Sam
Po dlhom vysvetľovaní Klarise čo sa včera stalo ma konečne pochopila, ale najprv sa smiala, pretože myslela, že je to len vtip. Lenže Vitovi a Dominikovi sa to veľmi nepáčilo tak som jej to musel vysvetliť ešte raz. Keď videla ako sa tvári tak už pochopila, že to nie je žiadny vtip, ale pravda. "To ako sa stalo? Teraz by som na vás mala toľko otázok. Môžem aspoň jednu chalani? ,, povedala Klarisa a Domča s Vito sa na seba pozreli a prikývli." dobře, tak vie o tom vaša komunita na youtube? ,, bolo na nich vidieť, že im prebehol celý život pred očami. Potom Dominik povedal len tak skoro až potichu "ne .. ,, Vitaa radšej nič nehovoril." To predsa nemôžete tajiť. Je lepšie im povedať pravdu ako sa to potom dozvie a bude to ešte horšie ,, povedala Klarisa ako najväčší psychiater. "Hele já nevím jestli je to dobrý nápad přece jen by to některým lidím mohlo nějak ublížit. Přece jen jsou to děti tak víš co, , povedal Vitaa.
Dominik
Když Klarisa řekla "dobře, tak ví o tom vaše komunita na youtube?,, tak se mi úplně zastavilo srdce a neměl jsem tucha co na to říct. Vitaa taky jen seděl a nic neříkal a najednou ze mě vylitlo potiché" ne...,, Klarisa pak pokračovala "to přece nemůžete tajit. Je lepší jim říct pravdu než se to pak dozví a bude to ještě horší,, pak Vitaa ze sebe vytáhnul pár slov" hele já nevím jestli je to dobrý nápad přece jen by to některým lidem mohlo ublížit. Když jsou to děti tak víš co,,. Radši jsem odešel do kuchyně, protože jsem nechtěl nějak víc rozebírat jak to řeknem lidem na youtube.
Klarisa
Nevedela som čo si o tom myslieť, ale bolo mi celkom trápne keď som sa im najskôr vysmiala. Dominik odišiel do kuchyne a po chvíli za ním išiel aj Sam. Nevedela som čo úplne povedať Vitovi tak sme tam sedeli len tak potichu. Potom som z kuchyne počuli ako sa Domča dusí. Neviem či ho tam Sam škrtí alebo čo, ale po chvíli prestal kašľať a prišiel aj Sam. "Tak čo si mu tam urobil? Si ho zaškrtila alebo čo? ,, Sam sa na mňa pozrel pohľadom ako čo to melu" coo? Však som tam len prišiel a Dominik sa začal dusiť vodou ,,. Po chvíli Vitaa povedal "já už budu muset jít. Musím ješte stříhat video ,," dobre tak sa maj ,, povedala Klarisa a ja sa pridal. "Myslíš, že mu je dobre? ,, opýtala som sa Sama" myslím si, že nie ,, odpovedal. Cítila som sa trochu previnilo tak som radšej odišiel do svojej izby.
Vitaa
Radši jsem jel už domů si pročistit hlavu. Pár dní asi žádný videa nevyjdou než si to v hlavě všechno urovnám. Teda jedno video vyjde jen zítra, ale pak do konce týdne asi žádný. Možná bych si pak měl promluvit s Dominikem jsk to uděláme s tím videem kde to budem všem lidem vysvětlovat. Tak jsem napsal Dominikovi zprávu V: až budeš doma tak mi zavolej. Dominik si to přečetl tak snad mi pak zavolá.
Matyáš
Celou dobu tu poslouchám kdo co říká. Koukám, že sú mě nevšimli, mě takového 2 metrového sloupu. Vidím, že se mi to asi povedlo. "hele víte, že tu jsem pořád já?,, zakřičel jsem jim to na celý barák." čo tu kričíš?Tu bývaji ľudí nie zvieratá ako ty,, "dobře promiň Same, ale jde vidět, že jsem se tu dokázal mezi vámi stratit,,Klarisa ze svého pokoje začala křičet" A jo vážne som na teba zabudla. Pritom si taký vysoký a všetko ostatné. To ako?,, Moon na ní začal křičet "Pretože si úplne slepá!,," Čo si to dovoľuješ? Ešte starší brat a o to viac hlúpejší?,, pak vyšel Dominik z kuchyně a řekl dost nahlas "držte tady vsichni už hubu! Můžete přestat snad řvát ne?!,, bylo na něm vidět, že je docela naštvaný." hele na mě nekoukej já za to nemůžu. To jsou jejich sourozenecký problémi,, "ale ty jsi s tím začal Matyáši,, odpověděl mi Dominik." no pojď do mě. Hajtuj mě za to, že ja jednou zakričím,, řekl jsem trochu naštvaně,, pak se ozval Moon "Dobre je to moje a Klarisi vina, a nebuď taký na Mata on za nič nemôže,,. Dominik nic neřekl a jen si sednul a koukal do mobilu. Pak najednou vyskočil ze židle a řekl" už půjdu,, "čau,, řekli jsme všichni co jsme tu ještě zůstali.
