Mérgesen felálltam, és csak arra tudtam gondolni, hogy én mennyire, de mennyire megfogom verni Kaminari-t.
Amikor már készültem odamenni Bakugou-hoz ő megragadta a kezem és lehúzott.
-Ha nem rángattalak volna ide akkor még egy év múlva se ültél volna le. - sugta a fülembe.
Éreztem, hogy elvörösödik az arcom. Nagyon kellemetlen volt számomra. Körülöttünk véltem felfedezni egy csomó gúnyos perverz mosolyt.
-Na, Nora te jössz! Pörgess!- mondta nekem Mina.
Sóhajtottam egyet majd kiszálltam Katsuki öléből és odanyúltam az üvegért, hogy megpörgessem. Az üveg Todoroki-nál állt meg, amit a fiú unott tekintettel fogadott.
-Nos, Todoroki. Felelsz vagy mersz?
-Felelek.- jelentette ki érzelemmentes arccal a fiú
-Hmm... Mit tennél, ha egy nap lány lennél?- kérdeztem, nem tudtam jobbat kitalálni
-Nos, ezt nem igazán tudom.-kezdett elgondolkodni.
Később megtudtuk tőle, hogy talán elsőnek a WC-be menne el. Tipikus fiúk.
Sokat szórakoztunk a többiekkel. Majd körülbelül 12 óra körül visszamentünk a szobáinkba.
Amikor odaértem a szobánk ajtajához eléggé meglepődtem.
-Hmm... Nyitva van az ajtó, a fejem teszem rá, hogy én pedig bezártam... -gondoltam kétségbe esetten. -Talán Bakugou hamarabb ideért volna?
Amint beléptem igazam lett. Bakugou ott ült az előszobában elhelyezkedő kanapén. Elég zavarba ejtő volt a látványa. Ugyan is nem volt rajta póló.
Próbáltam úgy bemenni a szobámba, hogy drágaságos szívtipró barátom ne vegye észre a rákvörös fejemet...
Amint pont beléptem volna a szobámba Bakugou oda is szólt nekem.
- Remélem élvezted, hogy az ölemben ülhettél-mondta gúnyosan
- Rohadj meg!- mondtam neki sértődötten és becsaptam a szobámajtaját.
Sziasztook! Visszatértem az újabb résszel, szerintem ma még simán leírok még vagy 5 résztxd. Jó nem annyira nem túlzok, de abban biztos vagyok, hogy ma még felkerül egy rész, a többi pedig majd jön magától, azt még nem igazán tudom előre megmondani. Köszönöm, hogy elolvastad! :3 (és igen tudom, hogy a képen amit beraktam a
YOU ARE READING
Szeretlek... De te nem szeretsz...(Bakugou x OC)
FantasyNora Hatake. Egy lány aki elvesztette szüleit. De mindig pozitív maradt, hiába az élete egy romhalmaz. De egy nap ráköszönt a szerelem, egy eléggé bunkó fiú személyében. Vajon viszont fogja szeretni őt a szőkedémon? ~romantikus~ ~Bakugou Katsuki~ ~...