Tae:
"Y/n engtin nge awm i tum"a mitah tak chuan ka en kar a enge a ngaihtuah tih hriatthiam a har khawp mai,nunna nei ve tawhlo ang maiin a dang vek a a ngawi reng bawk a.
"Tae ka hrethiamlo takzet engtin nge ka awm tak ang ka naute hi tih nat ka duh bawk silo a,pa tello a seilian tur chuan ka phal bawk lo a Jimin bula let leh mai hi thra in ka hria".A phone chu a rawn ri a lak loh mai chu a tum a mahse,,,
"Tae nangman chhang mai teh Jimin a nia"hreh tak chung chuan phone chu min rawn pe a.
"Y/n i thra em ka buai lutuk a kalo phone hman lawk lo che a rawn haw hma mai ka duh ka rawn haw tlai chuan nangmah ringawt ka ngaihtuah leh che nga ka awm a nuam leh thei chuanglo ang"
"Jiminie hyung keimah ka nia"
"Tae nang maw...khawnge Y/n"
"Ka damloh vangin ka in ah alo kal a tunah chuan bathroom ah a awm a phone kalo laksak a nih hi"
"A nih chuan Y/n bulah khan kalo haw vat tur thu lo hrilh rawh aw"Phone chu ka dah a Y/n lam chu ka en reng a ka sawi tawh ang khan a ngawi reng ringawt a"Y/n i thra tak* ang maw"tih pah chuan tui in tur chu ka pe a"Ka thra mai ang ka naute vang tal pawh hian chak tak a awm ka duh"
"Mr.Kim,Y/n lo sawi ve theih chu ka nei hauh lo a mahse Y/n hi a let leh ngei chu a ngaiin ka hria naute pai hun lai phei hi chuan rilru te a no a min awmpuitu leh min hrethiam em* tu kan mamawh thrin a chuvang chuan Y/n min mamawh chang apiang in keipawh kalo awm reng ang"Y/n chu a mittui a far reng tih pawh ka hmuh hmaih hauh lo mahse hmeichhe chak tak a ni tih ka hria a a tawrh chhuah theih ngei pawh ka ring hlim taka awm leh turin ka duh ber a ni mai.
"A nih chuan i sawi dan vel leh thil i hriat dan em* atang hian nau ilo pai ve tawh tihna ami"Nayeon chu ka zawt deuh phawng a mitmeng thip zet mai chuan min rawn melh hrawk a"Kala rai re* lo o hmeichhe thianghlim tak chu kani kati hauh lo mahse vawikhat mah kala rai lo a nia"a vin deuh thrak mai.Y/n:
Tae leh Nayeon bula ka awm hi chuan ka natna te pawh ka theihnghilh ve deuh a a chang phei chuan kalo nui ve vur* hial a,mahse hemi te pahnih hi an inngeih lo tran riau mai an inhnial reng ringawt a.
"Min chhaih tawh lo la ka ngawi ve mai ang tunah chuan ka boss pawh ini tawhlo a Mr.Kim pawh ka ti tawhlo ang che Tiger Kim kati tawh ang che kawlh lutuk mai sakei ang chiahin i hlauhawm"Nayeon chu a au vak* a"Chuti vaka a thinrimna turin enge ka sawi vaka"Nayeon chu a ner suk a"Rai tawh anga min chhuah hi ka duhlo a hrim* in i dawhthei lo lutuk te hi ka ning i hnuaia ka thawh lai atang tawh khan i dawhtheih loh zia chu ka hre daih tawh ka ninna che pawh a rei tawh"Nayeon hi thil zep nei lemlo trawng ve phawng* chi a nih vang hian thil a sawi tam dawn tlat in ka hria a an in hnial thui hma chuan kalo pawt chat vat a"A tawk e Jimin pawn kalo haw vat ang a tih kha in ah min thlah haw ula inhnial tawhlo khan"chutia ka sawi takah chuan an ngawi ve mai bawk a Nayeon chuan Tae chu a melh rum kher mai an in mil thei dawnlo a nih hmel.In kan thlen chuan alo tlai ve tawh hle a Jimin alo la thleng lo hlauh bawk a rang takin room lam ka pan nghal a shower ka neih zawh hnu chuan khum ah chun ka thru a ka in ngaihtuah neuh* a,ka hun kal tawh lam thil thleng chu ka ngaihtauh chhuak thei bawk silo a ka rilru a hah em* a ka tawt up* mai,inhaler lah chu a zo trep tawh bawk sia lei ngei ka ngai dawn a nih hi.Chutia keimah kalo in buaipui mawlh* lai chuan Jimin chu a rawn au lauh* a.
"Y/n ah.. kalo thleng a nia lo chhuk teh thil thra deuh kalo hawn a nia"room atang chuan ka chhuak nghal a.
"Jimin ah tinge i au vak a"
"Tteobokki thak deuh cheese tam deuh telh kalo lei che a"a thil rawn hawn chu min pe a ka kut a a rawn dah chiah chuan a rim chuan min ti trek chhawk hial in ka hria ka luak chhuak lutuk chu ka insum theilo a bathroom lamah chuan ka tlan lut nghal a.Jimin chuan hlauhthawn hmel takin min rawn um zui nghal bawk a.
"Y/n i thra em tinge i luah vaka ila nuamlo reng ami"
"J-Jimin"ka taksa chauh lutuk vang chuan ka khur deuh zawih* a"N-naute ka pai a"ka tumloh deuh chuan ka sawichhuak ta phut a Jimin chuan lawm lutuk vangin chuan min kuah nghal chung a,a mittui te pawh a tla hial a,tunah chuan ka chiang tawh takzet ka pasal hian a thinlung leh tih tak zetin min hmangaih a ni."Y/n ka lawm lutuk a nia ka sawithiam lo hial zawk tunah chuan ka duhthusam a thleng dik thei dawn ta"ka mitah tak chuan a en a ka biang a dawm pah chuan min fawp vang* a ka chhanglet lem lo mahse a mood ah ka cheng takzet.
YOU ARE READING
FADING LOVE[Mizo Version]✅
FanfictionHmangaihna dik tak chu engtikah mah a tham ral ngailo.