Run
Tae:
Y/n hi khawngaih hle mah ila tih theih vak ka nei silo mahse ka theih ang tawk a tanpui ka duh a ni.A natna phen ah hian hmeichhe chak tak a ni tih chiang takin a lang bawk si Jimin thinlung pawh a neih let leh ngei ka ring tlat a ni.Chumi kawngah chuan ka theih ang tawk a tanpui ka duh bawk a.
"Y/n ah...."
"Aw Tae enge ni ta"
"Kal ang"
"Khawiah maw"mak tih hmel deuh chuan min en a.
"Zanin party na a kan hak tur en ang hmiang,nalh taka i lan a pawimawh mi zawng* mit chu i lakah a fu thrup tur a ni,,,kal ang le tho rawh".
"Tae...ka peih vaklo asin..."
"Kal ang kal ang tho rawh"
Y/n nen chuan plan mumal tak neiin Jimin a neih let leh dan tur kawng chu kan rel fel thlap bawk a,a phurawm tawh khawp mai Jimin Hyung Y/n hi engtiang chaih a hlu nge a nih i hrechhuak rum" mai ang ,,,,, ㅎ ㅎ ㅎ ㅎY/n:
Tae chungah hian lawmthu sawi sen loh ka ba a ni a theih ang tawkin min tanpuiin min awmpui reng a,ka tan chuan a hlu em* a ka nun a tel ve tlat pakhat alo ni ta a ni.Engtik ni ah emaw chuan min tanpuina zawng* vang hian kala rul let leh ngei ang.
Thawmhnaw kan lei zawh chuan in ah ka haw tlang nghal a Tae pawh insiam ve tho a ngaih vangin a haw ve bawk a.Tae nen chuan kan thawmhnaw brand duh zawng alo in ang lehzel bawk nen nuam kan ti viau a,a thawmhnaw tur a lei dawn chuan GUCCCI hlir a en hmasa a, pink rawng ka ha duh ka tih vangin pink kher hak ve a tum tlat a, GUCCCI ah a duhthusam ang a hmuh loh vang chuan Dior ah a truan leh a, keipawn Dior ah chuan ka duh ang tak mai light pink rawng chu kalo thlang tawh a,floral print ala awm lehnghal a, couture design deuh a ni bawk a ka duhthusam ang thlap a ni.Tae chuan rei tak a zawn hnu ah Dior pink suit a hnuai kamis floral print tho chu a rawn thlang chhuak ve ta hlawl a,a sang thra bawk a a inhmeh khawp mai.Keichuan pheikhawk atan Dior pink rawng tho chu ka thlang a Tae erawh chuan a fav. brand thlauh thlak ringawt chu a duh biklo aniang pheikhawk atan chuan Gucci leather dum chu a thlang a,keiin GUCCI clutch ka thlang leh bawk a,GUCCI hi chu kan tello phal thawt lo a ni.
Jimin chuan kal turin min duh viau bawk a khanu chauh kha a ngaihsak tawh loh hram ka beisei ti a ka ngaihtuah lai tak chuan min rawn call a a thrian pakhatin party na a kal ve a duh sia a hruai a ngaih thu min rawn hrilh a chuan keimah a kal mai turin min ti bawk a,eng ang thrian tak ni ang maw khanu kha a ni ang tih mawlh hi ka hlau a ni.Tae's outfit:
Shoe:
YOU ARE READING
FADING LOVE[Mizo Version]✅
FanficHmangaihna dik tak chu engtikah mah a tham ral ngailo.