Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2040
Πριν λίγες μέρες γέννησα την κόρη μου, τη Χριστίνα. Μοιάζει πάρα πολύ και στους δυο μας και μας φαίνεται πως είναι το ομορφότερο μωράκι του κόσμου! Είναι τόσο γλυκιά και χαριτωμένη...!
Έχω βρει πλέον την πραγματική ευτυχία. Έχω μια υπέροχη οικογένεια και μια λαμπρή καριέρα ως συνθέτρια, αν και λίγο οπισθοδρομική όπως μου λένε, γιατί προτιμώ να συνθέτω μουσική στο παλιό πιάνο στο υπόγειο αντί για τον υπολογιστή μου όπως κάνουν οι περισσότεροι.
Επίσης, ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη ζωγραφική, πράγμα το οποίο μου αρέσει να κάνω με τις ώρες στο δωμάτιο του Χρήστου, γιατί κι εκείνος ζωγράφιζε και αισθάνομαι κοντά του με αυτό τον τρόπο.
Η δήμαρχος της Διδυμούπολης, η οποία είναι φίλη μου, όταν έμαθε το χαρμόσυνο γεγονός της γέννησης της Χριστίνας, μου έστειλε δώρο ένα ροζ πανάκριβο αυτοκίνητο. Όταν μεγαλώσει η Χριστίνα θα γίνει δικό της.
Με την Έλενα μιλάω πολύ συχνά. Απ' ότι μου λέει, είναι καλύτερα από ποτέ. Άρχισε να ασχολείται με την πολιτική, μπήκε στο δημοτικό συμβούλιο του Γεφυρολίμανου και έχει ξεκινήσει τις έρευνες για την οικογένεια της.
H Ντίνα, η αδελφή της Λίζας που μένει μαζί μας, έμεινε καταλάθος έγκυος και αποφάσισε να το κρατήσει. Δεν μας έχει γνωρίσει τον πατέρα του παιδιού της.
Ο Γεράσιμος δεν έχει ξεπεράσει ακόμα το χαμό της γυναίκας του, έχει όμως αρχίσει και βγαίνει με κάποια. Δουλεύει ακόμα στο Little Corsica Bistro, με αφεντικό τον Βάιο, ο οποίος ήταν τόσο καλός στη δουλειά του που τον προήγαγαν σε αρχισέφ.
Απ' ότι βλέπεις, ο καθένας μας ακολούθησε και διαφορετικό δρόμο. Κάποιοι πραγματοποίησαν τα όνειρα τους, κάποιοι βαδίζουν προς αυτά, κάποιοι άλλοι όχι. Όποιον δρόμο και αν ακολούθησε ο καθένας πάντως, ένα είναι σίγουρο: είμαστε ακόμα οικογένεια.
****************************************************************************
Το κεφάλαιο 10 υπολογίζω να μου βγει επίσης πολύ μικρό, αλλά ελπίζω να σας αρέσει. Επικεντρώνεται κυρίως στον Γεράσιμο, στο συγκρατημένο πλέον πένθος του και στην άποψη που έχει σχετικά με τον θάνατο.
ESTÁS LEYENDO
Το Ημερολόγιο της Έμμας
Historia CortaΗ Έμμα είναι ένα κορίτσι που μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο. Στα δέκα της χρόνια όμως, η ζωή της αλλάζει, όταν υιοθετείται μαζί με τρεις φίλους και αρχίζει να γράφει τις περιπέτειες της νέας τους ζωής στο ημερολόγιο της. Από τα ανέμελα παιδικά χρόνια θα...