Hayatımda ilk defa alarm çalmadan kalktım.Okul formamı giydim ve kahvaltı yapmak için mutfağa indim.Annem yoktu.Odasına baktım salona baktım banyoya baktım ama hiç bir yerde yoktu.Mutfaga geri gittiğimde masada tek kişilik bir kahvaltı ve tabağın yanında bir not vardı.Notu alıp okumaya başladım.
"Güzelim benim biraz işim var o yüzden erken çıktım.Sen kahvaltını yap ve okula git.Seni seviyorum canım..."
Kahvaltılı yaptıktan sonra ayakkabılarımı giyip evden çıktım.Yolda yürürken en sevdiğim şarkılardan birini dinlemeye başladım.(Medya)Şarkıyı dinleyerek okula vardım.Sınıfa girer girmez yere kapaklanmam bir oldu çünkü birisi bana çelme takmıştı.
X:Ayy pardon yanlışlıkla oldu.Hahaha...
YM:Kesin öyledir.Önemli değil yaa ne demek!
W:Her neyse gel bununla uğraşmayalım şimdi.
X:Bana bak yeni geldin ve haddini bil yoksa burada çok uzun duramazsın!Anladın mı?
YM:Görürüz canım merak etme!
Ayyyşş cidden.Kesin bu diz moraracak.Off yaa şu kız cidden...neyse onun için sinir bozmama gerek yok.Yerden kalkacakken birinin elini gördüm.
E:Gel hadi kalk.Boşver onu o her yeni gelene böyle yapıyor zaten.
YM:Peki...
Elini tuttum ve kalktım sirama doğru yürümeye başladım.Siraya oturduğumda dersin matematik olduğunu gördüm.Kapi açıldı ve Bay Jeon içeri girdi.Yoklamayı aldıktan sonra derse başladı.Dersi pür dikkat dinledim.Zil çalınca tüm sınıf dışarı çıktı.Sinifta Bay Jeon ben Eun ve şu sinir kız kaldı.
E:Ben kantine gidicem geliyor musun?
YM:Yok ben şu resmimi bitireyim.Zaten bitmek üzere.
E:Tamam o zaman geleceğin ressamı görüşürüz.
YM:Hihihi...tamam görüşürüz.
Resmime devam etmeye başladım.
Veeee sonunda bittiii...Gerçekten çok uğraşmıştım bu resime.Tam çantama koyacağım sırada birisi gelip elimden resmi alıp yırttı.Bu tabii ki de oydu!
X:Ayy...sen kendini ne zannediyorsun ressam falan mı?Şu resime bak.Gerçi bakmaya değmez!
YM:Sen ne yaptığını zannediyorsun?!
X:Öfff aman beee...her neyse bir daha çiz ne yapayım yani hıh!
Ve sınıftan çıktı.Ben de kendi kendime saydırmaya başladım.
JK:Sen onu takma.O her yeni gelene böyle kötü davranır.Artık tüm sınıf alıştı ona.Ben onun adına özür dilerim senden.
YM:Hayır Bay Jeon siz özür dilemeyin.Özür dilemesi gereken kişi o.