Sam
Nemal som čo robiť, tak som sa išiel prejsť na námestie a zrovna tam boli trhy, tak som sa tam išiel pozrieť. Chodil som tam celkom dlho ale nič som si nekúpil. Potom som išiel, ale na úplnom konci trhov tam mala nejaké staršia ženská stánok s lektvarmi a na jednom bolo napísané "láska". Kúpil som ho a už keď som si tie lektvary pozeral som vedel, čo s ním urobím. Vitaa a Dominik sa k sebe hodia, takže im to skúsim dať do pitia a uvidím čo sa stane. Pravdepodobne teda nič. Neverím tomu, ale tak prečo to aspoň neskúsiť že áno? Pomaly som išiel domov so sluchátkami v ušiach. Napadlo ma ale, že by som to mohol napísať Matovi nech to vie. Prišiel som domov a išiel mu to napísať. S: Mám nápad ako dať Vituu a Dominika dokopy. Správa mi prišla hneď. M: To je hodně zaujímavý, jak to chceš udělat? S: Mám lektvar lásky. M: Ok a jak to chceš jako udělat? S: Pozvem vás k sebe a tam im to dám do pitia. M: Ty tomu věříš? To bych od tebe neřekl. S: Nie, ale za skúšku nič nedám.
Matyáš
Sam mi psal, že sehnal lektvar lásky, tak jsem zvědavý. Po delším nic nedělání jsem se rozhodl, že jim napíšu, aby to hráli. Vím že oba k sobě něco cítí, tak by to mohlo být zajímavé. Nejdřív jsem napsal Dominikovi. M: Čau kámo, Sam koupil někde lektvar lásky a chce vám to dát s Vitou do pití. Tak mě napadlo, aby nebyl sklamaný, že byste to mohli hrát. Pak jsem napsal i Vitovi. Na obě odpovědi jsem čekal snad půl dne, ale nakonec mi oba odpověděli. D: Ok, díky za radu, něco s Vitou vymyslíme.
V: Díky, něco vymyslíme.Dominik
Mattem mi napsal že Sam sehnal nějáký lektvar lásky nebo co to je vůbec. Chce nám to s Vitou dát do pití. Tak jsem zvědavý co vymyslíme a jak se bude tvářit Sam. Cinknul mi mobil a kdo jiný by mi psal než Vitaa. V:čau , psal ty Mattem? D: jo psal, nechceš se sejít a promyslet to? Zeptal jsem se. V: Dobře, tak za deset minut u tebe? D: OK, tím naše konverzace skončila. Opravdu, za deset minut mi Vitaa zvonil na zvonek. Popravdě jsem to ani nečekal, že tu bude na čas.
"Ahoj„ pozdravil a na uvítanou jsme se políbili. "Ahoj„ usmál jsem se na něj, když se odtáhl, abych měl kyslík. Šli jsme si sednou do obýváku a tam promýšleli plán. Napadlo nás hodně nápadů, třeba že napijeme, chvílí počkáme a pak si řeknem, že se milujem nebo že se napijeme a za chvíli se políbíme. Ale nakonec vyhrál tento: já se napiju a se mnou i Vitaa potom začnu dělat, že mě straně bolí břicho, pak břicho magicky bolet přestane, podíváme se navzájem do očí a políbíme se. Pak se domyslí co dál nebo budem nějak improvizovat. Alespoň to oznamování našeho vztahu nebude tak těžký. Jsem za to docela rád, že nám sám Sam pomůže.Vitaa
S Domčou jsme probrali, jak bychom to mohli zahrát. Nakonec jsme jeden nápad vybrali. Na oslavu jsme otevřeli nějáká piva co tu Domča má. Jaksi jsem nezůstali jen u piva ale později i u rumu. Už jsme byli dost opilí a já začal Domču líbat a on se připojil. Povalil jsem ho pod sebe a ruce mu dal nad hlavu. Začal jsem z něho sundávat oblečení a on nebyl pozadu. Byli jsme už kompleně bez oblečení a dál si to domyslete :D
Dominik
Večer jsme trochu pili a zvrtlo se to. Dneska už si pamatuju jen, že jsem se probudil s hlavou na Vitovo hrudi s velkou bolestí hlavy. No zapomněli jsme se napít pak něčeho normálního než alkoholu. Opatrně jsem se zvedl z gauče a šel napustit dvě sklenice s vodou a k tomu dva prášky proti bolesti hlavy. Jedem jsem si vzal já a druhý jsem dal Vitovi do obýváku na stůl. Po nějáké době se taky probral a hned se napil a poděkoval mi.
Sam
Chcem to skúsiť čo najskôr takže ich pozvem už zajtra, hádam budú môcť. Napísal som do našej skupiny čo na ig máme. S: Čau chalani, môžete zajtra prísť? Všetci mi odpovedali, že môžu, tak hádam to bude fungovať a nebude to falzifikát. No nič, potom ma mamka zavolala na obed a so sestrou sme točili spoločné video ku mne aj k nej.
ČTEŠ
Kamarádství za lásku
FanficCo když se ti bojím říct co k tobě cítím? Co se stane když mě odmítneš? Nebudeš mě chtít už za kamaráda? Jenže já tě mám rád víc než kamaráda... Co když mě zesměšníš? Zlomíš mi srdce? Ale já tomu nemůžu věřit jak a proč by jsi to dělal Jen že j...