ARAS YILDIRIM 12. sınıfa gider babası yıldırım kolejinin sahibidir.Çetenin başıdır kötü birisidir ailesinin tek çocuğudur şımarık ve sert bir karaktere sahibtir.
ALYA SAYGIN 12. sınıfa gider zenginlerdir durmadan okul değiştirir kimseylen fazla anlaşamaz karışan olursada direk dalar. şımarık bir kız değildir asla kardeşi fazlan da yoktur.
CENK YİĞİTER 12. sınıfa gider babası YİĞİTER holdinginin sahibi kardeşi yoktur. Kötü birisidir çetede yer alır dövüşmeyi fazlası ile sever küçücük şeyleri bile büyütür.
SELEN YILMAZ 12. sınıfa gider 1 kız kardeşi vardır babası doktordur annesi çalışmıyor zenginlerdir çeteden korkar çünkü acımazsıslar.
EGE TAŞLI 12. sınıfa gider Taşlı hastanesinin sahibi babasıdır annesi ve babası doktordur şımarık acımazıs ama biraz eğlencelidir,kardeşi yoktur çeteden biridir
BETÜL DEMİR 12. sınıfa gider neşeli ve eğlencelidir babası polis annnesi öğretmendir zenginlerdir kardeşi fln yoktur.
ARDA KORKMAZ 12.sınıfa gider babasının holdingi vardır zenginlerdir 1 kız kardeşi vardır çapkındır ve eğlencelidir çetededendir.
:) öncelikle merhabalar bu benim ilk kitabım neden bu karaketerleri seçtiniz derseniz instagramdan sordum erkeklerde bunu yazmışlar bende erkekleri uyguladım kızları kendim seçtim bu karantinalı günlerde bolbol yazıp atacağım sizleri seviyorum kendinize iyi bakın muah:))))
instagram adresim=e.b.rubaba_
bana düşüncelerinizi yazın lütfen sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIRIM KOLEJİ
Teen FictionDaha okula geleli 1 saat olmadı ne bu aksiyon ya cidden aksiyon üstüne aksiyon dövüş üstüne dövüş ne oluyor ve en büyük nedense benim benim yüzümden dövüşüyorlar offf yaa😣