Tocurile Christinei ne "trezesc".— Să vedemmm... Nathalia, unde nu ai fost niciodată și vrei să mergi ?
— Mi-am dorit întotdeauna să vizitez America de Sud. Mi se pare cea mai interesantă regiune. Mă fascinează începând cu limba, până la tradiții și vestimentație.
— Care ar fi principalele regiuni pe care le-ai vizat ?
— Mexic, Brazilia și Cuba.
— În Brazilia și Mexic nu am fost, însă în Cuba a fost minunat. Am fost acum 2 ani în vacanța de vară, timp de 2 săptămâni împreună cu părinții mei și părinții soțului meu. Kai a fost plecat în altă vacanță cu iubita lui.
— Fosta. Strigă Kai de pe canapea.
Christina se apleacă spre mine și îmi șoptește:
— Nu-i place să vorbească despre ea. A suferit mult.
— Sunt aici, mamă. Te aud. Nu am suferit. A fost o relație de 4 luni. Nu mai exagera.
— Scuză-mă, dragule. Spune și apoi zâmbește vinovat, iar Kai se încruntă. Deci... unde rămăsesem ? O melodie care vine dinspre telefonul lui Kai oprește vocea Christinei.
— Kai, dragule, poți stinge muzica ?
— Nu am pornit-o eu, mă sună Rebecca.
— Încă te mai sună ? Răspunde-i, dragule, vezi ce dorește.
— Mă lași în pace ?
Sunt în afara oricărei discuții dintre cei doi. Am privirea rătăcită într-un tablou-p ortret al lui Kai. Are trăsături foarte frumoase și puțin exotice. Contrastul dintre pielea lui puțin creolă și ochii albaștri e amețitor. Are ochii înconjurați de niște gene lungi și negre, scoțându-i în evidență irisul culoarea cerului senin.
— Mă scuzi, Nathalia, unde rămăsesem ?
— Ne decideam în privința destinației.
— Aha, deci ? Te-ai hotărât ?
— Mă gândeam la Mexic.
— Știi limba spaniolă ?
— Foarte bine. Și zâmbesc larg.
— Nu scria asta în CV-ul tău.
— Pentru că nu este o limbă studiată. Am învățat-o din serialele urmărite.
— Ou... Și eu la fel. Care ți-a plăcut cel mai mult ? "La patrona", "Tierra de Reyes" ?
— "La doña".
— Ador telenovela aia.
— Ăă, îmi scuzați intervenția, v-ați hotărât cu privire la destinație ?
— Nathalia ar dori in Mexic.
— Mexic să fie. Spune Kai entuziasmat.
Soneria ușii o face pe Christina să tresare.
— Nu așteptam pe nimeni. Kai, aștepți pe cineva ?
CITEȘTI
Profa de biologie
Romance"... când ai de gând să faci publică relația noastră? ... relație ? Cum crezi că ar pica asta ? Aș fi dată afară din învățământ. ... ce e atât de rău ? •profa de biologie și elevul rebel• recunoaște, sună bine ! "