Vitaa
Stříhal jsem video a čekal až mi konečně Domča zavolá. Byl jsem skoto u konce stříhání a konečně mi zavolal. Hned jsem mu to zvedl a dal na hlasitý V: no čau D: čau V: v pohodě? Přijdeš mi takový sklesli. Mezitím jsem si dostříhával video. D: ale jo. Jen nevím jak to uděláme s tím videem. A nebo jestli to nemáme jen vydat jako strorku V: storce by lidi nevěřili. Tak kdy to video uděláme? D: nevím, moc se mi do toho nechce. V: máš čas zítra? D: na tebe bych si čas našel vždycky V: ok, v kolik tak máš čas? D: kolem 13? V: dobře tak zítra D: jj čau. Tím skončil nás rozhovor a já dostříhal video. Takže jsem ho mohl nechat renderovat a jít odpočívat.
Sam
Včera som vôbec nespal keď chlapci na mňa vyvaluli tú správu. Takže teraz som si mohol ísť konečne ľahnúť, ale to by bolo moc jednoduché. Prišla za mnou Klarisa a zase po mne niečo chcela. "Same potrebujem s tebou hovoriť ,," no čo chceš, ja chcem ísť spať ,, povedal som jej omrzela "myslíš, že urobia o tom video? ,, vyhŕkla na mňa" ja neviem nechaj im čas a už choď ,,. Konečne odišla a ja mohol ísť spať.
*druhý den*
Dominik
Ráno jsem vstal v 9. Moment v 9? To přece nestihnu. Běžel jsem si vzít rychle něco k snídani a pak si rychle vyčistit zuby. Pak jsem tam půl hodiny hledal oblečení co si na sebe vezmu. Vzal jsem si červenočernou kostkovanou košili a pod to bílý triko. Jo a taky tmavě modrý trhání kraťasy. Pak jsem si jen doupravil vlasy a vyrazil jsem když bylo 10:08. Nejspíš za ty 3 hodiny tam dojedu vlakem.
*po 3 a půl hodině*
Vitaa
Někdo mi zvonil na zvonek tak jsem se šel kouknout a byl to konečně Domča. Nechal jsem ho vejít do dveří a pak mu dal pusu. "dobrý pozdrav,, řekl Domča." tak začnem s videem,, řekl jsem. Dominik prikyvnul a já jsem vzal kameru na kterou natáčím svůj obličej na videa. Sedli jsme si do obýváku a opřeli kameru o něco co bylo na stole. Pozdravili jsme do videa a řekli lidem, že tohle je takový video nečekaný a, že se to blbě vysvětluje. Pak začal Dominik s tím, že spolu chodíme a pak jsme začali říkat jak jsme přišli na to že spolu chceme být a další kraviny. Když jsme video dotočili tak jsme ho dali rendetovat. Video trvalo jen 6 minut takže to bude tak do hodiny max. Do hodiny a půl hotový. Napíšu jim, že to není fake ať tomu chytří lidi rozumí.
Dominik
"Jaký máš z tuho pocit?,, řekl jsem" jakoby ze mě slezl všechen stres,,odpověděl Vitaa. "Doufám, že lidi na to nebudou mít žádný blbý ohlasy a nepřestanou nás sledovat,, řekl Vitaa" určitě ne a vždycky ty pravý lidi, kterým nezáleží na tom jakou máš orientaci vždycky zůstanou,, usmál jsem se na něj a obejmul ho. Pak jsme si sedli a povídali si dokud se video nevyrendrovalo. "tak jdem to poslat do světa,, video jsem vydal já na svůj kanál.
Klarisa
Ráno som začala stream a celkom veľa ľudí sa tam pripojilo. Takže sme streamovala od 11 do 13:30 fnafko a potom som sa pozrela či nevyšlo u niekoho zaujímavý video. Potom som videla, že Dominik vydal video. Tak som si ho pustila, trvalo len 6 minút. Len čo som dokoukala tak som dala na story swipe up na tohle video a napísala k tomu "takto sa vyjadruje kto čo ako cíti a ten kto sa im smeje tak je úplne hlúpy. Bežte je podporiť všetci povinne!" poslala som storku a počas 2 minút mi napísali, že mi veľmi ďakuji.
Vitaa
Byl jsem úplně nejvíc nadšený, že to Klarisa dala na storku a dala tam takový krásný "citát". Většina lidí nám to přála takže jsem se až tak nestesoval, ale stejně se tam našlo pár lidí co nám to nepřáli. Vím, že možná stratíme odběratele, ale mě za to víc stojí Dominik než nějaký hajteři. Miluju ho a vždycky budu a taky doufám že nás nic nerozdělí. Jinak mi to asi zlomí srdce tak jako nikomu.
Čuš bambus lidi, doufám, že vám jde škola dobře a, že jste se tešili na pokračování. Musím vás, ale sklamat, protože tohle je už předposlední kapitola. Takže už budou jen poslední 2 kapitoly. Mějte se a těšte se na konec
ČTEŠ
Kamarádství za lásku
Fiksi PenggemarCo když se ti bojím říct co k tobě cítím? Co se stane když mě odmítneš? Nebudeš mě chtít už za kamaráda? Jenže já tě mám rád víc než kamaráda... Co když mě zesměšníš? Zlomíš mi srdce? Ale já tomu nemůžu věřit jak a proč by jsi to dělal Jen že j...