Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012
"Εμμα, Έμμα, ξύπνα." άκουσα μια φωνή μέσα στα όνειρα μου. Ξύπνησα και είδα το κοντοκουρεμένο κεφάλι του Χρήστου ακριβώς από πάνω μου. Θυμήθηκα πως ήταν Παραμονή Πρωτοχρονιάς.
"Τι έγινε, Χρήστο; Κι άλλα δώρα έφερε ο Άγιος Βασίλης;" ρώτησα, νυσταγμένη ακόμα. Είχαμε ήδη πάρει αρκετά δώρα απ' την Παραμονή Χριστουγέννων, πριν μερικές μέρες. Όμως, αν παίρναμε κι άλλα δώρα, ο Χρήστος θα ήταν ενθουσιασμένος, όχι φοβισμένος όπως με κοιτούσε τώρα με τα πράσινα μάτια του.
"Όχι, κάτι πολύ χειρότερο." είπε. "Σήμερα είναι το τέλος του κόσμου, θυμάσαι;"
"Ωχ, το είχα ξεχάσει." είπα και ανασηκώθηκα. "Τι κάνουμε τώρα;"
"Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα." είπε ο Χρήστος λυπημένος. "Η Γη θα καταστραφεί."
Το είχα πάρει απόφαση. Απόψε ήταν η τελευταία παραμονή Πρωτοχρονιάς. Κατέβηκα μαζί με τον Χρήστο στην κουζίνα και βάλαμε μαζί με τους άλλους γάλα με δημητριακά για πρωινό. Η Σίσυ καθόταν στην κορυφή του τραπεζιού όπως πάντα και έπινε καφέ.
"Σίσυ, σήμερα είναι το τέλος του κόσμου." αποφάσισα να της πω κάποια στιγμή. Εκείνη γέλασε, ενώ οι τέσσερις μας κοιταχτήκαμε φοβισμένοι.
"Μη μου πεις ότι ακόμα το πιστεύετε αυτό; Έτσι δεν έλεγαν και για τις δώδεκα Δεκέμβρη; Και μετά είπαν 21 και πάλι τίποτα δεν έγινε. Μην ανησυχείτε. Δεν θα γίνει τίποτα." είπε απόλυτα βέβαιη.
Τουλάχιστον μας πίστευαν οι φίλοι μας. Η Σίσυ διοργάνωσε γιορτή το βράδυ για να υποδεχτούμε τον καινούργιο χρόνο. Καλέσαμε όλους τους φίλους της απ' τη δουλειά, όπως και τους δικούς μας φίλους με τους γονείς τους.
Το βράδυ ήρθε και οι καλεσμένοι, ντυμένοι επίσημα, άρχισαν να καταφθάνουν. Εγώ επέλεξα ένα λευκό μπλουζοφόρεμα, γαλάζιο κολάν και τα καινούργια μου άσπρα παπούτσια. Η Σίσυ, επίσης πανέμορφη με τη μακριά τουαλέτα της στο χρώμα του ασημιού, συνομιλούσε μπροστά απ' το δέντρο με έναν φίλο της, τον Σταύρο. Είχε σκούρα κόκκινα μαλλιά και ήταν ντυμένος στα μαύρα, με δερμάτινο μπουφάν και τζιν.
💖💖💖💖💖💖
"Ωραίο το δέντρο σας." είπε ο Σταύρος, προσπαθώντας να της πιάσει κουβέντα.
"Ευχαριστώ." απάντησε η Σίσυ, χωρίς να ξέρει τι άλλο να πει.
"Την αλήθεια λέω. Έχεις πολύ ωραίο γούστο. Είναι πολύ πρωτότυπο που επέλεξες μοβ χριστουγεννιάτικες μπάλες."
DU LIEST GERADE
Το Ημερολόγιο της Έμμας
KurzgeschichtenΗ Έμμα είναι ένα κορίτσι που μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο. Στα δέκα της χρόνια όμως, η ζωή της αλλάζει, όταν υιοθετείται μαζί με τρεις φίλους και αρχίζει να γράφει τις περιπέτειες της νέας τους ζωής στο ημερολόγιο της. Από τα ανέμελα παιδικά χρόνια θα...