17

4.5K 390 272
                                    

İyi okumalar.

Mr.Min:Hoseok

Jung.Hoseok:Yoongi

Mr.Min:Hoseok

Jung.Hoseok:Yoongi

Mr.Min:Hoseok

Jung.Hoseok:Ne var be?
Delinin sikini bellediği gibi Hoseok, Hoseok.Ne var yine!

Mr.Min:Amk sen nasıl bir barzosun?Çiçekdir miçekdir dedik,ne söylediğimize dikkat edelim kalbi kırılır dedik, gördüğümüz muameleye bak!

Mr.Min:Başkası olsa kafa göz dalacağım da neyse dua et çiçeğimsin.

Mr.Min:Neredesin sen,hiçbir yerde göremiyorum seni.

Jung.Hoseok:Resim atölyesindeyim.

Mr.Min:Ne işin var senin orada?Seni daha önce hiç çizim yaparken görmedim.

Jung.Hoseok:Övünmek gibi olmasın da çok güzel çizim yaparım.

Jung.Hoseok:Ama atölyeye çizim yapmak için gitmedim.Bir alt sınıfım Jeongguk, çizmesi için figüran olup olamayacağımı sordu.Ben de kabul ettim.

Mr.Min:Ne diyorsun sen?Kabul etmişmiş!Kimden izin aldın?!

Mr.Min:BANA SORDUN MU!?

Jung.Hoseok yazıyor...

Mr.Min:Seni almaya geliyorum.
O tavşan suratlı orospu çocuğunun çizdiği portreni de ondan alacağım.

Mr.Min:Sonra onun seni çizmeye cüret edebilen parmaklarını tek tek kıracağım.

Jung.Hoseok:Yoongi!

Jung.Hoseok:Kes şunu!Bana böyle davranamazsın.Neden senden izin alacakmışım?Ben senin kölen değilim.Kendi hür iradem,kendi fikirlerim var!

Jung.Hoseok:Hem abartıyorsun.Altı üstü bir çizim.Ben sandalyede oturuyorum, o da çiziyor!Ne var bunda?

Mr.Min yazıyor...

Mr.Min:Neden benden izin alacakmışsın öyle mi!İster kabul et ister etme ama sen benimsin Min Hoseok.Biz sevgiliyiz!

Mr.Min:Adamın biri seni resim bahanesiyle atölyeye atıyor ama sen bunu bana haber bile vermiyorsun!

Jung.Hoseok yazıyor...

Mr.Min:Seni çiziyor ama sorun değil!Çünkü o çizimle ne sikim yapacağı ve neden çizmek istediği kişinin sen olduğu
hiç önemli değil,sonuçta sadece çizim!

Jung.Hoseok:Yoongi çirkinleşiyorsun, çok geç olmadan önce kes şunu!

Mr.Min yazıyor...

Jung.Hoseok:Sen sakinleşene kadar konuşmayalım.

Mr.Min:Benimle dalga mı geçiyorsun!Oradan kalkıp tıpış tıpış yanıma geleceğine hâlâ orada oturmuş sakinleşene kadar konuşmayalım diyorsun!

Mr.Min:Sakinleşmiyorum buraya gel.Ben gelirsem kötü olur.

Jung.Hoseok:Gelmiyorum!Bana bu üslupla konuşamazsın!

Mr.Min:Demek o orospu senin için daha değerli ha?Söylesene onunla diz dize yalnız başına olmak hoşuna gidiyor mu?Belki sana öpebilir miyim diye de sorar.Alt tarafı bir öpücük senin için sorun olmaz.Sen özgür bir bireydin değil mi?

Jung.Hoseok:Sen aşağılık herifin tekisin Min Yoongi.

Jung.Hoseok:Keşke en başından bana yaklaşmana izin vermeseydim.Keşke kalbime girmene izin vermeseydim.

Jung.Hoseok:Sen sevgime laf ettirmem diye havlarken adamsın zannettim.
Oysaki sen sevdiğine sürtük muamelesi yapacak kadar şerefsizsin.

Jung.Hoseok:Sen de yalan sevgin de yerin dibine batsın.

-Jung.Hoseok tarafından engellendiniz-

Mr.Min:SİKEYİM!
(Mesajınız iletilemedi.)

Zweisamkeit▪︎Sope✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin