ÖPÜCÜK MÜ ATTI NE ?

132 13 0
                                    

Hande'yle konuştum. Başta biraz kızdı ama şimdi aramız iyi. En azından şimdilik. Bora'yı kaybedemem. İlk defa birisiyle konuşurken bu kadar heyecanlandım. Ancak bir erkek içinde arkadaşımdan vazgeçemem.

Her gün olduğu gibi bugün de Bora'yla konuştum. Beni mutlu etmeyi başarıyor. Bu gerçekten çok ilginç.

Bugün Bora'yla ilk tartışmamızı yaşadık. Nedeni sadece bir nokta. Gayet normal bir şekilde konuşuyorduk. Bana Kanada'yı anlatıyordu. Okulunu, arkadaşlarını. Mesajını görmüştüm ama cevap yazmayı unuttum. Sanırım bu kadar kısa sürede normalden fazla samimi olmamıza şaşırmış ve sevinmiştim. Bora;

"Ben üniversiteyi Boğaziçi'nde okumak istiyorum. Peki sen :D"

"Çok güzel bir okul. Ama ben oraya giremem ki"

"Neden? Çalışırsan girersin. Hatta beraber okuruz :D" (O 9. sınıf bense daha 7)

"." (İşte tartışma noktamız. Ben cevap vermeyi unuttuğum için hem de)

"Nokta koyma bir daha!"

"......"

"Koyma dedim"

"Neden :D"

"Hoşlanmıyorum"

".............................."

"Lütfen"

"Peki. Ama bir daha görüp cevap vermezsen atarım :D"

"Bakarız :D"

"."

"Tamam, tamam. Anlaştık :D"

":D"

"Ee ne okumayı düşünüyorsun :D"

"Hukuk. Sen :D"

"Bilmiyorum. Henüz karar vermedim"

"Tamam. Neyse seni tutmayayım. Git ders çalış."

"Ya uf niye? Çok sıkıcı :("

"Eğer çalışırsan sen de Boğaziçi'ne gelirsin. Düşünsene okula birlikte gidiyoruz. Ne güzel olur :D :D"

"Haklısın. Tamam. Biraz ders çalışıp yatarım. İyi geceler. Ya da orada gece değil gerçi ama. İyi günler o zaman :D (kızlara bakma bu arada)

"Tamam. Sen de rüyanda beni gör :D"

"Anlaştık :D"

":D"

"

":*"
.
.
.
.
.

Ve böyle 5 10 dakika sürdükten sonra biraz ders çalışıp yattım. Ama hâlâ inanamıyorum. Bora ile kalpli öpücüklü konuştuk. Rüyanda beni gör dedi. İstemesem de göreceğim ya neyse.

NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin