#11.

220 37 12
                                    

Tired

Y/n:

 
       Tae in a thiam ang tawk a min hnem hnu chuan ka mittui te chu ka hru hul a,chak tak a awm ka duh a ni Jimin hmangaihna hi ka nei let leh ngei bawk ang."Y/n ka tihpalh lutuk"a hmel chu ka en chho a a thutak hmel.ngawt mai"Tae ngatinge ngaihdam min dil"tih pah chuan ka inhnit faih* a"Jimin hian i bulah hun a hmang tam lo tih ka hria a ka rinhleh na pawh a rei tawh a,mahse a office ah em* chuan khatiang thil kha a tih duh bik kalo ring lo a kei chuan ka hriatna a rei tawh a mahse i rilru nat ka hlauh vangin ka hrilh duh lo che a,ka tihpalh Y/n" inthiam loh hmel zet chuan a rawn ti a"Tae... keipawn ka hriatna a rei tawh alawm an awmdun lai ka vawikhat hmuhna a ni tawh hlei nem mahse vawiin kher* kha chu ka tuar thei thlawt lo a ni*.
 
Tae:

      Y/n hian alo hre tawh reng zawk a maw a rilru a na hle dawn a nih hi, tichung hian engmah thleng lo ang maiin rinawm takin nupui a nihna chu ala hlen tho a hmeichhe chak tak a ni.Ka ngaisang takzet hetiang hmeichhia hi ka vawikhat hmuhna a ni,a hmelthrat tehlul nen engtin nge Jimin hian kha hmeichhia kha a thlan zawk theih,ka nupui chu nise ka duat ngawt ang a trah ka phal ngailo ang.Aissshhh....,,,Kim Taeyung engthil nge i ngiahtauh hi harh rawh Y/n hian hnemtu a mamawh.

         Y/n a duhtawk a a trah hnu chuan a thil ken lai chu a rawn lekchhuak a file a lo ni a"Heihi Jimin pek ka tum a"tih pah chuan a mittui chu a hru mawlh* a a van  khawngaihthlak reuh tak hetiang dinhmun ah pawh Jimin tho ala ngaihtuah a"Y/n i ngaihsak hi a phu hlawl lo"tih pah chuan kan thrutna bula Dil ah chuan a file ken chu paih ka tum a rang takin minlo dang vat a"Tae nilo...kha thil kha Jimin tan a pawimawh lutuk a nia zan khua in mut pawh mu thra lo a a  siam a nih kha paih Suh" tih pah chuan min rawn laksak vat a"Vawiin ah pawh an meeting dawn a pek vat a ngai dawn asin"henu tak hi chu ooo a van a reuh tak huizzzz...Engpawh chu nise"Dar engzat ah nge meeting chu an tran dawn a sawi em" kati ve mai a"Dar 12:00 ah an tran ang" alo ti vat bawk a"A thra lom kal ila kan pahnih in va pe ang hmiang" ka tih chuan a lawm hmel kher mai a tho a car lam chu a pan vat a a lut nghal zat bawk a.Henu tak hi chu ooo heng thil lo pawh hi a hriat loh tam tak inthup ala awm sia a hriatchhuah hunah eng ang takin na ang maw.

      Jimin te office kan thlen chuan Mina in minlo chhawn vat a Y/n chu a thrat leh thrat loh thu a zawt vat bawk a Y/n chuan nui sang chungin a thrat tawh thu a hrilh a mahse a mitah chuan natna tam tak ka hmu thei.Mina lah chu a la hlauhthawn hmel em* zui office chu luh mai kan tum a alo in kalh tlat tawh lehnghal Mina chu ka melh pawk a rang takin "Mr Park engmah ka hrilh lo a nia anmahni in an thawm a nat em vangin an inkalh hnan alom" a rawn ti vat a.Ka thinrim lutuk chu ka insum zo lo trep a kawngka te chu tlawh chhiat vek mai ka duh a,hun pawh chu an va hmang dun rei re* ve hrep taka Park Jimin he hmeichhe pawisawi lo tak nun hi i tihchhiat sak vek hnu ah a rilru ila tina ngam a maw,ring takin kawngka chu ka kik vak* a Y/n chu ngawi rengin hnuailam en pah in alo kun reng a."Y/n i thra em"ka tih chuan aw tih nan alu alo bu nghauh a.

