Hazine Peşinde

113 32 41
                                    

Babam gece heyecandan uyuyamıyor.Annem de aynı.Hep zengin olunca ne yapacaklarının hayalini kurup duruyorlar.Ben ise fazla umutlu değilim.
Anne:Hadi Oğlum , Kenan gelin hadi kahvaltı hazır.
-Oğlum hadi kahvaltımızı yapalım ormanı gezelim biraz nereyi kazacağımızı araştıralım.
-Tamam baba.
Yemeğimizi bitirdikten sonra babam ve Burak ile ormana gittik.Burak heyecanlıydı.Hazine bulacağımızdan değil ama macera yaşayacağız diye düşünüyordu. Ormanın derinliklerine indiğimizde nihayet kazacağımız yeri bulduk.
-Oğlum kazacağımız yer evimize çok uzakmış en iyisi şimdiden kazıya başlayalım.Hem bu ormana fazla gelen olmaz gelse de ormanın derinliklerine fazla inmez.
-Tamam baba.
Kazıya başladık.Neredeyse 1 metreye kadar kazmıştık.Sonra ben ve Burak mola vermek için oturduğumuzda babam beni çağırdı.
-Oğlum buraya gel kürek sert bir yere çarptı.
-Geliyorum baba.
-Oğlum hadi iki taraftan kazalım bu hazine sandığı çıkarmak üzereyiz.
-Ozaaan bende geliyorum bensiz hazine çıkartmak ha.
Sonunda çıkardık.
Sandık kilitliydi.Babam içinde altın bulacağını düşünmüştü ama içinden altın sesi değilde tahta sesi gibi farklı bir ses çıkıyordu
-Oğlum belki içinde başka bir değerli bir eşya veya maden vardır.
-Bilmiyorum baba.En iyisi gidip evde açmak bu sandığı.
Sonra uzaktan siren sesleri duyuldu...

YOLUN BAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin