Regulus Black
Küçüklükte piyano ve/veya resim dersleri almıştır.
Arkadaşlarının saçlarını örmeyi sever. Rodolphus örgülerini toplamayı tercih eder. Rabastan her örgüyü kabul eder. Ama genellikle klasik Fransız örgüsünü ister. Lucius ise ancak balıksırtı örgüyü kabul eder.
Kesinlikle bir oğlak burcu.
Rodolphus'a karşı sonsuz bir tutkusu vardır. Bunun nedenlerinden bazıları Rodolphus'un tam bir Slytherin olması, safkan üstünlüğünü savunuyor olmasıdır. Rodolphus'u bu özellikleri taşıyan bir Sirius olarak düşünür. Rodolphus, aristokrat toplumu takip edebilen ve hala takip edebilen en çılgın kişidir.
O kadar temiz tuttuğu bir şöhreti var ki bu acıtıyor, bu da demek oluyor ki çocuk meselelerini çok özlüyor çünkü ölüm yiyen işleri ve yemek görgü kurallarını düşünmekle meşgul. İçindeki çocuğu ortaya çıkaran tek şey arkadaşları.
Bu aptal çocukların zevk duydukları suçluluk muggle kültürü. Ve onunki kesinlikle muggle kitapları. Klasik edebiyata BAYILIYOR. Ve kitaplarının kapaklarıyla, muggle kitaplarıyla saklıyor. Bu şekilde annesi bilmiyor.
Aslında büyük bir romantik ama mantıklı olmak, olması gereken şeyler listesinde daha önemli olarak kabul ediliyor, bu yüzden kimseye kur yapmıyor.
Bu çocuk Slug Kulübü ve Düello Kulübü ve Slytherin Quidditch pratiğini ve arkadaşlarıyla birlikte olduğu dünyadaki her şeyden daha fazla olduğu herhangi bir faaliyeti değerlendirdi (Çünkü ailesi onun Sirius'un reddettiği her şey olmasını bekledi çünkü şimdi ''sadece bir oğul'' ve çok fazla baskı vardı.)
Rabastan Lestrange
Bütün efsanevi/mitolojik yaratıkları sever. Ve en sevdiği ders Sihirli Yaratıkların Bakımı Dersi. Bu dersteki her şeye inanır, onlarla çalışmak ve tanışmak ister.
Kiminle arkadaş olduğu konusunda çok titizdir, çünkü insanların çoğu hayvanlar gibi öngörülebilir davranışlara sahip değildir.
Biseksüel ve romantiktir. Sadece platonik arkadaşlıklara giriyor.
Bu çocuk boğa burcu mu?
O ve Regulus 'sonsuza dek en iyi arkadaşlar' tıpkı Çapulcular'ın gibi aralarında bir bağ var. Neredeyse 'platonik ruh eşleri' diyebiliriz. Regulus onun sihirli yaratıklara karşı olan sevgisini anlayabilen tek insan. Ama bundan da öte, birbirlerini temel düzeyde anlıyorlar. *
Rodolphus ve Rabastan'ın uzun, kıvırcık ve vahşi saçları var. Vikingler gibi.
Güçlü ve sessiz bir çocuk. Ve ürkütücü.
Rodolphus Lestrange
Zevk duyduğu suçluluk gitar çalmak.
Adamın kaya gibi mükemmel bir topuzu var.
Bellatrix'le olan evliliği tercih meselesi değildi. Görücü usulü evlendiler. Çoğu evliliğin bu yüzden olma sebebi ise çok fazla safkan kalmamış olmasıydı. O, Bellatrix gibi, nişanlısına karşı hiçbir şey hissetmiyordu. Buna rağmen O'nu ve ailesini önemsiyordu.