          An la hawng har em* lehnghal an insiam thra a ni ngei aniang a khat tawkin Y/n hmel chu ka en reng a natna tam tak ka hmu tlat a ni.A tawpah chuan an rawn hawng ta a ka lut nghal thruai a Jimin chu a dawhkan a paper en chung chuan engmah thleng lo ang maiin alo thru a"Jimin" ka aw chu a nem lem lo khawp mai a bulah a hmeichhe duh em* chu alo ding ve bawk a"Enge in rawn tih dawn a"Jimin chuan a rawn ti vat a"I nupui leh i thrian kanlo kal a ni ve mai a enge ni vak se i tih"ka tih khum deuh zek a,"Chaeyoung inhmuh lohna a va rei ta ve" tih pah chuan a hmeichhe tawmpui lam chu ka hawi a chu veleh Y/n chuan phawk zetin min rawn melh a"I ngaihawm hle mai Tae"tih pah chuan a kawr hmalam la inkilh fello deuh chu a tuai mam zawk a"Tae lo thru ula Mina coffee kalo lak tir ang"Jimin in a rawn tih chuan kan thru ve mai aY/n erawh ala ngawi reng a"Kan lo kal chhan tak chu hei vang hi nia"tih pah chuan file chu a dawhkan ah ka theh phei a"Kalo theihnghilh a ni maw"tih pah chuan file chu a keu vat a"I tan a pawimawh em*i theihnghilh tih hrelo khawp a thil pawimawh tih ilo nei a ni maw"kati deuh ngat a insum a har takzet ka puakchhuak lo chauh a,chutia ka sawi veleh chuan Y/n chuan min rawn hmer vak a ka tre chhuak trep lehnghal.

         "Y/n zanin chu theihnghilh Suh o"Jimin in a rawn tih chuan Y/n chu kalo melh vat a"A-awle kala hre reng alom kalo insiam ang"aw khur deuh dar* chuan a ti a mahse a hriat vak lem loh."Kan kal tawh mai a nge kan tih tur ber kan ti tawh bawk a"Y/n chu ka pawt tho a kal mai kan tum a"Coffee te chu in phawt ula" Chaeyoung chuan a rawn ti hram a hrep tak chuan min in ti sum theilo mai dawn an pahnih a an khum hrep mai hi ka duh a mahse Y/n vang chauh chuan ka insum hram*a."Kan kal zawk ange"tih pah chuan Y/n chu duat hmel takin ka kuah ve deuh ngat a Y/n pawh chuan hriatthiam hmel takin min rawn nuih ver* a,kan chhuah dawn lai chuan Jimin in ruh taka a kut a hum chu ka hmu hman a,zaktheilo lutuk mai a ni pawn Y/n a bum a,a thik ve na turin Y/n bulah hian ka awm tlat ang a mize thra lo tak hi sim vat rawh se.

     "Tae khanu kha i hria ami"Y/n chuan min en chhoh ha pah chuan a rawn ti a,"Jimin best friend a ni thrin a mahse thil hi a inthlak zo tawh aniang an awmdan hi ka hrethiam tawh biklo"ka ti a.Y/n hian mak tak maiin min hneh riau a ka khawngaih rualin hmeichhe chak tak a ni tih ka hre tho bawk si amah ah hian engemaw tak chu a awm a ni.

Exam kan hmachhawn leh dawn sia ka chawl deuh vang* dawn a nia😘😘😘😘
      

FADING LOVE[Mizo Version]✅Where stories live. Discover now