Macera Başlıyor !

189 45 62
                                    

Ben Ozan.18 yaşındayım.Yarın okul başlıyor ama ben çalışmak zorunda olduğum için gidemiyorum.Ailem fakir olduğu için ben sanayide çalışıyorum.
Babam:Oğlum ben de senin okulda eğitim almanı istiyorum ama durumumuz belli belki bir mucize çıkıverir de kurtuluruz bu durumdan.
Bu arada annem de mutfaktaki fayansları temizliyordu.Bir anda bir fayansın az da olsa yerinden oynadığını farketti.Sonra fayansı eli ile kaldırınca içinde eski bir parşömen olduğunu gördü.Sonra daha dikkatli bakınca hazine haritası olduğunu anladı.Çok heyecanlandı.
Anne:Kenaaan(Ozan'ın babası)çabuk gell.
Baba:Yine ne oldu ?
Anne:Hâlâ ne oturuyosun bir hazine haritası buldum.
-Anne nasıl,nerede buldun onu bi gösterirmisin bana ?
-Tamam oğlum al çabuk elim ayağım titriyor.
Baba:Bu bir mucize...
-Baba şu kağıda baksana şehir dışındaki ormanı gösteriyor galiba.
-Evet oğlum doğru söylüyorsun.
-Bence polise verelim baba.
-Oğlum biz bulmadan polisler bulursa bize hiç bir şey bırakmazlar en iyisi gidip kendimiz bulmak.
-Tamam baba belki birşeyler buluruz da okuluma gidebilirim.
Annem:Zengin olacağız biz şimdi.Çok heyecanlıyımm.Hemen gidip komşulara haber vereyim !
-Sakın ha hanım komşulardan birisi bizi polise şikayet ederse bizi hapise atarlar.
-Ben ne yapacağım siz hazine haritası ararken nasıl sakin kalacağım ? Ben de geliyorum !
-Sen ağzını kapayıp oturacaksın hanım bizimle gelip de ne yapacaksın ? Oğlum Ozan sen de Burak'ı ara üçümüz birlikte daha hızlı olur.Bu akşam gidip kazarız.
-Tamam baba. daha eşyalarımızı hazırlamadık en iyisi yarın akşama doğru gidelim
-Tamam oğlum.
|
|
|
|
Nasıldı beğendinizmi ilk bölümü.Bu arada takip edip oy kullanın (:

YOLUN BAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin