6 órakor keltem. A valóság nyugalma üdítően hatott a tegnap esti álmomban szereplő szörnyűségek után. Minden olyan szép volt és ezzel bizonyossá vált. Ezek is csak újabb elmém által vetített rémképek voltak. Az óra ketyegett nekem pedig olyan érzésem támadt mintha máris késnék. Végül ezen érzés miatt hét órakor indultam el és fél nyolckor már ott toporogtam az ügynökség épületének kapuja elött. A várakozás relaxáló is lehetett volna. Azonban nem egy szűk fekete bőr nadrágot és egy fehér crop toppot viseltem, amely miatt a legtöbb nő rosszalóan megbámult a a férfiak többsége pedig.. Nem szeretném részletezni.
Így hát hatalmas örömmel töltött el amikor 8 óra után pár perccel végre megérkezett a fekete Bmw, és ezzel együtt a jövőbeli munkaadóim is.- Jó napot!
- Pontos. Ez tetszik.- Mondta köszönés nélkül Peter és intett hogy kövessem.
- Szia Bella! - köszönt kedvesen Olivia, smaragd zöld szemei ragyogtak. Egy gyönyörű fehér overált viselt, amelyet derekán egy fekete bőrövvel kötött meg. Ez a viselet kiemelte tökéletes alakját és idomait. Fekete haját szoros kontyba fogta feje tetéjén, így még hangsúlyosabbak lettek finom vonásai .
- Natúr és gyönyörű pont te kellesz nekünk! - kacsintott rám a akkor kék (?) hajú Ann. Aznap így hogy a festmény eltűnt arcáról rákellett jönnöm, hogy bár csak sminkes, de akár modell is lehetne. Tökéletes napbarnította arc bőre és sötét kék szemei rengeteg lányban irigységet keltenek. Ahogy a ruháira is biztos sokan vágynának, ismét egy szemet gyönyörködtető extravagáns bőrszettel örvendeztetett meg mindenkit aki látta.
Egy darabig csendben sétáltunk, majd ugyan abban a szobába érkeztünk meg ahol a meghallgatás is volt. Megköttük a szerződéseket. Azt mondták a közvetlenség nagyon fontos az ügynökségnél, így attól a perctől elkezdtünk tegeződni.
- Most hogy kész vagyunk a papír munkával.. van esetleg bármilyen kérdésed?- Kérdezte Olivai mosolyogva. Mennyire gyönyörű hófehér fogai vannak.. Szinte már természet ellenes..
- Háát... Hallottam pletykákat.. eltűnt lányokról..- Kezdtem bizonytalanul.
- Kitől??- Kérdezte ingerülten Peter, tekintetével két társa közt ingázott .
- Egy lánytól a váróban a casting elött. A nevére már nem emlékszem.- Mondtam még mindig elég lassan, gondolkodást imitálva.
Hárman egymásra néztek, s hibátlan arcukat aggódalom torzította el.- Mit hallottál pontosan?- Kérdezte Ann egészen elvékonyodott hangon.
- Hát csak azt, hogy több modell is eltűnt az elmúlt pár hónapban és hogy emiatt keresnek újakat a csapatba. Állítólag már évek óta nem hirdettek castingot. Furcsa, hogy most mégis. Sok pletyka kering a neten.. Gyilkosságokról, drogokról..- Mondataim úgy látszik nagyobb súllyal bírtak, mint amennyivel mondani szerettem volna őket. Ezt abból gondoltam, hogy monológomat néma csend követte.
- Ezek teljességgel hiteltelen állítások, felhaborítóak és alaptalanok.- törte meg a hallgatást Peter mély baritonja.
- Igen.. Bella.. Nem kell aggódnod sem drogok nem lesznek, sem gyilkosok akik elrabolnak- Nevetett fel Ann.
- Abszurd- Kapcsolódott a be a nevetésbe Olivia is végül.
- Ne higyj el mindent amit hallasz.- Nézett rám a feltethetőleg legjelentőségteljesebb tekintetével Ann.
- Drágám, nekünk fél óra múlva fogadnunk kell a következő hölgyet, úgy sajnos most nem tudunk többet csevegni. Ha bármi probléma adódik hívd fel ügynökségünk telefonszámát ott tudsz érdeklődni és tanácsot kapni bármire. Amint lesz munkád mi azonnal értesítjük telefonon.- Mondta lágy hangján Olivia miközben az ajtó felé terelt.
- Szia drágám!- köszönt el végül Ann negédes szopranján.
YOU ARE READING
Polaroid
Mystery / ThrillerAmit ott láttunk mindenkit sokkolt. Még aznap buszra szálltunk és haza tértünk, immár csak 9en..