6:30. Mă trezesc, îmi fac rutina zilnică: spălat pe corp, pe dinți, pe față.
Îmi fixez părul în spatele urechilor cu puțină ceară de păr. Machiajul mi-e foarte simplu: rimel, corectorul care-mi acoperă semnele dimineții (cearcănele) și un luciu de buze hidratant. Hainele-mi sunt în dulap, puse pe un umeraș. Le-am călcat aseară, n-am fost sigură că voi avea timp dimineața. Îmi îmbrac ținuta și parcă ceva lipsește. Din dulapul deschis îmi face cu ochiul o jachetă elegantă, neagră, pe care am purtat-o o dată sau de două ori. Exact ce-mi lipsea.
În geanta neagră îmi pun telefonul, portofelul cu bani și actele de identitate, un pix, un carnețel și luciul de buze pe care l-am folosit mai devreme.Este 7:30.
Îmi încui apartamentul și cobor la mașină. Soarele e minunat. Bine că am în mașină ochelari de soare. Am chiar vreo 3 perechi, pentru orice eventualitate.
În 10 minute îmi fac prezența în fața liceului. Parchez mașina în parcarea școlii și pornesc spre cancelarie. Cancelaria se află în corpul A, la primul etaj. Îmi ia 10 minute să ajung, datorită tocurilor pe care le port, nu sunt prea mari, chiar confortabile, dar tot mai costisitoare decât tenișii sau adidașii. Întru în cancelarie, ceasul este 7:50. Sunt aici cu 5 minute mai devreme decât era ora stabilită de Christina.— Punctualitate, îmi place, Nathalia !
— Bună dimineața, doamnă directoare !
— Bună dimineața și ție, poftim ! Și îmi întinde un pahar de carton plin de cappuccino.
— Nu trebuia să vă deranjați, mulțumesc frumos.
— N-a fost niciun deranj, stai liniștită.
În scurt de timp, cancelaria se umple de profesori, printre care și Kai, fiul Christinei.— Nathalia, poftim catalogul clasei unde urmează să mergi, Kai, dacă-l recunoști, fiul meu, te va conduce în sala respectivă.
— Desigur, ne-am mai întâlnit. Mulțumesc, Kai.
— Plăcerea mea, domnișoară Nathalia.
Ies din cancelarie ghidată de Kai.— Pe aici, vă rog. Arătați minunat, ca de fiecare dată.
— Și tu ești foarte politicos, ca de fiecare dată.
— Nu spun asta din politețe, chiar așa e.
Roșesc ca o puștoaică la auzul vorbelor lui Kai.— Am ajuns. Tânărul îmi deschide ușa sălii. Copiii stau în picioare și spun laolaltă "Bună-dimineața ! " Clasa este plină de copii identici din punct de vedere vestimentar. Nu sunt la fel de încântați ca mine, lucru care este de la sine înțeles. Cine e fericit în prima zi de școală. Kai se retrage în banca lui, undeva în spate. Îmi așez geanta pe catedră, jacheta pe spătarul scaunului catedrei și îmi încep discursul învățat de acasă.
— Bună-dimineața și vouă ! Eu sunt Walker Nathalia, noua voastră profesoară de biologie. Am 24 de ani și locuiesc de curând în Manchester. Este primul meu an ca profesoară și sper că totul va decurge minunat. Aș dori să vă cunosc pe fiecare în parte, așa că voi striga catalogul, timp în care, la auzul propriului nume, veți spune câteva informații despre voi.
Încep strigarea catalogului, din câte am văzut, fetele sunt mai încântate decât băieții, ceea ce era de așteptat. Ora se termină la 8:50. Este abia 8:30, mă gândeam că prezentarea elevilor va dura mai mult, așa că improvizez.
CITEȘTI
Profa de biologie
Romance"... când ai de gând să faci publică relația noastră? ... relație ? Cum crezi că ar pica asta ? Aș fi dată afară din învățământ. ... ce e atât de rău ? •profa de biologie și elevul rebel• recunoaște, sună bine ! "