Dipper se vydal směrem k lesu a nepřemýšlel, že by se mohl stát obětí dravé zvěře, nebo nějakého podivného stvoření. Lze předpokládat, že značnou část otupělosti zapříčinil alkohol, putující v jeho oběhovém systému. Moc neuvažoval, jakým směrem se má vydat, jen pocit nepřítomnosti těch dvou, ho naplňoval značnou euforií.
Světlo z chýše se pomalu vytrácelo a Dipper se začal ponořovat do stále větší temnoty. Měsíc se stal jeho jediným zdrojem světla, který postačil k rozpoznání obrysů stromů. Pomalou a opatrnou chůzi se snažil vyvarovat pádu , zapříčiněným kořenem či výmolem. Taktika se vyplácela, protože ani jednou neskončil na zemi, ale jen párkrát škobrtnul. Když učinil pár kroků od velkého stromu, zpozoroval paprsky měsíčního světla směřujícího na zvláštní zarostlý šedomodrý objekt. ,,Co to sakra je?" Pomyslel si Dipper. Vydal se k oné záhadné věci. Letmými doteky odstranil mech a nečistoty. Před ním se objevila velmi známá bytost. Démonický trojúhelník s velkým okem, perfektně uvázaným motýlkem, hubenými ručkami zakončenými rukavičkami a na svrchním bodě, malinký cylindr, s lehce uštípnutým okrajem. ,,Bill" zhrozil se a začal rychle odstupovat. Zarazil se až o pořádný kus dál. ,,Čeho se bojím, vždyť je to jen socha."S úlevou se snažil přesvědčit sám sebe. ,,Billa jsme porazily, už nemůže nikoho ohrozit." Větu zakončil s velkým výdechem.
S již vetším odhodláním se vydal zpět k soše. Lehce se u ní usadil a zády spočinul na jejím základu. ,, Několik let a ty se furt takhle křeníš? Ironicky poukazuje na Billův výraz. ,,To jsem teda dopad, místo toho abych si se sestrou užíval Prázdniny, povídám si se sochou. Sám, v noci, v lese. Aspoň že mi teď nehodláš vysvětlovat rozdíl, mezi sprejem a gelem na vlasy, jako ten "užasný" a "neodolatelný" Gideon." Dodává znechuceně a naštvaně Dipper. ,,Nooo základním rozdí... ,,Kdo to byl!?" Přerušil neznámí hlas Dipper. Rychle se odlepil ze země a neklidně se rozhlížel. Nedokázal si to vysvětli, ale ten hlas byl tak známí, tak zvučný, i přesto si ho nedokázal spojit s žádným obličejem,, To už si na mě zapomněl? Dippere Pinesi?"ozvalo se za ním s přehrávanou lítostí. Dipper se otočil nadlidskou rychlostí a neměl slov. Vysoká postava s nepřirozeně svítivými žlutými vlasy, nadměrně elegantním sakem laděném v různých odstínech žluté, temně černým motýlkem a hodně upnutými džínami. Sytě zářivé žluté oči, s jemnými zlatými proužky, které dokonale kontrastovaly s temně tmavou zornicí, pohlédly Dipperovi do udivené a vystrašené tváře. ,,Bille???" S roztřeseným hlasem ze sebe vykoktal Dipper. ,, Taky si mi chyběl." Odpoví Bill s přehnaným úsměvem na tváři.
ČTEŠ
Dlouhé prázdniny (Billdib)
FanfictionDipper je připraven užít si jedny z nejlepších prázdnin, dokud nezjistí, že do Gravity Falls nejede s Mabel sám, ale s jejím velmi otravným klukem, který dokáže zkazit každou srandu. Jak tahle nesnesitelná dvojice dokáže změnit Dipperovi život? Jak...