Evet arkadaşlar yazabileceğim en kısa sürede yazdım yeni bölümü votelerinizi bekliyorum. ayrıca medyadaki ozan
"bu ne yaa''
olamaz ozan anladıı.
''hiç hiçç birşeyy'' derken bir yandanda eşyalarımı toplamaya başladım ardında oda ayağa kaltı.
''bir dakika sen nereye gidiyorsunödev daha bitmedi ''
''sen ödevi yarın okula getir kalanını ben tamamlarım'' tam kapıya yönelmiştim ki ozan kolumu tuttu.
''sana bir şey sordum anlına ne oldu'' kolumu ozanın elinden kurtardım.
''hayrola ozan sen insanların sorunlarıyla ilgilenirmiydin'' bu söylediğimin üzerine ozan gidip koltuğa oturdu.
'' saçmalama banane senin sorunundan sadece merak ettim ayrıca sakın birdaha saç modelini değiştirme o iğrenç yarayı tekrar görmeyi midem kaldıramayabilir'' ozan bunları söyledikten sonra televizyonu açıp izlemeye başladı. Birkaç saniye orada bekledikten sonra hızlıca çıktım evden. taksiye bindim ama eve gitmedim biraz hava alsam rahatlarım diye düşünüp sahile gittim.yine istemsizce süzüldü gözyaşlarım gözümden , yine sustum yine birşey diyemedim senin yüzünden senin hatan diyemedim bu yara senin eserin diyemedim. Ben her şeyi hakediyorum neden sustum ki neden haykırmadım neden benim canım yanıyo neden , neden ben vicdan azabı çekiyorum , neden SENİ SEVİYORUM OZAN diyemiyorum.
''kızım bu saatte burası pek tekin olmaz istersen evine git'' ses üzerine arkamı döndüm . 50' li yaşlarda üstü başı kir içindeki bir amca bana bakıyordu.
''pardon amca anlayamadım ''
''bak kızım buralarda bu saatte it kopuk çok olur ALLAH korusun sana bir zarar verirler evine git istersen'' hafifçe gülümsedim .
''sağol amca bende şimdi gidecektim zaten'' ayağa kalkıp yürümeye başladım . biraz yürümüştüm ki arkamdan birilerinin geldiğini anladım.
''şşşitt'' arkama baktığımda iki zibidi kılıklı 20 li yaşlarda çocuğum bana baktığını gördüm. önüme dönüp hızlıca yürümeye başladım ama bir tanesi kolumdan yakaladı diyeride önüme geçti.
''hayrola nereye gidiyosun daha işimiz bitmedi'' alkollu olduğu her halinden belliydi. kolumu kurtarmaya çalıştım.
''bırak kolumu yaaaa'' ikiside gülmeye başladı.
''tabi güzelim istediğimizi alınca zaten bırakıcaz''olmaz ya nediyo bunlar neyapıcam şimdi ben
''imdat imdatttt'' diye bağırmaya başladım kolumu tutan kişi eliyle ağzımı kapattı. bir anda herzaman yaptığım şeyi yaptım ve ağlamaya başladım. şu koca sahildi bir insandamı olmaz beni kurtaracak yaşlı amcada yok . bir anda irkildim çünkü birtanesi boynumu öpmeye başldı boşta olan elimle ittirdim ama işe yaramadı . ağzımı tutan telefonu çalınca elini ağzımda çekti son kaln gücümle bağırdım.
''imdat ne olur yardım edin'' gözlerimi kapatıp ağlama başladım . bir anda boynumu öpen durdu ve bir ses geldi gözlermi açtım.
''ozann'' ozan yerdeki adama vurmaya başladı onunla işibitince telefonla konuşan biraz ilerideydi ve arkası dönüktü o yüzden görmedi olanları ozan arkadan yaklaşıp onuda el darbeleriyle yere düşürdü baya patakladıktan sonrA butarafa gelmeye başladı sanırım ikiside bayılmıştı bende olayın şokuyla hala ağlıyordum .
''hadi asya kalk '' ozanın elini uzatması üzerine elini tutup ayağa kalkım hala elimi tutuyordu yıllar sonra ilk defa keşke böyle bir olay üzerine olmasaydı . o önde ben arkada elimden çekerek yürüyordukki bir an durdu
''asya senin bu saatte burada ne işin var '' sonra yine yürümeye başladı sinirli olduğıu her halinden belliydi .budafa ben girdim söze
''hava almak için gelmiştim tam gidiyordum ki...'' diyip sustum. sonra ''ozan senin ne işin var dı burada'' bir anda elimi bıraktı.
''hayrola sana hesap mı vericem'' yine başa döndük işte .
''hayır ben sadece sordum'' . ozan tekrar bana döndü
''başıma harbiden bela oldun neyseki bişey olmadı ucuz atlattın şimdi bin taksiye doğru evine git ''
saadece ''tamam '' demekle yetindim.
koşarak yolun karşısın geçip taksi beklemeey başladım zaten çok geömeden geldi o esnada ozanın hala aynı yerde baan baktığını gördüm ben taksiye binince oda gitti. demekki hala vicdan taneleri var kalbinde . bu olanlar bir işaretmi yoksa tesadüfmü ozanın ne işi var dı orda .
evin önüne gelince kendimi birazdaha toparladım inşallah annemler uyumuştur yoksa bu kadar olaydan sonra birde onları çekemem . sessizce eve girdim ama lamba açıktı ve televizyon sesi geliyodu demekki hala uyumadılar ki gerçi onların uyumasını beklemek çok saçma benim geldiğimi görmeden asla uyumazlar. son defa şansımı denedim ve sessizce odama gitmeye yeltenmiştimki.
''hayrola asya bir selam bile vermeden nereye böyle'' off anne off fark etmesen olmaz.
''hiç anne odama gidiyodum'' dedim ve o tarafa döndüm .
''tamam acelen yok ya gel biraz konuşalım'' bu defa babam konuştu.
''ne konuşucaz baba'' korkmaya başladım .
''e gelde konuşalım '' gidip onların yanına oturdum.
'' asya farkettimde sen arkadaşlarına çok çabuk alıştın sürekli eve geç geliyosun '' eyvahh kesin ozanla ödev yaptığımızı öğrendi.
''ne alaka baba ödevim vardı''
''daha ilk haftalardan ne ödevi bu'' of baba ne uzatıyosun ödev işte.
''ödev işte baba sanki ben bayılıyorum ödev yapmaya'' diyip ayağa kalktım. sanırım biraz sert çıktım.
''asya babanla düzgün konuş ne oluyo sana'' işte annemin bu sözleri bardağı taşıran son damla oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ SEVMEYİ DENE
ChickLitYanlış kişiyle yaşanan bir aşk ve sonucunda intehar eden bir kız beklenmedik anda gelen bir kaza ve her şey değişir. Kader tekrar yollarını birleştirdi. Kazanın etlisiyle değişen bir kız, sevgilisinin onu terkettiğini düşünüp tüm kızlardan nefret ed...