4

5.8K 494 246
                                    

İyi okumalar.

Mr.Min:Beni görünce koşar adım yolunu değiştirmeyi kes.

Mr.Min:Bu sinir bozucu.

Jung.Hoseok:Yüzünü bile görmek istemiyorumdur belki.

Mr.Min:Hoseok kes şunu.Beni sinirlendiriyorsun güzelim.

Mr.Min:Ve zaten o güzel yüzüne yakından bakıp sen yanımdan geçerken rüzgara karışan çiçek kokunu içime çekemediğim için yeterince sinirliyim.

Mr.Min:Çizgimi aşma.

Jung.Hoseok:Tanrım!
Kes şunu, bu mide bulandırıcı.

Jung.Hoseok:Sanki beni seviyormuşsun gibi rollere girmene gerek yok.

Jung.Hoseok: Bana ne istediğini
söyle ki bu saçma oyuna daha fazla devam etmeyelim.

Mr.Min:Seni seviyorum Jung Hoseok!

Mr.Min:Her yağmur yağdığında soğukta kalan hayvanlar için ağlayıp hepsine yardım etmen imkansız olduğunu bilmene rağmen kendini suçladığını,ölen muhabbet kuşun yüzünden bir ay boyunca her akşam ağladığını,hatta zaman zaman aklına düştüğünde bile hâlâ yeşil irislerinin buğulandığını bilecek kadar seviyorum.

Mr.Min:Gök gürültüsünden ölesiye korktuğunu ve sabah olana kadar uyumayıp masa lambasının titrek ışığında nöbet tuttuğunu,o an birinin sana sarılıp uyumana yardım etmesini dilediğini bilecek kadar seviyorum.

Mr.Min:Her zaman yolda gördüğün çiçekleri izlemeye dalıp gideceğin yere geç kaldığını ve bunu farkettiğin an telaşla koşmaya başladığını bilecek kadar seviyorum.

Mr.Min:Seni seviyorum Hoseok ve bu 'mış gibi' den çok daha fazlası.

Mr.Min:Ve senden tek istediğim senin de beni sevmen.

Mr.Min:Çünkü ben sonsuza dek seni seveceğim.

-Jung.Hoseok çevrimdışı-

Zweisamkeit▪︎Sope✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin