7:17
Lassan ballagtam egészen a suliig. Nem akartam sietni, hiszen nagyon izgulok. És ha hamar érek oda, strébernek tartanak majd. Viszont még jó hogy nem aludtam vissza, mert nem állt szándékomba elkésni az első napon. Amikor az isihez értem, döbbenten láttam, hogy sok itt a gyerek. De nem a szokványos emberek. Persze voltak akik teljesen úgy néztek ki. De volt akinek szárnya volt, vagy négy keze, hasonlók. Ez így elsőre mutánsnak hangozhat, de ott abba a percbe nem volt az. Inkább megdöbbentő. Tudtam hogy milyen a suli. Legalább is hallottam róla dolgokat, de mai napig nem hittem el. Nem hittem el, hogy más ember is van, akinek képessége van. Ettől hogy rá jöttem, nem vagyok egyedül, teljesen felvillanyozott. Mosolyogva indultam meg a bejárat felé. Amint elnéztem kisebb-nagyobb csoportokat alkottak a diákok. Gondolom már alsós koruk óta ismerik egymást. Lassan ballagtam a lépcsőn, egyenesen az 1/C teremhez. Amikor megláttam a nagy táblát a számmal és a betűvel, a szívem hatalmasat ugrott. Kicsit megremegett a lábam, de egy mély levegő után, kinyitottam az ajtot. Azta! Itt minden volt! A teremben összesen 15 gyerek volt. Velem együtt. Itt nem a létszám volt a megdöbbentő. Hanem a látvány. Egy szűrke, és vörös hajú srác egymással kiabáltak, mi közben egy fekete hajú lány (akinek szarvai voltak, de menő!) velük kiabált hogy ne kiabáljanak. Értelem. A táblára egy sárga-fekete hajú srác és egy vékony ezüst hajú lány firkált. Egy sima barna hajú lány a padján aludt, miközben a mellette ülő, rózsaszín lány (az egész lány rózsaszín volt) bögdöste. Egy négy fős csoport a sarokba beszélgettek. A négy főből 1 volt lány. Gondolom valamelyik testvére. Egy szürke szemű, zöld hajú lány a tanári asztalnál ült, miközben egy szinten zöld hajú fiú heves gesztikulálások közt magyarázott neki. Plusz még volt egy fehér hajú fiú a padjánál ült, és telozott. Igy voltak ők 14-en velem együtt 15-en. Mikor hirtelen hangos üvöltés hallattszott fel.
- Embereeeeeeeeek!- kiáltott fel a szürke hajú fiú, akinek kék szeme volt.- Új tag!!!- kiabált tovább, mire a mellette lévő vöröske nyakon vágta.
- Kussolj már be, Gaku.- szolt rá.
- Nyugi van, tess.- vihogott ezek szerint Gaku.- Hogy hívnak?- fordult felém, aki egész végig kínosan állt ott.
- Amaya. Amaya Yamaguchi.- mosolyodtam el halványan halványan.
- Helló, Amaya. Hogy szólíthatunk?- ugrott mellém a szürke szemű, zöld hajú lány.
- Maya.
- Oksi, Maya. Én Hikaru Itõ vagyok.- mosolygott rám.
- Örülök, hogy megismerhettelek.
- Szint úgy!- lelkesedett. Váltottunk pár szot, miközben elfoglaltam a leghátsó padot.....
Haliiiuuu. Itt a második rész. Ehhh. Nem valami jó, de remélem tetszik 😅😄❤🤘🏻
XxBrixx
KAMU SEDANG MEMBACA
?Szuperhős Vagy Szupergonosz?
Fantasi- !Minden jog fennt tartva! - -Gondolkodtál azon, hogy milyen lehet szuper erővel élni? Hogy úgy érzed te különc vagy? Hát ha valaki tud erről mesélni, az: Yamaguchi Amaya. Lassan 15 éve él képességgel. Nagyon sokáig azt hitte, hogy ő az egyedüli. D...