•Lestrange Kardeşler•

59 5 2
                                    

Tumblr'da yine şöyle bir şey buldum.

Rodolphus ve Rabastan, neredeyse herkesten daha üstün olduklarını düşünen safkan çocuklar.

İkisi sadece safkan galalarda birbirleriyle konuşmaya istekli, burada Malfoy ve Black gibi olanlara kıyasla "daha az safkanlar" gibi. 

Rodolphus, Rabastan'a karşı fazla korumacı. Çünkü Rodolphus, Rabastan'dan dört yaş büyük. Ve kesinlikle Rabastan'dan daha fazla şey biliyor.

Ve Rabastan onun bu hallerine karşı ''Kes sesini Rodolphus dört yaş büyük olduğun her şeyi bildiğin anlamına gelmiyor.

Rod bunu iddia etmiyor. Ama yapmak istediği şey Rabastan'ı gerçekten korumak. Ama kardeşinin onu asla dinlememesi onu çıldırtıyor.

Rodolphus kardeşine 'bastan' diye sesleniyor. Çünkü gerçek isminden daha kısa. ('Rab'ı da kullanıyor ama sadece ikisi olduğunda 'bastan' diye seslenmeyi tercih ediyor).

Büyüdükçe daha az takılmaya başlıyorlar ama birbirlerine olan sevgilerinin azalmasından dolayı değil. Rodolphus ölüm yiyen işleriyle fazla meşgul oluyor ve Rabastan hala okulda ve Rodolphus çoktan mezun oldu.

Ama Rabastan sonunda işareti aldığında bunun bir oyun 'tehlikeyle flört etmek' olduğunu düşünüyor. Rodolphus buna çok sinirleniyor ve ona bağırıyor ''Bu bir oyun değil Bastan!''

Ve Rab'ın şaşkına dönmesi ve aniden abisini dinlemeye istekli oluşunun tek sebebi Rod'un kızgın ses tonunun altında yorgun bir hayal kırıklığı hissi var ve bir şeylerin-ciddi bir şeylerin olduğunu seziyor.

Belki de Rod'un omuzlarındaki ağırlık dayanamayacak kadar ağır ve kardeşi için daha da zorlaştığı için pişmanlık duyuyor. 

Rod, yol boyunca bir yerde olduğu gibi, bir kan üstüncüsü olmasına rağmen, belki de bu onun istediği şey değildir ve sadece sevdiği insanları korumak için her şeyi yapar.

Ve şimdi kendinden nefret ediyor, çünkü Rabastan'ın bu karmaşaya karışmasını da engelleyemiyor.

Bazen ağlıyor çünkü onları her zaman rekabetçi kardeşler olarak yetiştirdiler.

Ve yine de burada onlar rekabetçiler ama aynı zamanda birbirleriyle ilgileniyorlar ve birbirlerine sahipler.

Ve ayrıca Rod, Rab'ı "Rodolphus'un küçük kardeşi" yerine Rod'un eşit olduğunu düşünen birkaç kişiden biridir. 

via Tumblr bloodplums



Amk-ı MemnuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin