sevdiğini haykırmak kolay değilse fısılda

2.1K 96 91
                                    

1.bölüm: sevdiğini haykırmak kolay değilse fısılda


Kim Taehyung leş gibi alkol kokuyordu. Şirketin 50. yıl partisinden ayrılıp kendini  yapayalnız hissettiği evine gidebilmek için taksiye bindi. Kelimeler ağzından yuvarlanarak çıkıyordu. Evi tarif ederken kaybolmayı ve o eve geri dönememeyi diledi. Karısıyla birlikte geçirdikleri trafik kazasından sonra eşinin bacakları hissizleşmişti ve yürüyemiyordu. Taehyung kazadan birkaç derin yara ile kurtulup karısının bacaklarının sıkışmasını haksızlık olarak nitelendiriyordu. Karısı kendisi yüzünden bu haldeydi ve bunun pişmanlığını yaşıyordu deli gibi. Onu her gördüğünde ağlamak istiyor, tekerlekli sandalyesinin önünde diz çöküp affına sığınmak istiyordu küçük bir çocuk gibi.

Karısı bağırıp çağırsa, Taehyung'u suçlasa, ağlasa, isyan etse Taehyung rahatlayacaktı. Tanrı şahit rahatlayacaktı. Mi Ran -karısı- Taehyung'a karşı asla bağırmıyor, onu suçlamıyor ve ağlamıyordu. Durumu çoktan kabullenmiş hayatına devam ediyor ve Taehyung'un da eğlenmesi için şirin şirin hareketler yapıyordu ama Taehyung'un daha çok acı çektiğinden habersizdi.

Her şeyi daha kötü hale getiren şey dün öğlen yaşanmıştı. Mi Ran Taehyung'a yemek yapmak için mutfağa girmişti her zamanki gibi. Yanlışlıkla devirdiği tabaklar  yerlere saçılmış ve Mi Ran da yaralanmıştı. Taehyung işten dönüp evde Mi Ran'ı kolundaki kanlarla görünce çıldırmış ve hep kabul ettiremediği bakıcı olayını karısına kabul ettirebilmişti. 

'' Seni seviyorum Tae, ben iyiyim. '' kocasını rahatlatmak için saçlarına götürmüştü elini. Taehyung ise hiçbir şey diyememiş öylece donmuştu sanki. Karısının yüzüne bile bakamadan iki damla göz yaşı dökülmüştü gözlerinden. Her şey onun suçuydu, vicdan azabından ölecekti.

'' Sevdiğini haykırmak kolay değilse fısılda, Taehyung. '' Taehyung susmayı tercih etti. Bir bakıcı bulacaktı. Karısı için bulduğu bakıcının hayatına iyi gelebileceğini tahmin edemezdi Taehyung.

Tutkusu ve vicdan azabının içerisine hapsolmuştu. 

kim taehyung - i hate, i  love you  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin