Evet biraz kıssa oldu ama bir günde anca bu kadar oldu kusura bakmayın medyadaki asyanın ilk hali ve şu anki hali. inşallah beğenirsiniz bu arada votelemeyi unutmayın çünkü sayı çok az emeğimin karşılığını alamıyorum lütfen okuduktan sonra beğenin😊
"ALLAH KAHRETSİN'' ozan her anımı mahvetmek zorundamısın.
''asya istersen başka biryere gidelim'' bu cümleyi söylediğine göre beyzada ozan ve yiyiştiği yellozu gördü.
''gerek yok buraya oturalım'' inadıma ozanların olduğu masaya yakın biryere oturduk ozan beni farketti ama gözlerimin içine baka baka öpüşmesine devam etti .
''yok ya bu herif şerefsizin önde gideni '' beyzanın sözleri üzerine buruk bir gülümseme kapladı yüzümü.
''bana müstehak baksana okadar alışveriş yaptım güya güzel gözükmek için ve karşılı ortada gözümün önünde bi kaltakla yiyişen eski sevgilim''
''asya kendine gel depresyona girmiş ergen gibi davranıyosun ''
''öyleyim zaten ''
''ne demek öyleyim ozan senin kim olduğunu bilmiyo ki''
''evet bilmiyo bilmiycekte boşuna uğraşıyorum ozan benim kim olduğumu öğrenirse her şey daha kötüye gider''
''ne demek bilmiycek vazmıgeçiceksin''
''ne yapayım beyza çıkıp karşısına' ozan ben senin yıllar önceki sevgilin olan asya'yım hadi herşeye tekrardan başlayalım' oda tabi bunu duyunca boynuma atlar''
''tamam böyle diyemezsin ama onu tekrardan kendir ne aşık edebilirsin''
''bu tiplemi''
''evet asyacım bu tiple savaşıcaksın aşkın için çaba göstericeksin hem ozanada kızma o senin onu terk ettiğini düşünüyo böyle bir şeyi bi erkek kolay kolay kaldıramazken biz ozandan bahsediyoruz onun kişiliğini benden daha iyi biliyosun onun böyle davranması çok normal''
''be savaşıcam ama sonucu ne olu bilemem'' bunları söyledikten sonra çaktırmadan baktığımda ozan ve o kızın orada olmadığını farkettim.
''beyza ozanlar gitmiş saatte geç oldu bizde kalkalım''
''tamam kalkalım''
Eve geldiğimde annemlere seslenmeden odama çıktım. birde onların saçma sapan nutuklarını çekemem. odaya geldikten sonra aldığım elbiseyi poşetinden çıkarıp askıya astım ayakkabı ve çantamıda yerleştirdikten sonra duşa girdim çıktıktan sonrada kendimi uykunun derin sessizliğine bıraktım.
sabah erkenden kalktım hazırlandım hafif makyaj yaptıktan sonra salano gittim annem ve babam kahvaltı yapıyordu. doğruca kapıya yöneldim
''asya kahvaltı yapmadan nereye''
''aç değilim anne'' annemin nasihatlerini dinlemeden evden çıktım.
Merdivenlerden inerken alt komşumuz meral teyzeyle karşılaştım.
''asya nasılsın kızım ne zamandır görüşemedik''
''iyiyim meral teyze sen nasılsın okullar açıldıya dersler ödevler derken evden pek çıkamadım''
''aa bu hocalar kafayı yemiş ilk haftalardan ne ödevi ''
''sorma meral teyze ömrüm okul yollarında bitti''
''oo asya daha bu neki daha üniversite var ''
''ayy hatırlatma meral teyze sabah sabah moralim bozuldu . neyse ben gideyim yoksa geç kalıcam''
''kızım sen babanın müdür olduğu okulda okumuyo musun beraber gitsenize''
''yok ya okuldakiler bilmiyo bizim baba kız olduğumuzu o yüzden ayrı gitsek daha iyi ''
''peki kızım iyi dersler ozaman''
''sağol meral teyze ''Sınıfa gidince çantamı bırakıp lavaboya çıktım Merve ve yandaşlarıda oradaydı anladığım kadarıyla yarın akşamki parti hakkında konuşuyorlardı Merve çok güzel bir elbise almışmış da ozan onu çok beğenecekmişmişte daha çok bekler o . sınıfa gittiğimde Beyza gelmişti bende onun yanına gittim.
''ee asya hanım yarınki partiye hazırmısınız ''
''pek değil aslında ''
''saçmalama çok güzel olucaksın ve partide ozan ile dans ediceksin''
''saçmalama Beyza okadar da değil''
''her iddiasına varım''
''yok yok bide iddayla uğraşamam buarada biz harbi salağız kavelyem olmadan nereye gidicem kerem sormadık şimdi kesin işi vardır''
''kendi adına konuş ben akşam sordum''
''pardon Beyzacımda nasıl sordun nerde sordum'' bu esnada beyzaya imalı bakışlar atmaya başladım.
''asya o gözlerinini oydurma bana nasıl sorucam telefonla ''
''sende numarası varmıydı keremin''
''evet geçen gün aldım''
''vay vayy hadi hayırlısı''
''asya sen beni bırakta kendi derdine yan''
''he canım heee neyse ben yerime gidiyorum''
İlk ders fizikti ne kadar zevkli öyle değimli . aslında önceden fiziği severdim hatta sınavlardanda iyi alırdım ama bu okula geldim geleli ne ders dinliyorum ne de ders çalışıyorum babam bunları bir öğrenirse ııı. Dünya savaşı çıkar nede olsa benim doktor olmamı istiyo ama çok bekler çünkü ben doktor felan olmak istemiyorum hatta okumak istemiyorum benim tek hayalim ozan ile mutlu yuvamızda yaşayıp gitmek ama bu gidişle oda olmayacak.
''asya sıradaki soruyu sen çöz bakalım'' kafamı kaldırdığımda hocanın sıranın yanında 'şimdi sıçtın ' bakışları attığını gördüm.
''hocam ben çözmesem''
''a kusura bakma meşgulmüydün ''
''estağfurullah hocam ama yinede başkası çözsün''
''asya beni sinirlendirme kalk çöz şu soruyu''
''tamam hocam''
Tahtaya çıktım ama ben soruya bakıyorum soru bana birkaç saniye tahtada abuk subuk bir şeyler karaladıktan sonra kurtarıcı meleğim zilin sesini duydum ve gülmeye başladım.
Hoca;
''bir daha ki ders kaldığımız yerden devam edicez '' diyip sınıftan çıktı.
Beyza yanıma geldi
''ulan ne ballısın ''
''ehh canım birazcık öyleyim bu arada ozan gelmedi hala ''
''o bugün gelmezki'' beyzanın bu sözü üzerine şaşırdım.
''neden gelmez''
''e bugün tarığın çetesiyle kavgaları var yoksa senin haberin yokmu''
''tabikide yok Beyza nerden olsun haberim off ya ozana bir şey olursa.
''ya korkma bişiy olmaz ozanın yanında arkadaşları var''
''hangi arkadaşları Aykut ve Ekrem mi üç kişi ne yapabilirler ki kesin bişey olucak''
''tabikide üç kişi değil Aykut, Ekrem , Resul, Kenan,Cenk ve Ozan onlarada okadar kişiymiş''
''peki nerde olucak bu kavga saat kaçta hemen oraya gitmem lazım''
''delirdinmi sen oraya gidip ne yapıcaksın otur oturduğun yerde''
''anlaşıldı sen bilsende söylemezsin kavganın nerde ama kerem kesin biliyodur ben ona sormaya gidiyorum''
Koşarak sınıftan çıktım . keremin sınıfına gelince biraz göz gezdirince keremin en arka masada arkadaşlarıyla oturduğunu gördüm hızlıca yanlarına gittim.
''kerem bir gelirmisin''
''asya senin ne işin var burada hiç gelmezdin''
''sana bir şey sorucamda ''
''tabi sor''
''bugün kavga varmış galiba''
''evet tarığın çetesiyle ozanın çetesi''
''nerde peki''
''sen napıcaksın neden soruyosun ki''
''hadi kerem saat kaçta nerde çabuk söyle ''
''çatalcadaki eski ayakakbı fabrikasında saat 11:00 da neden sordun''
''benim gitmem lazım Beyza sana her şeyi anlatır '' sınıfa gidip çantamı alıp çıktım beyzada peşimden gelmeye başladı ona burada kalmasını söyleyip okuldan çıktım.
Taksi beklemeye başladım ama bir türlü gelmedi . of başka zaman olsa böyle olmaz. Nihayet bir taksi geldi gideceğim yeri söyledim neyseki taksici orayı biliyormuş . saate baktığım 10:30 ' du yarım saate oraya gitmem imkansız heleki bu trafikte . şöföre biraz daha hızlı gitmesini söyledim .
Ya yetişemezsem ya ozana bir şey olursa ben ne yaparım . ona daha kendimi affettirmeden daha hayallerimizi gerçekleştiremeden ona bir kez daha 'AŞKIM' diyemeden hayır buna izin veremem. Son bir kez daha baktım ama saat 11: 10 'du yetişemedim yine yenildim .
''şöför bey ne kadar yolumuz kaldı''
''15 - 20 dakikaya ordayız''
Yine ağlamaya başladım ama bu defa yenildiğim için değil korktuğum için . bir an onunla eski günlerimiz geldi aklıma bu defa daha şiddetli ağlamaya başladım.
Şöför arkasını dönerek
''kızım ne oldu yapabileceğim bir şey varmı''
''sizden sadece beni bir an önce oraya yetiştirmenizi istiyorum lütfen çok önemli ''
''tamam kızım geldik sayılır''''İşte kızım geldik'' şöförün bu dedikleriyle hemen cüzdanımdan para çıkarıp verdim 'üstü kalsın ' diyip arabadan indim .
Koşmaya başladım . depo yoldan biraz uzaktaydım . ayağım birkaç kez çamura battı ama sonunda deponun kapısın önü geldim. Kapıyı açmaya çalıştım açılmayınca yumruklamaya başladım . açan olmayayınca omzumla ittirmeye başladım ve sonunda açıldı. İçeriye girdim . gördüğüm manzara sonrasında.
''ozannnnnnnnn'' attığım çığlık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ SEVMEYİ DENE
ChickLitYanlış kişiyle yaşanan bir aşk ve sonucunda intehar eden bir kız beklenmedik anda gelen bir kaza ve her şey değişir. Kader tekrar yollarını birleştirdi. Kazanın etlisiyle değişen bir kız, sevgilisinin onu terkettiğini düşünüp tüm kızlardan nefret ed...