Y/n:
Jimin ka hmangaih lutuk vang hian ka mit a del zo tawh pawh inlo ti maithei mahse ka hmangaih miau a ka tan chuan chan leh tur chuang a awm lo bawk a, Jimin nen a inneih leh a bultan thrat leh pawh chu ka duh ta a,inneihna chu pui takin neih nawn leh a ni a,Jimin chuan min ngaihsak em* a kan inneih hnu phei chuan a fimkhur em* a minute khat te pawh rilru hah a ka awm a phal ngailo,a chang phei chuan ka thrat leh thrat loh thu min rawn zawt sek te hi kalo Ning zawk thrin a.Hlim takin kan awmdun a inhauh buai pawh vawikhat mah kan nei ngailo.
"Jimin ah..."
"Mmmm..."min rawn kuah a.
"Vawiin chu lo haw hma tawh suh aw ilo haw hma vanga in buai theih zia pawh ka hre vek a nia chuvang chuan i hna lamah rilru pe deuh rawh keichu ka ngaihtuah awm loh a nia"
"Mahse...."ka fawp zeuh a.
"Ka sawi i awih dawn lo maw"a nui sen* a.
"I tih tlat te chuan ka hnial ngam dawn che mi,,,,mahse tun a i rawn tih zeuh kha chu i chhunzawm ngei a ngai ang i thu ka awih i duh chuan"a mitko chu a san euh*a kalo hrelo der tlat a.
"Engthil maw"min pawt hnai sawt a min kiss zeuh a.
"Heihi mawle"
Ka nui vak* ringawt a chhunzawm ka tum loh vang chuan a tum bur a.
"Jimin i tlai a nge hna kal i ngaih kha insiam rawh"a la tum bur a.A tho nulh a kal daiha tum a mahse a banah chuan kalo vuan vata.
"Y/n insiam ka duh"
"Chhunzawm chu i duh lo maw"tih pah chuan ka kiss nghal a min chhang let rang kher mai reitak kan in kiss hnu chuan a duhthawh tran ta.
"Jimin....a hunlo hna kal i ngaih kha"
A inla hrang ve mai a.
"Mahse thil tlem tal i ei loh chuan ka kal miahlo ang"
"Jimin...tunlai chu ka thil ei a tuilo tih i hriat kha ka eilui theilo alom"
"Tlem tal ei la aw"
"Awle tlem chauh aw"Jimin:
Tunlai chu Y/n hi ka ngaihtuah riau mai thil a ei thei silo a a cher em* bawk si engtik lai pawh hian ka ngaihtuah renga a thra nge thra lo tih ka hriat hma chuan awm nuamin ka awm ngailo,hna lamah ka buai ve reng bawk nen ka duh angin ka enkawl thei lova a chang chuan ka inthiamlo rum* thrin,vawiin chu lo haw hma Suh ati bawk si engtin nge a damloh lai hian a bulah ka awmloh theih ang,,,,,
Y/n:
Jimin hna lama a kal hnu hi chuan a reh vek zel tih tur a awmlo bawk sia,Tae hnuai a thawh a phal tawh bawk silo,,tunlai tak phei hi chu hnathawh pawh ka chak vak chuanglo ka hrisel lo em ani.Tae hi a reh riau mai enge a an ang tih ka ngaihtuah vang* hnu chuan ka call ta a.
"Hello Tae i va reh ve kan inhmu khat bawk sia i dam maw"
*Cough,sneeze* "K-ka thra e"
"Tae...i damlo ami iva khuh nasa ve"
"Ka thra lom hritlang satliah mai a nia hna pawh ka kal leh vat thei mai ang"
"Hna pawh kal theilo khawpin maw i damloh"ka hlauthawng hle a.
"Ka thra lom khawsik a tel vang mai a nia"
"Engmaw Tae i khuasik maw a sang viau em kalo kal vat a ngai nih chu"
"Y/n... a ngailo ka thra lom lo kal buai duh suh"
"Tae engtinnge lo kal suh i tih theih ka tih ve theih tawk alom min puih nasat tawh zia hi i lakah ba ka nei hnem tawh lutuk"Tae in chu reilo te ah ka thleng mai a inchhung ka luh chuan tumah an lo awmlo a.
"Tae..."
"Room ah ka awm lo chho rawh"
A room lam pan chuan ka chho a.
"Tae i thra tak*maw"
A pang chu ka khawih a alo sa deuh vur a sang lutuk erawh a nih loh hmel.
"Y/n lo kal kher a ngailo sin"
"Tae tumah awmpuitu tur i neilo tih ka hria lawm chuvang chuan ka ngaihtuah che lawm"
"Ka lawm e"
"A van mak tak lawmthu sawi ziah Suh ka tih kha*smile*,,,,Tae a van reh ve khawnge Yeontan hi"
"Tunlai chu hna ah ka buai thei lutuk a ka enkawl hman loh vangin Daegu lamah ka chhungte bulah ka dah rih alom"
"A van ngaihawm reuh kalo kal apiang a minlo chhawntu asin le"Tae chu damdawi te eitir in eitur te ka siam sak bawk a tlem chuan a harh ve ta deuh a.
"Tae ei treuh rawh aw"
"Lo ei ve la mahni chauh a eichu nuam kati chiah lo a"
"A ngailo keichu ka haw hunah ka ei mai ang"
"Y/n....."
"Tae....ka ei theilo alom ka ei apiang hian ka pum hi engtin emaw ni a awm thrin alom"ka luak a chhuak hlui a.
"I in entir tawh em"
"Entir lo Jimin hi a buai thei lutuk a ka hman deuh hunah keiman ka kalpui ang che a tia"
"A thrat chu in entir vat rawh"
"Keipawn ka duh lawm"
"E! Y/n kan company a thawh laia i thiannu khan hmanni khan ban min rawn dil a mak kalo ti lutuk a kan company hi nuam ati viau a maw kalo tia"
"Tu zawk kha maw Nayeon nge Sana"
YOU ARE READING
FADING LOVE[Mizo Version]✅
FanfictionHmangaihna dik tak chu engtikah mah a tham ral ngailo.