Capitolul 4

64 4 6
                                    


        — Alb sau roșu ?

        — Ai venit repede.

        — Și tu ți-ai scos repede făina din păr.

        — Ha, ha.

        — Deci... ?

        — Alb.

        — Ai mai băut vreodată ?

        — Sunt cu 6 ani mai mare decât tine, Kai, normal că am băut.

        — 5

        — Bineee.

        — Și te-ai îmbătat ?

        — O singură dată, la 19 ani. Dar nu în sensul ăla. Am băut mult, am leșinat și m-am trezit acasă.

        — La 18 ani, m-am îmbătat atât de tare că i-am rupt mamei 3 perechi de pantofi.

        — Cum așa ?

        — M-am încălțat cu ele și am căzut pe scări.

        — De 3 ori ?

        — A fost o noapte lungă.

        Râd cu băiatul ăsta de o oră în continu. E prietenul de care aveam nevoie. Desigur, asta nu va avea de-a face cu relația elev-profesor. Aproape că am uitat de cele întâmplate astăzi. Puțin vin nu-mi va strica, mâine sunt liberă.

        — Mai toarnă !

        — Cred că ai băut destul, Nathalia !

        — Eu sunt adultul aici.

        — Totuși, e al optulea pahar.

        — Mai avem până la 10 încă 3

        — Încă 2.

        — Cred că ar trebui să mă opresc.

        — În sfârșit.

        — Kai, mereu îți sclipesc ochii așa ?

        — Mie da, dar ție cred că nu.

        — Ai... o geană... lasă-mă să... nu te mai mișca. Încerc să-i îndepărtez geana, e așa lungă. Woww. Vinul mi-a luat mințile. Mi-e frică să nu fac vreo prostie. Te descurci, Nath.

        — Nathalia, cred că e timpul să plec.

        — Wow, ce lungi sunt !

        — Ce sunt lungi ?

        — Genele tale. Mereu sunt așa ?

        — Tot timpul. Nathalia, cred că ar trebui să te odihnești, mâine ai de lucru.

        — Greșit ! Mâine sunt liberă ! Vezi ? Nu știi nimic ! Taci !

        Kai râde lângă mine în hohote. Nu m-am mai simțit așa bine de multă vreme. Sunt un exemplu prost pentru elevul meu. Kai este elevul meu. Ou, nuu, dacă-i spune tot Christinei. Lacrimile îmi inundă fața.

       — De ce plângi, Nath ?

       — Sunt un exemplu negativ pentru tine, Kai. Mama ta mă va concedia. Sunt o idioată. Încep mai tare să plâng iar el mă trage la piept.

Profa de biologieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum