Medya: Bölümden bir kısım döcmcödövözöcçöfçdböxö 🖤
!ÖNEMLİ!
Satır arası yorum istiyorum ve sınır koyuyorum hadi bakim, götünüz tutuşsun biraz ödösmgöxdgmdlgö.
Sınır: 113 yorum •3•
•■♡■•
Efe
"Ben bittim, ben öldüm, ben tükendim. Hayatımda toplasan bu kadar iş yapmamışımdır!"
Kendimi yorgunlukla yere bırakıp ölü taklidi yaptım. Tabii yerse...
"Abartma be! Alt tarafı evi sildin sonra silerken saksıyı düşürüp her yeri toprak yaptığın için sana salonu tekrar süpürttürdüm ve sildirdim. Şimdi de hemen yerden kalkıyorsun çünkü yemek yapıcağız. Hadi göreyim seni koçum!"
Tek gözümü açıp ona baktım. Bu işten kurtuluş yolum yoktu galiba.
"Azcık dinlenelim ya lütfeen! Bacaklarımı hissetmiyorum."
Ona yavru köpek bakışlarımı attım ve bu numaranın bir kerelikte olsa işe yaramasını diledim.
"İyi tamam, ayrıca bakma bana öyle çirkin oluyorsun."
Kaşlarımı düzeltip ayağa kalktım. Kendimi koltuğa atıp derin bir nefes verdim.
"Leonardo DiCaprio'ya benzediğini söyleyen oldu mu hiç?"
Gözlerimi devirdim.
"Million kere."
"Of ama aşırı benziyorsunuz, ağlayabilirim."
Ona dönüp garip bir bakış attım.
"Niye?"
Bana salakmışım gibi baktı.
"Çünkü bebek Leo benim hayallerimi süsleyen kişi. Cidden hayatımda gördüğüm en mükemmel adam, ama
şuan yaşlandı. Hala karizmatik olsa da eskisi kadar asla yakışıklı değil maalesef..."Gerçekten üzülmüş olmalı ki alt dudağını sarkıttı ve gözlerini kıstı.
"Aman boşver sana Efe mi yok?"
Sırtına iki kez vurup teselli etmeye çalıştım.
"Ne?"
Mehir bana anlamaz gözlerle bakarken uzanıp yanağından öptüm. Gözleri kocaman açılıp yanakları kızarırken konuştum.
"Bir Leonardo olmasamda ona fazlasıyla benziyorum, değil mi? O zaman hayallerini süsleyen adam ben olabilirim."
Mehir aniden bir kahkaha patlatırken, şaşkınlıktan kaşlarım havaya kalktı.
"Üzgünüm, ama seni saçların yukardan bebek saçı gibi palmiye şeklindeyken seni ciddiye alamıyorum."
🪐🪐🪐
•13.04.2020•
YA OF ALLAHIM TİPE BAK AÖDÖÖDGÖÇZVÖFÇFÖÇDÖVÇXCÇXÇCÇZÇCÇZÇFÇFÇÖGÇZÇDÇDCÇÇZÇXÇXXÖZÖMCÖZCÖÇZÖCFÇÖGÇZÇCÇÖ.
○Part 3 gelicek ama ne zaman? Öcöcçöfçvzöçxödvçzöcöxç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Feci Romeo ❥︎Texting
Teen Fiction[Tamamlandı, düzenleniyor] Efe: Öldüm. Efe: Göremedi gözleri belki de kördü... 🪐 16320, Pazartesi' ~ Ünlü Aşıklar Serisi'nin 2. kitabıdır! ~ 'Son Feci Romeo' adıyla yazılan ilk kitaptır! !DİKKAT! BAZI BÖLÜMLERDE GÜLERKEN ALTINIZA İŞERSENİZ KIYAFET...