*SELEN KİŞİSİ*
sabah güneşin ilk ışıklarında alarm sesi ile uyandım. Biraz anormal olabilirdim çünkü saat 5.30 'tu ama
Ben işe 8.00'da gidecektim. Evet sanırım anormaldim ya da hemcinslerimden azıcık farklıydım. Ah kabul ediyorum anormaldim . Kendi kendime konuşururken bir yandan da halıyı inceliyordum.Neden bilmiyorum ama sanki halıda esrarengiz şeyler varmış gibi hissediyordum. Sanırım sinirlerim bozulmuştu. Derin bir nefes alıp kendime gelmeye çalıştım. Kalkıp yatağımı düzelttim ve camı araladım.
Temiz hava yüzüme çarpıyordu.
Neşem yarine gelmişti . Hemen duşa girip çıktım. Üzerime siyah dar pantolon ve de siyahımsı bir t-shirt
Giydim. Saçımı açıp taradım. Sonra mutfağa geçtim ve kendime güzel bir kaşarlı tost yapıp çay ile birlikte yedim. Kolumda ki saate baktım ve hızla pumalarımı giyip evden çıktım
Hızla merdivenleri indim ve arabama bindim. Karakola doğru giderken lanet ışıklara takıldım. O sırada telefonum çaldı. Ekranda ' arayan
Numara yok' yazıyordu. Kaslarim
Çatıldı istemsizce. Açtım ve "alo"
Dedim. Önce bir kahkaha sesi geldi sonrada bir çığlık sesi. Ve Açelyanın yardım çığlıkları ben bağırırken arkamdaki araçlar korna çalıyordu. Ve telefon kapandı. Hemen gaza bastım. Arabayı boş biryere çekip karakola koştum. Reşit komiserin odasına izin alarak girdim.Nefes nefese kalmıştım.bir an başım döndü ve sendeledim ama dengemi sağlayıp olan biten herşeyi en ince ayrıntısına kadar komisere anlattım.
Bana su verdi ve koltuğa oturttu .
Elim ayağım titriyordu . Ağlamak istesemde aglayamiyordum.Ellerini dizlerine koymus karsımda kara kara düşünüyordu. Sessizliği bile konusuyordu komiserin.
O gerçekten açelyamıydı . Kesinlikle açelyaydı. Sesinden tanımıştım. Kahkaha atan da taylan olmalıydı. Açelyaya birşey yaparmıydi ki . Açelyaya birşey olmamalıydi .olmasındı ...
Komiser bana bakıp "korkunç bir insan , çok korkunç yıllardır türkiye de olmasına rağmen hala bulunamadı. Gerçekten kendini çok iyi gizliyor. Bu zamana kadar 5 kız kaçırmış. Ve kaçakçılık , sahtecilik , fuhuş , cinayet , gasp gibi birçok daha suçu var ve kırmızı listede aranıyor.
Yani bulmamız için tüm türkiyenin seferber olması gerekiyor."
"Haberlere çıkmamış mı gerekirse sokaklara bile asalım afişlerini ama bulmamız lazım. Komiserim açelyaya ben söz verdim. Onu kurtarmam gerekiyor."
"Anlıyorum selen ama benim elimden gelen bu sen emniyet müdürlüğüne gidip anlatabilirsin böylece daha çok kişi tarafından aranır zaten benim ekipte arıyor onu.""Peki komiserim"
"Çıkabilirsin selenciğim."
Odadan çıkıp bizim ekibin yanına gittim. Meraklı gözlerle bana bakan nazlı ve vedat'a olanları anlattım vedat " biz seninleyiz kardeşim" dedi
Nazlı da "aynen selenimsi biz sana yardımcı oluruz ."
"İyi ki varsınız he"
"Ay ağlıycam ıhıhı" diye ağlayan vedata bakıp gülümsedim burukçaSonra ki zamanda gasp dosyası falan filan derke incelediğim bir dosyaya takıldım.
2008 yılında açelyayla aynı anda kaybolan bir kızdan , daha haber alınamamış. Tâ ki 2014 yılına kadar. Kız bir su kanalında iki parçaya ayrılmış bir şekilde bulunmuş. Ama halası bu kızın yeğeni olduğuna inanmıyormuş çünkü yeğenini sonra ki gün bir arabada camlara vurup yardım isterke görmüş. Arabanın peşine takılmış ama ikinci bir araba önünü kesip tehdit etmişler.
İster istemez taylan geldi aklıma olabilirdi. sonuçta adam seri katil ve suç kralı olmuştu . Yakalansa bir müebbet yardi herhalde.
Diğer sayfayı çevirdiğimde gözlerime inanamadım. Taylan ÇETIN tarafından zorla alıkonulmuştur. Yazıyordu kalp ritimlerim hızlandı nefes alışverişimde aynı şekilde .
Ama kardeşim hayatımı hayatına adıyorum seni bulmadan bana rahat yok. Tıpkı seni daha önce kurtardığım gibi...
Ay löv yü yoldaşlarrr
Bir bölümün daha sonundasınız
Fazla okuyucum yok ama artmasını umuyorum bir daha ki bolumde hikayeyi en başından aanlatacağım.
Rebbiye emanet olun♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
Mystery / ThrillerBelki de bir tek bana yabancıydı... İkimizde ses çıkarmamak için nefeslerimizi tutmuştuk. Odanın içinde yankılanan ayakkabı seslerini tâ ilklerime kadar hissettim Sonra da büyük bir kahkaha işittim. "Ah aptal kız...Seni bulamayacağımı zannediyors...