli až sem a mějte se hezky, čauves.
ČTEŠ
Kamarádství za lásku
Fiksi PenggemarCo když se ti bojím říct co k tobě cítím? Co se stane když mě odmítneš? Nebudeš mě chtít už za kamaráda? Jenže já tě mám rád víc než kamaráda... Co když mě zesměšníš? Zlomíš mi srdce? Ale já tomu nemůžu věřit jak a proč by jsi to dělal Jen že j...