Πίνω μια γουλιά από το κόκκινο κρασί μου και τοποθετώ το ποτήρι πίσω στην θέση του.
Ο Ντέιμον δεν έχει πάψει να μιλάει για τις επιχειρήσεις του από την στιγμή που ήρθαμε και καταριέμαι την ώρα και την στιγμή που δέχτηκα να γίνω μέρος αυτής της κατάστασης.
Αγκαλιάζω τα μπράτσα μου και γυρίζω το κεφάλι μου αγνοώντας τον για ακόμη μια φορά, αποφεύγοντας την ασταμάτητη λογοδιάρροιά του.
Αφήνω το βλέμμα μου να σκανάρει κάθε μικρή λεπτομέρεια του εστιατορίου που επέλεξε να δειπνήσουμε καθώς και τον κόσμο που έκανε την ίδια επιλογή.
Κυρίες με ακριβές τουαλέτες και δαχτυλίδια είκοσι τεσσάρων καρατίων να κοσμούν τα δάχτυλά τους, συνοδοί των κυρίων τουλάχιστον δέκα χρόνια μεγαλύτεροι τους -καλή ώρα εγώ- με το ακριβώς ίδιο χρώμα σμόκιν και σερβιτόροι να τρέχουν να τους γεμίζουν το ποτήρι μόλις αυτοί πιούν μια γουλιά από το ποτό τους.
Πότε δεν μου άρεσαν τέτοια μέρη.
Η χλίδα μου προκαλεί αηδία.
Μόλις ο άνθρωπος αποκτά λεφτά γίνεται αχόρταγος, χειραγωγεί τους πάντες και τα πάντα, γίνεται άπληστος, αχάριστος για ότι είχε και γενικά ότι επίθετο αρχίζει με το στερητικό άλφα.
Δεν είμαι εγώ για αυτές τις ακριβές βλακείες.
Μπύρα, ταράτσα και καλή παρέα.
Το τρίπτυχο της γαμάτης βραδιάς.Αναπολώ αυτά τα βράδια και μου έρχεται να βάλω τα κλάματα που απέρριψα την πρόταση των φίλων μου για.. για αυτό τέλος πάντων.
"Και έτσι απέκτησα και το οινοποιείο" ολοκληρώνει την φλυαρία του και στρέφω την προσοχή μου σε αυτόν πλέον.
"Ενδιαφέρον" σχολιάζω αδιάφορα και μειδιάζει.
"Εσύ; Ποια είναι η ιστορία σου; Δεν έχεις μιλήσει σχεδόν καθόλου απόψε" προσπαθεί να με κάνει να μιλήσω αλλά μάταιος κόπος καθώς αυτό που θέλω είναι να φύγω από εδώ.
"Εγώ, προφανώς δεν έχω οινοποιείο" σηκώνω τους ώμους μου και γελάει ελαφρά "Είμαι στο τρίτο έτος της ιατρικής και βαριέμαι αφάνταστα αυτή την στιγμή"
λέω έξω από τα δόντια και δίχως φόβο, για την αντίδραση του, την άποψή μου και χτυπάω ρυθμικά το λεπτό ασημένιο δαχτυλίδι μου στο κρυστάλλινο ποτήρι."Ήξερα πως δεν άκουσες λέξη από ότι είπα-"
"Άλλα παρόλα αυτά συνέχισες να μιλάς" πίνω άλλη μια γουλιά κρασί διακοπτοντάς τον.
YOU ARE READING
Devil's Kiss [D. I.]
ChickLitΟ διάβολος υπάρχει. Δεν είναι ένας μικρός, κόκκινος άνθρωπος με κερατάκια και ουρά. Μπορεί να είναι πανέμορφος. Επειδή είναι έκπτωτος άγγελος και ήταν ο αγαπημένος του Θεού. ------------- Started: 09/05/2020 Finished: »»Υβριστικό και ακατάλληλ...