@magazin_tryz: Çardak Holding Grubu sahibi Bülent Çardak'ın en küçük kızı Eylem Çardak ülkeye geri döndü! Geçen akşam ünlü bir mekanda akşam yemeği yerken görüntülenen Çardak, arkadaşlarıyla oldukça eğlenceli ve sıcak dakikalar yaşadı. (16.352 beğeni, 12.737 yorum)@9832***: Bu kızın ülkeye geri dönmesi hemcinsleri için büyük bir tehdit şuan.
@4567***: @9832*** kes lan neyimiz eksik bizim -67 yanıt-
|@7890***: @4567*** kör gözüne sıçayım senin ben.
@6548***: @7890*** ben de
@9033***: @7890*** +1
@1287***: @7890*** +828388273838483838
@5531***: @7890*** +kıçınıdevirmişsekiz
.
.
.Magazin sitesinin bu akşam paylaştığı fotoğrafın altında gelen yorumları okumaktan gözlerim acımaya başlamıştı, telefonun kilidini kapatıp yatağın yan tarafında bir yere rastgele fırlattım. Çünkü zenginim.
Doğrulup ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttım ve bir süre kollarımı bacaklarıma dayayarak yüzümü ovaladım.
Ülkeye geri dönmekle doğru olanı mı yapmıştım?
Burun kemerimi sıktım. Bu konu hakkında hiç düşünmeden ani bir kararla biletimi internetten alıp ilk uçakla gelmiştim. Burda olmam muhtemelen bir hataydı. Ancak doğru giden şeylerden de pek haz etmem zaten yapım gereği.
Telefonlarım susmuyordu. Artık sessizde kullanıyordum. Ailem ve buraya döndüğümü duyan yakınlarım durmadan arıyordu. Telefonlarını açıp nasıl bir açıklama yapmam gerekiyordu emin değildim.
Eski sevgilimin evleneceğini duydum da, beni terk ettikten sonraki üzüntüyle ülkeyi terk etmiştim şimdi de baktım peşimden gelmedi ben geldim kaybettiğin kıza dön bir bak istersen diyebilmek için.
Gayet mâkul bir açıklama.
Aslında hayır, buraya o eski sevgilim olacak dangoz Yaman'ın gül cemalini görmek için gelmemiştim. Sadece... Evleneceği kadın ablam olduğu için. Evet. Sırt üstü yatamamamın nedeni sırtımdaki bıçaklar.
Ablamdan geldiğim duyulduğundan beri ısrarlı telefon aramaları mevcuttu. Göz ucuyla bile bakmıyor, onun aradığını görünce telefonu ters çeviriyordum. İnsan öz kanından olan birinin ihanetini hiç hazmedemiyor. Ablama karşı hissettiğim yoğun nefret aslında buraya gelen ilk uçağa binmem için geçerli bir nedendi. Madem evleniyordular, iyi bir kız kardeş olup bu mutlu günlerinde yanlarında olmalıydım.
Birkaç gün sonra olan düğün için yanıma hiçbir şey almamıştım. Düğünü aceleye getirmiş olmaları da saçmaydı. Kuvvetli ihtimal kanı bozuk Yaman ablamı hamile bıraktı.
Bahsi geçen eski sevgilim Yaman olacak şerefsizle tam sekiz ay önce ayrıldık. Düzeltiyorum, sekiz ay önce benden ayrıldı. Yürütemediğini falan zırvaladı, üstün kadınsal içgüdüm sayesinde hemen hayatında başka bir kadın olup olmadığını sorguladım. Sıçan beyinli de inkar edemeyip lafı geveleyince ise emin olmuştum. Onun benden ayrılması veya aldatması o kadar koymamıştı da ablamla birlikte oluşu hazmedemediğim asıl noktaydı.
Öğrendiğim gün hiçbir şey yapmadım. Hiçbir şey. İlk uçakla başka bir ülkeye gittim. Saçma değil mi? Ama benim için değil, kimse bir şey yapmadan ülkeyi terk etmemi yadırgamadı çünkü benden beklenen de tam olarak buydu. Çizgisini bozmayacak, içten içe kahrolacak ancak gururumu ve aşkımı geride bırakarak gidecektim onlara göre. Komik.
Hepsi planımın bir parçasıydı.
Her bir hamlem, çizgisini bozmayan o hanımefendi kişiliğindeki Eylem'in sinsi bakan gözlerinde saklıydı. İçi dışı bir asla ama asla olmamıştım. Kimse beni, içimden geçeni, gerçek kişiliğimi henüz tanımıyordu.
Ben Eylam Çardak, intikam için geri dönmüştüm.
Ve pek sevgili ablam, bana yaşattıklarının bedelini en mutlu gününde en ağır şekilde ödeyecekti.
Ben Eylem Çardak, hiçbir şeye elimi sürmeden herkesi birbirine düşürüp, her yeri birbirine katacaktım. Planım basit, etkileyici ve zehirliydi. Ancak beklenmedik bir şekilde bu kaos anında onunla da tanıştım. Pek değerli ablamın eski sevgilisi, Sıçan Yaman'ın ise ağabeyi olan o adamla...
Tesadüf değil mi? Tamamen benimle aynı bahtsız kaderden muzdarip birisi daha... Ve en büyük ortak noktamız ise, ikimizin de aynı şeyi istiyor oluşuydu: İNTİKAM.
O soğuk yemeği yiyecek, öcümüzü alacaktık ve her şey son bulduğunda hayatımız ise eskisi gibi olacak, düzelecekti. Bilmiyordum ki asıl her şey o adamla tanıştıktan sonra arap saçına dönecekti.
Fatih Polat.
Her şeyin başlangıcının ve bitişinin ismi tam olarak buydu.
~niko
14.08.20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saydam
ChickLitİçi dışı bir değilim. Sandığınız kişi hiç değilim. İki yüzlüyüm. Birincisi herkese gösterdiğim, ikincinciyi kimseye gösterecek değilim. Beni tanımıyorsunuz. Henüz.