6.

385 27 3
                                    

İkimizde sesizce konuşmadan oturuyorduk, ikimizinde kafaları karışmıştı. Eve geldiğimizde evde olan kişi taehyung'un babası kim do jin'di bize ayrılmamızı söyledi çünkü tae çok zengin bir ailenin kızı ile evlenecekmiş. Ben tae'ye yaklaşıp sarıldım oda bana sarıldı,

-şimdi ne yapacağız?

Diye sordum

-bilmiyorum ama tek bildiğim ayrılmayacağız

Bunu duyunca gülümsedim, ona sım sıkı sarıldım gece orada şöminenin başında birlikte uyuduk.

Ertesi sabah

Taehyung'dan önce uyanmıştım hızlıca mutfağa gidip dolapları karıştırdım tae'ye yemek pişirmeliydim sonunda bir şeyler buldum, yarı zamalı işlerimden yemek yapmayı öğrenmiştim bu sayede tae'ye bir şeyler hazırlamıştım, tam tae'yi uyandırmaya gideceğim sırada kapının yanında yaslanmış gülümseyerek beni izleyen bir tae gördüm.

-hey! Sen ne zamandır orada durmuş beni izliyorsun

-yooo seni izlediğim yok arkandaki bahcekapısindan bir köpek yavrusu geçmeye çalışıyor ona bakıyorum

-ne köpek yavrusumu hani nerede!!!

Diyerek bahçekapısına baktım avvv çok tatlı

-tae sahiplenelimi nolursunnnn

Kim Taehyung'dan

Boranın bu haline gülerek karşılık verdim

-Tamam istediğin olsun

-çok teşekürler

Diyerek aniden beni dudağımdan öptü

-yaaa kim bora( kalbini tutarak)

-noldu?

-böyle aniden öpme beni kalbimden mi götürmeye çalışıyorsun

(Köpek medyada bilmeyenler için o köpek gercekte taehyungun evcil köpeğidir adıda yeontan)


Bana sadece gülerek baktı sonrasında yavru köpeği alıp içeri götürdü bende zarzor kalktım. İçeride bora saatlerce köpekle oynadı ve adını yeontan koydu bende onu saatlerce izledim. Köpek boranın kucağında uyuya kalınca borada benim  göğüsüme yaslandı şimdi ona olanları sormanın tam zamanı.

-Bora?

-efendim

-bana hala neden o evde yaşadığını yada ailenle ilgili bir şey söylemedin

-galiba söylemem gerek

-evet

Bora bana baştan sona hikayesini anlattı bu duyduklarım karşısında şoke olmuştum boraya baktığımda bunu gayet normal bir şeymiş gibi anlatıyordu alışmıştı çünkü, bir süre sonra oda uyuya kaldı. Borayı yatağıma yatırıp yeontanı yanına yatırdım tam çıkacağım sırada yeontan boranın koynuna girdi bir dakika ne...bu köpek şu an sevgilimin koynunamı giriyor buna izin veremem hemen yeontanı boranin koynundan çıkarıp yatağın diğer kısmina koydum ama yeontan pes etmedi ve geri boranın koynuna girdi bende pes etmeyeceğim bu sefer yere bir yastık koyup yeontanı yerdeki yastığın üstüne koydum yatak çok yüksekte olduğu için yeontan yatğa çıkamadı, zafer benim!!!. Bende aşağa inip televisyondan bir şeyler izlemeye başladım.

Park Bora'dan

Bayağa bir uyumuştum yataktan inip yeontana baktım yetde bir yastığın üzerinde uyumuştu. Bende üstüme rahat ve bol şeyler alarak aşağa indim etrafa bakındım ama tae hiç bir yerde yoktu bir yere gitmiştir diye pek fazla takmadım ve atıştırmalık alarak televisyonun karşısına oturdum aradan bir saat geçtikten sonra yeontan geldi yanıma bu hali ne kesin merdivenlerden yuvarlanarak indi çünkü bacakları çok kısa, şu an çok çılgın duruyor. Onunla onadım yiyebileceği şeyler verdim ondan sonra yeobtanı aşiları ve sağlığı için veterinere götürdüm gelirkene ona mamasınıda almıştım tae çoktan gelmistir diye eve gelmiştim ama hala gelmemişti onu yine beklemeye başladım. Gece yarısı olmuştu hala gelmedi bende uykum geldiği için yatağıma gidip yeontanla uyudum.

Ertesi sabah

Sabah uyandığımda yeontan çoktan uyanmıştı ve uyanmam için suratımı yalıyordu.

-yaa yeontan yapma şunu

Diyerek güldüm, sonra ayaklanıp yeontanı kucağıma aldım. Taenin odasına girdim orada yoktu aşağa indim oradada yoktu gelmemişmiydi hala mutfağa gidip yeontanın kapını ve mamasını aldım salonda yeontan yemek yerkene bende televisyonda bir şeyler bakıyordum ve tae'yi bekliyordum. Sonunda gelmişti hızlıca ayağa kalkarak ona sarıldım hiç tepki vermemişti sonra ona ne olduğunu sordum.

-sanane! Bi git başımdan!

Diyerek beni tersledi ne oldu ona yoksa benmi bir şey yaptım ona yoksa yeontan yüzündenmi.
Hemen peşinden gittim odasına gidip kapısını kilitledi.

Kim taehyung'dan

Özürdilerim park bora bunu seni korumak için yapmalıyım eğer senden ayrılıp o kadınla evlenmezsem babam seni öldürecek. Bunları içimden derken sesizce ağlıyordum.
Bora birden odamın kapısının arkasından

-özürdilerm tae benim bir hatam olduysa

Demesiyle ağlamam sidetlenmişti. Prensesim kendini suçluyordu, onun gittiğini anladığımda kafamı şidettli bir şekilde duvarlara vurdum.

- Aptal taehyung!,  pislik taehyung!

İntihar/K.T.H.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin