Ellerimi gözlerime götürüp ovuşturdum. Boğazıma bir yumru oturdu ve yutkunmama izin vermiyordu. Soguk hava bir anda yüzüme çarpınca titredim.
Hemen telefonuma sarılıp asenayı aradım. Telefona yine o telesekreter çıktı. Herhalde telefonu kapalıydı. Bana mesaj atan numarayı aradım. 3. Çalışta asena açtı telefonu.
" asena açelya ve taylan çardaktalar ve-"
"Biliyorum öpüşüyorlar"
"Ama nasıl...milan bunu duyunca onun için hiç sağlıklı olmayacak "
"Onunla konuş selen "
"Tamam"
Camdan tekrar baktığımda âçelyanın orada olmadığını gördüm. Hemen açelyayı aradım. Ama açmadı. Bu olayı onunla konuşmalıydım. Annemin yanına koşup açelyalara gitmek için izin aldım ve koşarak açelyaların evine gittim. Zaten apartmanlarımız karşı karşıyaydı. Kapılarını hayvan gibi çalarken âçelya önümde belirdi. Ağlamaktan rimeli akmış ve gözleri kızarmıştı. "Selen b-ben çok kötü bir şey yap-tım.
Bana yardım et..."
"Açelya taylandan uzak dur!! Bilerek mi yapıyorsun aklım almıyor! Milana bunu nasıl açıklamayı planlıyorsun?
Sana inanamıyorum gerçekten "
"Beni dinle selen çünkü taylanı iyi tanımıyorsun" diye bağırdı.
" bence de sen daha iyi tanırsın nasıl olsa sev-"
"Öyle bir şey yok selen içeri geç ve sakinleş"
Ne söyleyeceğini merak ettiğim için dedigini yapıp içeri geçtim. Tek başına yaşıyordu. Ailesini bir depremde kaybetmişti. Ona halası bakıyordu.
Deri koltuklara oturdum açelya da yanıma oturdu. "Dinliyorum" dedim iğneleyici bir ses tonuyla.
"Taylan'ın ilk geldiği gün bakkala giderken onu yanındabir kaç adamla gördüm bir adama tokat attı."
"B-ben de gördüm adama tokat atıyordu sonra bana bakıp gülümsedi"
"Evet işte o gün yanlarında ki arabanın arkasından ilerlerliyordum ve onları konuşurlarken duydum.şöyle dedi taylan 'buradaki bir kaç kız da bende' diğer adam da
'Ne kadara verirsin onları baya iyi mala benziyolar' "
Midem iyice bulanmıştı. Sanırım bizden bahsediyorlardı. Ve açelya o adamla...
"Selen fuhuş yapıyorlar ve henüz reşit olmayan kız çocuklarını ağlarına çekiyorlar. Sanırım anladın"
"Peki bu opusme meselesi"dediğimde
Gözünden bir damla süzüldü
İçimde bir yerler acıdı sanki."Selen o...o öptü b-ben bisey yapmadım zaten onu itip tokat attım .
Lütfen...lütfen inan bana.""Ben İnanıyorum sana, tamam bu olay burada kapansın kimseye söylemesek daha iyi olur açelya şimdi ağlama ve dik dur asena ben ve sen biliyoruz . Ben asenayı sustururum.Bir daha açmamak üzre kapansın bu konu."
"Tamam ama...neyse o zaman ben bi yüzümü yıkayayım."
"Tamam"
Dedi ve banyoya gitti. Arkama yaslanıp beklemeye başladım...*ŞİMDİ Kİ ZAMAN*
*SELEN KİŞİSİ*
Dosya okumaktan artık başım zonkluyordu. Sabahtan beri birşey yememiştim. 4 saatlik uykuyla ayaktaydım. Boynumu sağa sola oynattım . Boynum ağrıyordu. Biraz gidip stres atmam gerekiyordu.
☆☆☆☆☆
Silahı şişelere doğrulttum ve 4 atış yaptım. 4'ünüde isabet ettirdim.
Şişeler gürültüyle patladılar. İçerisindeki sıvı dışarıya döküldü.Bu insanı rahatlatıyordu. Her hafta gelip bu boş arazide atış yapardım.
Silahı gökyüzüne doğrultup bir şarjörü boşalttım.
Yürüyüp diğer şişeleri de dizdim demir yere.
Yerime geçip tetiği çektim ama şarjörü doldurmayı unuttuğum için atış yapamadım. Arka cebimden kutudaki mermileri şarjöre doldurdum teker teker. Sonra seri atıs yapıp şişeleri vurdum.
İçimden gelen bağırma hissiyle silahı tekrar havaya doğrultup rastgele sıktım avaz avaz bağırarak.Arkamdan biri gelip beni dürtünce irkilip arkamdaki kişiye silahı doğrulttum. Korkmamış hatta gözünu bile kırpmamıştı.
Birden gözlerini pörtletti ve hayranlıkla
"Ohaaa sar-9 değil mi bu?""Evette sen kimsin" dedim silahı yavaşça indirirken.
"Ben melin şey birkaç atış yapabilir miyim?"
Ona güvenemezdim ama kötü bir kıza da benzemiyordu. Kafamı salladım nedense. Şarjörü doldurup silahı ona verdim. Gidip şişeleri dizdi ve yerine geçtiSilahı tutarken eli titremiyordu. Tecrübeli olduğu belliydi. 4 atış yaptı ve hepsini vurdu.
"İyi vurdun tecrübelisin belli""Evet en sevdiğim şey silahlardır. Ve her zaman buraya gelip atış yaparım"
"Ben de gelirim buraya"dedim ve elimi uzatıp"ben de selen memnun oldum "
El sıkışıp konuşmaya başladık sorularıma öylesine cevap veriyordu
Ama birşey öğrendim .eski okulumun
İsmi onun soyadıydı
UYUMSUZ KOLEJİ belki de okulun sahibinin kızıydı. Arabama bindim ve gaza yüklendim. O kızla yani melin'le bir daha karşılaşmayacağımı biliyordum.☆☆☆☆☆
Eve geldim ve arabayı binanın otoparkına park ettim. 10. Kattaki evime çıktım ve içeri girdim. Uykum vardı. Ama canım televizyon seyretmek istiyordu. Bu yüzden içeri geçtim.
Etrafı gördüğümde kısa çaplı şok geçirdim. Bir yandan da korkmuyorda değildim. Evime hırsız mı girmişti?
Içeriye girip incelemeye başladım. Telvizyon vardı , tablolar yerindeydi,
Cam dolabın içersinde ki gümüşler de yerlerindelerdi
Peki bu hırsız ne yapmaya gelmişti. Laptopumu aradım ama yoktu hemen
Arka cebimdeki telefonumla önüme gelen ilk kişiyi yani vedatı aradım.
4. Çalışta cevapladı
"Efendim selenimsi"dedi uykulu bir sesle.Ben ağlayarak "V-vedat evi-me hırsız girmiş " diyebildim
"Ta-tamam geliyorum sen dışarı çık evden hiçbir yere dokunma "
"Tamam"
Dedi ve telefonu kapattı. Hemen dışarı çıktım ve beklemeye başladım 10-15 dk sonra polis ekipleriyle vedat karşıma geçti. Kollarım boynuna sarıp hıçkırarak ağlamaya başladım.
Aslında o kadar vahim bir durum ya da bu kadar ağlanacak bir durum değildi . Ama benim için öyleydi çünkü bununla beraber 6. Hırsızlık olayıydı. Bir bardak su içirdiler ve bir banka oturttular.Elim ayağım titriyordu. Vedat
"Tamam selen ağlama artık geçti"
Diyerek beni sakinleştirmeye çalışıyordu."Ne olacak şimdi vedat"
"Bulmiyorum kamera kayıtlarını silmiş olmalı ama nasıl yaa "
"V-vedat..." dedim
"Taylan olamaz ama olabilirde bugün bende kalırsın"
"Yok ya ben nazlıda kalırım"
"Evet,kanki bende kalırsın" dedi nazlı omzuma dokunarak.
Vedatın arabasıyla nazlılara gittik .
Vedat telefonla konuştuktan sonra bize döndü ve "Nazlı bize misafir geliyomuş bende sende kalıymmıııı"Nazlı gülümseyip "Tabiiii saraç malikanesi hizmetinizde"
Eve girdik. Biraz oyalanıp yataklara geçtik. Vedat misafir odasında biz de nazlının odasında kalacaktık. Tatağa çıktım ve hızla uykuya daldım. Yarın yine işbaşı yapacaktım...
Merhaba gençlik
Bir bölümün daha sonundasınız.
Oylamayı unuttuysan hemen oyla bekliyorum...
Heh oyladıysan hemen bir de yorum at ki bende biliyim değilmi
Hepinizi seviyommmm rebbiye emanet olun❤❤❤❤
Ha bir de unutmadan resimdeki kız selen arkasında ki de nazlı muckkkk optum bayyyHadi desteklerinizi bekliyorummm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
Mistero / ThrillerBelki de bir tek bana yabancıydı... İkimizde ses çıkarmamak için nefeslerimizi tutmuştuk. Odanın içinde yankılanan ayakkabı seslerini tâ ilklerime kadar hissettim Sonra da büyük bir kahkaha işittim. "Ah aptal kız...Seni bulamayacağımı zannediyors...