Love yourself

85 3 0
                                    

* လူျဖစ္႐ွံုးတယ္ *

~ သင့္ကိုမခ်စ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္အတြက္ အခ်ိန္တစ္ရက္ထက္ ပိုမခံစားပါနဲ႔...

~သင့္ကိုမခ်စ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္အတြက္ ဘယ္ေတာ့မွ မ်က္ရည္မက်ပါနဲ႔...

~သင့္ကိုမခ်စ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္အတြက္ ဘယ္ေတာ့မွ အခ်ိန္ကုန္မခံပါနဲ႔...

~သင့္ကိုမခ်စ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ဘယ္ေတာ့မွမုန္းဖို႔မျကိုးစားပါနဲ႔...(လူျဖစ္႐ွံုးတယ္).လ်စ္လ်ဴ႐ႈလိုက္ပါ..သူနဲ႔ပက္သက္သမ်ွအကုန္လံုးကို ကိုယ့္မွတ္ဉာဏ္ထဲကေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္လိုက္ပါ...

~သင့္ကိုမခ်စ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိခဲ့တဲ့အမွားတစ္ခုအတြက္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုအရင္ကထက္ပိုခ်စ္ေပးပါ...

~သင့္ဘ၀အတြက္ အေရးမပါတဲ့ လူတစ္ေယာက္အတြက္ သင္ လူျဖစ္႐ွံုးမခံပါနဲ႔....

#Crd

* လူဖြစ်ရှုံးတယ် *

~ သင့်ကိုမချစ်တဲ့ လူတစ်ယောက်အတွက် အချိန်တစ်ရက်ထက် ပိုမခံစားပါနဲ့...

~သင့်ကိုမချစ်တဲ့ လူတစ်ယောက်အတွက် ဘယ်တော့မှ မျက်ရည်မကျပါနဲ့...

~သင့်ကိုမချစ်တဲ့ လူတစ်ယောက်အတွက် ဘယ်တော့မှ အချိန်ကုန်မခံပါနဲ့...

~သင့်ကိုမချစ်တဲ့ လူတစ်ယောက်ကို ဘယ်တော့မှမုန်းဖို့မကြိုးစားပါနဲ့...(လူဖြစ်ရှုံးတယ်).လျစ်လျူရှုလိုက်ပါ..သူနဲ့ပက်သက်သမျှအကုန်လုံးကို ကိုယ့်မှတ်ဉာဏ်ထဲကဖျောက်ဖျက်ပစ်လိုက်ပါ...

~သင့်ကိုမချစ်တဲ့ လူတစ်ယောက်ကို ချစ်မိခဲ့တဲ့အမှားတစ်ခုအတွက် ကိုယ့်ကိုယ်ကိုအရင်ကထက်ပိုချစ်ပေးပါ...

~သင့်ဘ၀အတွက် အေရးမပါတဲ့ လူတစ်ယောက်အတွက် သင် လူဖြစ်ရှုံးမခံပါနဲ့....

#Crd

Sunflower Where stories live. Discover now