info

999 42 4
                                    

Ahoj,

spoustu z vás se nejspíš diví či divilo proč jsem najednou s psaním přestala nebo proč nevycházejí nové kapitoly. Ano mohla bych vám tvrdit že na psaní nebyl čas a podobně ale budu a chci k vám být úplně upřímná. Na začátku jsem byla plná jakéhosi začátečního nadšení kapitoly vycházeli pravidelně při dobrém dni i víc kapitol denně.Nikdo si příběhu nevšímal pak přišla první stovka, tisíc, lidé mě začali podporovat a mě to začalo bavit ještě víc jelikož jsem začala vnímat že ten čas co do toho investuji za to stojí. Jenže čím víc lidí příběh četlo a čím víc lidí mě podporovalo ať už jste to byli vy nebo lidé které mám kolem sebe rodina, kamarádi tím více jsem se začala bát toho že vás zklamu. Že například nebudu vydávat takový výkon na který jste u mě byli zvyklí, že to lidi nebude bavit že v momentě kdy hranice přečtení překročila 5000 jsem se doslova lekla a přestala psát úplně. Každopádně po určité době co jsem si v hlavě překopala spoustu věcí jsem se rozhodla vrátit. Jenže tentokrát mi klacky pod nohy hodila technika😄. Pro upřesnění přestala mi fungovat klávesnice. Takže momentálně řeším co s počítačem a podobně. Ale mužů vám slíbit že jakmile se situace s počítačem vyřeší můžete se těšit na pokračování.

Ještě závěrem byl vám chtěla neskutečně poděkovat za veškerá přečtení a za to že se blížíme k pro mě až pohádkovému číslu 10k přečtení u příběhu Mladí a ledoví🤩

DEKUJI ZA TO ŽE TU SE MNOU JSTE❤

vaše Vivian💞

Mladí ale dospělíKde žijí příběhy. Začni objevovat