#16.

235 33 27
                                    

Y/n:

           Zing ka harh chuan thil rit tak mai hian minlo delh run mai  ka che lawk theilo lehnghal,thei leh theilo chuan thawh ka tum a min delh tu chu a tla ta daih a.
"Y/n ah....a na nia...tinge min paih thlak kher"
"T-Tae nang maw enge thleng a"
"Nizan khan i mutthilh laiin i au vak a kalo mutpui tawp che lawm"
"Ka mumang vang bawk kha niang"
"I mumang ah chuan enge i hmuh thrin a"a hriat chak hmel kher mai.
Ka mumang chu a vaiin hmaih nei miahlo in ka hrilh ta vek a.
"Y/n ah Jimin chuan alo su che maw"
"Aw Tae...mahse tun a thil thleng vel nen hian in zawmna a nei tlat in ka hria,,,"Tae chu a ngawi vang" a engmah a sawi chhunzawm ta lo,keipawn sawi nuam ka tih chiah loh vang chuan ka ngawi zui ve ta mai a Tae hmel ah chuan ka en kar a thil engemaw a ngaihtuah niin ka hria.
"Tae min tanpui thei angem"
"Tehreng mai enge ni ta"
"Jimin nen hian inthren ka duh a chuan....hnathawh ka duh a keimah ka inchawm theih nan hetiang a i bula awm reng hi chu ka tan pawh a nuam lo a,hna minlo zawn sak thei angem"
"A thrat hlauh chu vawiin atang ka personal secretary ah i trang duh angem"
"M-maw mahse a hma a thawk thrin kha engtin nge niang"
"Hna dang a zawng duh a a bang tawh alawm mithar ka zawn lai tak alo nia a rem khawp alawm"
"Tae ka lawm lutuk a nia ka tan hian thrian thra tak ini ka la rul let leh ngei* ang che"
"Y/n ah a mak e in rulh let leh lam kha chu sawi rih suh nangmah chiah inngiahtuah rih rawh"
    
Tae:

Jimin hi ka haw takzet engtin nge hetiang hian Y/n hi a tih theih a neihchhun ngawih* a nu pawh amah vangin a thi a inthiam lohna tlem tal a nei lo a mawn le,,,,ka ngiahtuah rauh* lai chuan doorbell chu a rawn ri a.
"Tae....ka ngai tawh lutuk che"Nara chu rawn lutin min rawn kuah chung* a.
"Nara enge ni ta i rawn lang ve hlawl a"
"Kim Taehyung kar khat dawn lai kan inhmu tawh lo tih pawh i hre miahlo ami min ngaihtuah lo lutuk min ngai ve miahlo ami"
Y/n"Tae.. tunge aaa"Y/n chu room atang chuan a rawn chhuk a Nara chu alo meng phawk chiang kher mai.
"Unnie nang maw Tae enge hetah a tih a"
"A....Nara a ni hi..."Y/n chuan minlo pawt chat a.
"Tae hrilh vek mai ang i bialnu a nia hriat ve pawh a phu lawm"
"Nia Nara a ni hi..."thil thlen dan vel chu ka hrilh ta vek a.

Y/n pawh hi a naupan tawh nen* Nara chu ala naupang veleh chhawng a buaithlak thei tak a ni,a chang chuan minti leh chung* thrin a ka ning deuh thrin tunlai tak phei chu ka rilru ah thil dang ka ngaihtuah theilo Y/n ringawt hi kalo ngaihtuah thrin a ka khawngaih rualin a bula ka awm hian ka hlim thei em* bawk si.
"Y/n unnie tiang chuan Jimin Oppa chuan ati che maw a van mak ve a duh hmel viau che sia ka van khawngaih che"a mittui tla chu a hru hliam* a.
"Tinge keimah vanga ilo trah ve ngawt a i mawl emai"Y/n nuih za lutuk chu a nui hawk* a.
"Ka khawngaih em che lawm"ala inhru hluam* a,henu tak hi chu ooo a van naupang chhia thei tak.

Rei tawk tak kan titi ho hnu chuan Nara phone chu a rawn ri a.
"Aw nu awle kalo haw nghal".
"I nu mi"
"Aw Tae pawi kati lutuk ka haw mai a ngai bye u"tih pah chuan min rawn kiss a tum a mahse kalo awm sawn vat a Y/n awm ve vang nge pawh chu ka hrelo kalo duhlo bur a Nara chu a tum lian tawh kher mai.
"Tae...enge i hriat a...nidang ah pawh kan in mangthra dawn te chuan kan tih ziah kha"aishhh...nidang a kan tih ziah thu te ala sawi leh nghal, ka zak lutuk chu ka hmai a sen tran* a engemaw ka hriat tak ni ka awmdan hi a mak takzet.

Nara chu lungawi lo zet chuan a chhuak tau nghawng* a.Y/n hmel ah chuan ka en ngam tawhlo hrim*.
"Tae kan inti fai ve lawk anga hna chungchang chu kan sawi leh dawn nia"
"Awle keipoh kan inti fai ve ange"
Y/n kal hnu chuan ka thaw huai mai rang takin ka secretary chu ka phone nghal a,,,ni e, kei hian kala ban lo alawm Y/n bulah khan dawt ka sawi a ni.
"Secretary Min thil pawimawh tak sawi ka duh a"
"Aw Mr Kim sawi la"
"A....Busan a ka construction company kha i hria tiraw"
"Aw hria e enge ni ta tih fel ngai a awm em ni"
"Tah khan manager angin awm la ka duh a ka hnuai ah secretary niin rei tak ilo awm tawh a tlem in hahdam deuh in hna thawk ve tawh la ka duh a hlawh pawh a let i dawng ang"
"M-maw Mr Kim ka lawm lutuk e mahse mithar tur hi hmuh mai an har thrin asin i buai viau lo maw,,,midang i hmuh zawh loh chuan rawn thawh leh mai pawh ka inpeih reng a nia"
"A ngai lovang midang chu ka hmu tawh e ka remruat na ilo pawm chu ka lawm khawp mai"
"Sir keimah zawk hi lawm tur chu ka ni lawm tinge lawmthu min hrilh"
"Anih chuan naktuk atang i lo va tran mai dawn nia kar tawp lamah keipawh endik turin kalo kal ang"

Engkim chu a kal tluang zel aY/n pawh ka bulah awmin ka hnuai ah a thawk tran ve ta a,ka theih ang tawkin hlim takin awm tir ka tum tlat a Jimin nen pawh harsatna awm miah lovin inthren na vel chu anti fel thei ta a ,mak ka tih leh deuh pakhat chu Jimin in inthren awlsam taka a duh ve mai hi ani hetiang ang hi a ni ngai silo a khanu Chaeyoung vang vek kha a ni chiang lutuk,misual chu a ni miahlo ka lakah thil pakhat tihsual pawh a nei ngailo mahse ka hmuh tirh phat atang tawh khan ka ngaina lo mi fel tak ni mahse ka ngainat loh zawng tak a ni ve tlat.

Y/n:

Jimin nen kan inthrenna pawh thla khat lai alo liam ve ta reng mai,,,,,vawikhat mah min rawn call ngailo a min hmu tur pawn a rawn kal ngailo, chhete tal pawn min ngaihtuah hlawl lo ka rilru nat  vanga  ka trah ni lah a tam ka mumangin minlo ti buai ve chhen bawk nen psychiatrist te ka pan ta hial a,,,,ka rilru a hah thrin em vangah alo puh mai a mahse thil engemaw tak hi a fello tih chu ka hre thei,Tae bula awm reng pawh chu nuam ka tih loh vang chuan ka hlawh te chu ka khawl char* a keima pual a apartment lei na tur khawp ka neih hnu chuan Tae in atang chuan ka chhuak ta a Tae erawh in a remti lo nasa a mahse ka titlui tlat thung a.

Ka apartment chu lian vaklo mahse a fel fai thra a pakhat chauh awmna atan chuan a tawk ve viau a ni.Ka bungrua vel te ka lei zawh hnu chuan ka in rem fel thei ta a Jimin hlat taka awm chu ka duh vangin ka chanchin pawh engmah hrilh lo turin Tae chu ka ti a Tae pawh hnathawhna lamah lo chuan hmuh reng chu ka duh ta biklo a.

Rei tak in rem fel nan a hun ka hman zawh hnu chuan ka phone chu a rawn ri a.
Nara"Hello unnie chawchhun i ei tawh em"
"Ei love tinge"
"Unnie chawchhun ei dun pahin inhmu lawk ila"

Nara awmdan teh thut chu mak kati nidangah in hmuh ati ngai silo a,,,huizzzz...Engpawh chu nise chawchhun ei tur a chhuah chu a thrat ka ring ramen ei leh ringawt ai chuan.,,,,,,

Cafe ka thlen chuan Nara chu alo thru diam tawh a ka lam hawiin ka kut chh alo vei lauh* a.
"Nara sawi duh i nei ami"
"Unnie englo a nia...Tae nen kan inthren aa"
"Engmaw in* thren maw engmah ka la hre ve miahlo"
"Unnie thil pawimawh lutuk sawi ka duh a"
"Aw enge sawi la"
"Tae hian a duh che in ka hria"a thil sawi vang chuan ka coffee in lai chu ka phuh chhuak thrawt a.
"E-eng maw"
"Unnie hmanni deuh atang khan Tae hian inhmuh a duh tawh loh thu min hrilh a enge a chhan tih a sawi duh bawk silo a,ka zawh reng takah chu ka buai tih hlirin min chhang a mahse chutiang ringawt chu a ni theilo tiin ka ngaihtuah a a chhan chu ka zawt ta reng a a tawpah chuan midang duh a neih thu min hrilh ta a, a hming pawh chu a sawi chuanglo chuan.... kan inthren ta alawm"
"Mahse Nara engtin nge a duh chu kei ka nih theih ang"
"Unnie i hrelo a nih kha Tae hian kan nih reng lai pawh khan i chanchin hlir a sawi thrin a vawikhat phei chu i muhil lai thlalak nui vur* chungin alo en alawm ka man chiang lutuk ka mit ngei hian ka hmu alawm"
"Mahse Nara engtin"....Nara thusawi chuan min thrawng kher mai,,,,
"Unnie Tae oppa hi a lan ang ngawt hi a ni lo hmeichhe tam tak in anlo bumin a sum vang ringawt hian anlo ngaihzawng tawh a hmangaihna kawngah hian a vanduai thei em* a, mahse nang chu chutiang i nilo tih ka hria a Tae oppa hi hlim taka i siam theih hi ka ring tlat a ni a bulah awm reng la tina ngai suh ang che"
"Mahse Nara engtin nge"minlo pawt chat lehnghal a.
"Nia Tae oppahi keipawn ka theihnghilh ve tawhin ka hria thrian thar ka tawng a ka ngaina tawh lutuk thrian ang maiin kan in en tawh lo in ka hria Omma pawn min duh pui a a fel bawk a ka tan a thra ber tur aniang"
"Anih chu...ka lawmpui a che Nara min hrethiam la kal mai ka duh"ka tho nghal a cafe chu ka chhuahsan a.

Tae hian kei hi minlo duh reng a maw,,,,,

FADING LOVE[Mizo Version]✅Where stories live. Discover now