5.rész

9 0 0
                                    

Az elmúlt egy hétben sok jó barátra tettem szert. A kezedteleges nehézségek után sikerült megbarátkoznom a többiekkel is. Elutasító sznob kinézetük ellenére, nagyon kedves segítőkész embereket ismerhettem meg személyükben. Tizen voltunk modellek ott, velünk volt még két fotós, egy egészségügyi dolgozó, illetve a márka kirendelt képviselője aki az egész együttműködést vezényelte le.

Shea természetesen mindennap velem volt. Sikeres beilleszkedésemet többségében neki köszönhetem. Ő ugyanis mindenkit ismert és mindenkivel jóban is volt. Bemutatott nekik és elmesélt néhány közös történetét amelyek által már a bensős vicceket is értettem.

- Annyira szép ez a mai nap!- Nézett fel az égre tűnödve. - képzeld azt hallottam, hogy ha majd haza érünk megkezdődnek a Depline smink márkával való szerződés kötések. Már tuti látták a te porfoliódat is, oh annyira jó lenne ha egy helyre mennénk dolgozni.

- Huu igen az valóban jó lenne- Mondtam, S már a gondolatra is mosolyra húzódott a szám.

Ekkor Lora sétált felénk.

- Lànyok! Délután lemegyünk a partra úszni Borával. Van kedvetek jönni? - Élénk vörös rúzst viselt. Szőke hullámos haját, mely válláig ért lógva hagyta. Egy bő szaggatott farmert és egy csíkos haspolot viselt, mely kiemelte vékony derekát és hosszú lábait. Hangja lágyan csilingelt, S bár a hangja és mosolya boldogságot sugallt, barna szemeiben ha csak halványan is, de látható volt valamiféle aggodalom.

- Persze, uu imádom a vizet!- Felelte Shea, elvékonyott hangon. - ott leszünk, ugye Bella??- Tekintetét rám emelte és jelentőségteljes pillantása arra engedett következtetni, hogy erre a kérdésre csak igenlő választ adhatok.

- Aha, persze.- Bólintottam és probáltam elhessegetni a rossz előérzetemet.

- Szuper akkor ott találkozunk! - Hadarta és köddé vált.

- Szerinted nem Furcsa Lora viselkedése mostanság? Mármint tudom te csak pár napja ismered, de az elmúlt két napban mintha valahogy feszültebb lenne. Most is úgy elrohant..- Ezek szerint ő is érezte.

- Nos igen.. Valóban zaklatottnak tűnt. - Mint késöbb kiderült volt rá oka..

A fotózás viszonylag nyugiban telt. Mark, az egyik velük lévő fotós öblös mély baritonján hangosan üvőltve instrukciókat adott, amiket többnyire könnyen tudtunk kivitelezni. Minden rendben ment, viszont a végére nagyon kifáradtam. 3 óra  kemény pozolás után, farádtan ültünk le az ebédlő asztalhoz. Hosszú asztal volt ez ahol mindannyian elértünk, az ebéd jó hangulatban telt igazán családias légkör volt egész héten.
Az étkezés befejeztével Shaeval, Borával és Lorával a szobánkba siettünk. Természetesen mindannyiünknak volt a márkától kapott egyszerű fekete bikiniből, így egyértelműen össze öltöztünk.

- Valaki megigazitaná a pántomat?- Kérdezte Bora, és látszott hogy nagyon zavarja a megcsavarodott fürdőruha rész.

- Persze ! - Mondtam és a lány háta mögé léptem. Ő előre húzta egyenes vörös haját. Lábujjhegyre kellett állnom, ahhoz hogy elérjem háta azon részet ahol a megcsavarodott pánt volt. Bora ugyanis majdnem két méteres hölgy volt.

- Köszönöm!- Hangjában a hála és boldogság vegyült. Kék szemeivel végig mért majd elmosolyodott. - nem gondoltam volna hogy ilyen aranyos leszel. Bocsáss meg, de az első véleményem nem volt rólad valami jó. Olyan bunkónak  tüntél. De nagyon örülök, hogy megismertelek.- Azon hogy megölelt már megsem lepődtem reflexből viszonoztam, fejemet belefúrva mellkasába.

- Elindulunk még ma?-  Szólt Shea sértett hangon. A féltékenysége nagyon jól esett.

- Persze máris. - ezzel kibontakoztam a vörös karjai közül és elindultam a lányokkal a part felé.

Szeretek csak úgy lebegni a vízen, olyan relaxáló dolog. Ilyenkor csak becsukom a szemem és hagyom hogy a gondolataim messze vándoroljanak. Csak hagyom,  hogy vissza vigyenek arra a nyugodt idili tájra arra a gyönyörű reggelre. Minden olyan szép volt, a nap nem is alakulhatott volna jobban. A rossz előérzetemet elnyomta a tudat, ma végre indulok haza. Varázslatos volt a Dervis tó, de honvágy már mardosta szívemet..

- Lányok!!!!- Sikoltott fel Shea
A víztükör megremegett testem hirtelen összecsuklott ezután minden olyan hirtelen és egyszerre történt. A hangok és a képek összemosodtak. Koncentrálnom kellett. Nem eshetek ki a szerepemből..
Egyre többen érkeztek, a kampány vezető elrendelte hogy térjünk vissza a szobánkba és várjuk meg a következő utasításokat. Amit ott láttunk mindenkit sokkolt.
Még aznap buszra szálltunk és haza tértünk, immár csak 9en..

PolaroidWhere stories live. Discover now