"Να σου φέρω τίποτα άλλο, γλύκα;" η δυνατή φωνή του μπάρμαν, που φτάνει ως τα αυτιά μου, καλύπτει την εκκωφαντική μουσική.
Μου κλείνει παιχνιδιάρικα το μάτι του και αφήνει στην μπάρα την πέμπτη ή έκτη βότκα πορτοκάλι που παίρνω για απόψε, ποιος ξέρει.
"Όχι, ευχαριστώ" Απαντάω χαμογελαστά και κατευθύνομαι προς το τραπέζι μας.
Ευγνωμωνώ από μέσα μου την Εβελίνα που επέμενε να κλείσουμε τραπέζι μπροστά. Με έχουν πεθάνει τα πόδια μου από τα παπούτσια.
"Που χάθηκες εσύ;" ρωτάει η κολλητή μου.
Της σηκώνω το ποτήρι που κρατάω για να δικαιολογήσω την απουσία μου και νεύει θετικά εστιάζοντας, πάλι, την προσοχή της στον πρώην πρώην της.
Τα βρήκαν ξανά με λίγα λόγια.
Κάθε εβδομάδα το ίδιο τροπάρι.
Μια τα βρίσκουν μια χωρίζουν λες και είναι κάλτσες που χάνονται στο πλυντήριο.
Όντας ζαλισμένη από το ποτό και τα φώτα που αλλάζουν απόχρωση υπερβολικά γρήγορα, χάνω ελάχιστα την ισορροπία μου και κάνω μερικά βήματα πίσω, σκοντάφτοντας πάνω σε κάποιον.
Τι τα φόρεσα τα ρημάδια τα δωδεκάποντα;, σκέφτομαι και βλαστημώ για την όχι και τόσο εύστοχη επιλογή μου.
"Πρόσεχε, όμορφη" μια σαγηνευτική φωνή τρυπάει το αυτί μου και μια καυτή ανάσα τυλίγεται γύρω από τον λαιμό μου προκαλώντας μου μια έξαψη.
Δύο χέρια αγκαλιάζουν σφιχτά την μέση μου και ένα θεϊκά -χωρίς υπερβολή- πλασμένο πρόσωπο έρχεται αντικριστά από το δικό μου.
Ένας άντρας, γύρω στα είκοσι εφτά το πολύ τριάντα.
Μεγάλα, στρόγγυλα, καφέ μάτια. Οι μακριές του βλεφαρίδες μπλεγμένες μεταξύ τους προσδίδοντάς του μια δόση γλύκας μες στην αγριάδα του. Σαρκώδη χείλη. Οι έντονες γωνίες τον κάνουν να φαίνεται αυστηρός.
Μ' αρέσει.
"Ευχαριστώ" φεύγω βιαστικά από το κράτημά του και αγνοώντας τον κατεβάζω όλο το περιεχόμενο του ποτηριού μου, νιώθοντας το αλκοόλ που εισέρχεται να μου βάζει φωτιά στον λαιμό και στα σωθικά.
"Πάω στο μπάνιο" ενημερώνω την κολλητή μου που φιλάει αχόρταγη στον καναπέ το αμόρε της.
Σπρώχνω τα ιδρωμένα κορμιά που λυκνίζονται στον ρυθμό της μουσικής και επιτέλους φτάνω στην τουαλέτα.
Θαυμάζω την αντανάκλαση μου στον καθρέφτη και διορθώνω τα μαλλιά μου.
Βγάζω το κόκκινο κραγιόν μου και βάζω μια στρώση από αυτό στα χείλη μου.
YOU ARE READING
Devil's Kiss [D. I.]
ChickLitΟ διάβολος υπάρχει. Δεν είναι ένας μικρός, κόκκινος άνθρωπος με κερατάκια και ουρά. Μπορεί να είναι πανέμορφος. Επειδή είναι έκπτωτος άγγελος και ήταν ο αγαπημένος του Θεού. ------------- Started: 09/05/2020 Finished: »»Υβριστικό και ακατάλληλ...