Nisan ayının sıcak bir cumartesi sabahı Sinan dışarıya çıkar.Hava olduğundan biraz daha sıcaktır.Sabah olduğundan dolayı dışarısı biraz serindir.Sinan sabahları yürüyüş yapıp etrafta biraz gezmeyi ve spor yapmayı seven birisidir ve zamanla bir rutin haline geldiği için dışarı çıkmıştır.Etrafta insan çok az sayıdadır.Bazı insanlar dışarıda yürüyor bazıları dükkanları yeni açıyor kimisi ise kafeteryalarda oturup kahvesini içiyor kimisi bir köşede kahvaltı ediyor.Sinan ise almış başını yavaş adımlarla her zaman gittiği büyük Lale Parkı'na gidiyordur.Park şehirin en büyük parklarından birisidir ve en uzun yürüme yoluna sahip parkıdır.Bazı insanlar oraya gidip her gün yürüş yapar kimisi ise her gün koşar bazı gençler paten kayar aynı zamanda parkın bir diğer köşesinde yer alan futbol ve basketbol sahasında da oyun oynayanlar vardır.Ufak tepelerden oluşan parkın arka tarafındaki büyük tepesinde ise bazı insanlar yerlere serilip serin sabah havasında gün doğumundan beri oturup dinlenirler bazıları uyuyup dinlenir bazıları ise piknik yapar.Sinan yaklaşık yarım saat sonra evinden yavaş yavaş yürüyerek parka gelir ve girişinin önündeki boş bir çardakta oturup biraz dinlenir ve evden getirdiği bazı atıştırmalıkları sırt çantasından çıkartıp yemeye başlar aynı zamanda etrafı seyreder.Bir süre sonra okulda gördüğü ve sevdiği kızı düşünmeye başlar.Düşündüğü kızın ismi ise Gizemdir.Gizem, 175 boylarında iyi vücutlu zarif bir kızdır.Genelde voleybol oynar bazen ise tenis oynar.Sinan ise daha çok basketbol oynayan birisidir.Aynı okuldadırlar ama farklı sınıftadırlar fakat beden eğitimi dersleri aynı gün ve saate denk geldiğinden dolayı bazen dışarıda bazen ise okulun spor salonunda karşılaşırlar.Gizem genelde okul içerisinde ve günlük hayatında bakımına dikkat eden bir kızdır.Özellikle ayaklarına özen gösteren birisidir.Sinan da ondan hoşlanmaktadır.Ancak onu tanımamaktadır.Uzun bir zamandır o çevresinde olsa da yalnızca onu uzaktan görebilmektedir ve aynı okulda olsalar da farklı sınıflarda bulunduklarından dolayı her gün de onu göremediğinden dolayı bir süre sonra Sinan'ın morali de bozulmaya başlamıştır.Bu duruma son vermek adına bir süre sonra onunla görüşmeye karar verir.Sinan ile aynı ortaokul ve lisede bulunan onun uzun zamandır sevdiği ailesiyle onu yakından tanıdığı ve en sevdiği dostu Furkandır. Furkan orta boylu basketbol oynayan dürüst ve saygılı birisidir. Sinanla birlikte bazen dışarı çıkarlar birlikte bisiklet sürerler basketbol oynarlar ve şehirde başka arkadaşlarıyla sabahtan gece geç saatlere kadar dolaşırlar.Genelde birçok kişinin evi Lale Park'a yakındır.Bazı kişiler ise şehir merkezinde yaşamaktadırlar genelde bisikletlerle Lale Parkta buluşup oradan birlikte hareket ederler ve başka kişilerin evlerine gidip onların da çıkmasını bekleyip birlikte hareket ederler,bir süre sonra ise basketbol ve futbol oynarlar sonra da evlere dağılırlar.Ancak Furkan genelde öğleden sonra dışarıya çıkar,Sinan ise sabahları dışarıya çıkıp genelde arkadaşları evde olduğundan dolayı yalnız başına dolaşıp yürüş yapmayı tercih eder.Parkta oturup Gizemle nasıl görüşebilir nerede buluşup ona nasıl hislerini anlatabilir bunları planlıyordu aynı zamanda o sıra biraz kurabiye yerken,bazen evden bazen ise yakınlardaki bir marketten parka gelirken aldığı içeceğini yudumluyordu.Yemek yemeyi bitirdikten sonra tekrar parkın içerisinde yürüyüş yapmaya başladı o sıra bulutlar havayı kapatmıştı görünüşe göre kısa süre içerisinde yağmur yağacaktı.Sinan bir süre yürüyüş yaptı ve Parktan dışarı çıkarak eve doğru yol aldı.Yolda giderken yağmur başladı.Kısa süre içerisinde dolu dolu yağmur yağmaya başladı.Sinan eve çok yakın olmadığından dolayı en yakın bir binanın giriş katında yağmurun biraz dinmesini beklemek için köşede bir apartman buldu ve orada bir süre bekledi.O sıra kafası biraz karışıktı.Gizemi düşünüyordu ve biraz da telaşlıydı.Neler olabileceğini tahmin ediyor ve düşünüyordu.Bir süre bekledikten sonra tekrar eve doğru gitti.Eve geldikten sonra duşa girdi ve cam kenarında en sevdiği koltuğuna oturup çay içerek arabaların geçtiği yavaştan öğle saatlerine doğru gelinirken kalabalıklaşan yollara ve kaldırımda yürüyen insanları seyrediyordu aynı zamanda biraz televizyon izliyordu.Biraz geçtikten sonra uyuya kaldı ve telefonun çalmasıyla bir anda kalktı.Arayan arkadaşı Furkandı.Koltuktan heyecanla kalktı ve telefonu açtı Furkan ona öğleden sonra evlerinin aşağısına geleceğini söyledi sabahları dışarı çıkıp Sinan'ın yorulduğunu bildiğinden dolayı genelde Furkan haber verip Sinan'ın evine gelmeyi daha uygun görüyordu.Sinan biraz vakit geçtikten sonra Furkan'ı pencereden aşağı baktığında gördü ve tekrar giyinerek aşağı indi.Furkan'la tokalaştıktan sonra konuşmaya başladılar.Genelde bisikletle gelen Furkan bu gün yürüyerek gelmişti ayrıca Furkan'ın evi Sinan'ın evine yakın değildi aralarında en az 5 kilometrelik bir mesafe olmasına rağmen gelmişti.Bu günlük de böyle olsun diyerekten tekrar Lale Park'a doğru başka arkadaşlarıyla buluşmak için gittiler.Furkan'la yolda yürürken arkalarından birisi seslendi baktıklarına gelen sınıf arkadaşları Keremden başkası değildi.Keremle Sinan fazla samimi olmasalar da yine de Furkan'dan dolayı görüşüyorlardı ve geçen zamanla birlikte aslına bakarsanız samimi olmaya da başlamışlardı.Sonra birlikte uzun ağaçların ve rengarenk çiçeklerin takip ettiği yoldan Lale Parka doğru yürümeye devam ettiler.Sinan kafasındakileri kendisi de fazla emin olmadığından dolayı ve nasıl yapacağını bilmediğinden dolayı Gizem ile ilgili herhangi bir şeyi ne Furkan'a ne de diğer arkadaşlarına söylemeyi düşünmüyordu.Daha sonra yolun karşı tarafından geçen bir kız gözüne çarptı.Bu okulda Gizemin en yakın arkadaşlarından olan Yağmurdu.Ne Gizemle ne de onun arkadaşlarıyla tanışmasa da onların bazılarını bilen Sinan onu görünce Furkan'a söyledi.Furkan da Yağmur'u gözüne kestirmişti.Yağmur sarışın orta boylu güzel cana yakın ancak biraz fevri bir kızdı.En sevdiği ve en çok görüştüğü arkadaşı ise Gizemdi.Onunla aynı sınıftaydı ve onu yakından tanıyordu.Furkan onunla 9 ve 10. sınıfı geçirdiği için biraz tanıyordu.Herkesin farklı bölümlere dağılmasıyla ise farklı sınıflara düşmüşlerdi bu yüzden bir süredir görüşmüyorlardı.Aynı zamanda Yağmurda Parka yakın oturuyordu bu yüzden genelde oralarda görünürdü.Daha sonra üç arkadaş parka vardılar sonra parkın en sevdiği ağaçlarla etrafı çevrelenmiş genelde başkalarının parkın diğer tarafındaki yerlerde oturduğundan dolayı sessiz ve güzel olan çardaklarının olduğu yerde boş bir yer bulup oturdular.Sohbet muhabbet ederken Sinan kafasında Gizemi düşünüp duruyor ve onu bir türlü aklından çıkaramıyordu.Daha sonra Furkan ve Kereme ondan bahsetmeye karar verdi.İkisine de okullarında sevdiği bir kızın olduğunu önceden söylemişti ama kimin olduğunu söylememişti.Furkan kim olduğunu sorunca farklı bölümde ve sınıfta olan Gizemden bahsetti.Kerem Gizemi gördüğü için hatırladı.Keremde Gizemle ortaokuldan tanışıyordu ve onu biraz biliyordu.Ama o da uzun zamandır onunla görüşmüyordu.Sinan durumun ciddi olduğunu ve onunla görüşmek istediğini söyledi.Kerem hemen atlayıp ona en yakın zamanda görüşmesini ve ona ne düşündüğünü beklemeden anlatmasının doğru olacağını söyledi,Furkan ise onun biraz bekleyip kafasında plan yapmasını başka bir zamanı beklemesini söyledi.Ancak Sinan düşünmüştü ve kararını vermişti Keremin de dediği gibi artık beklemek yerine gidip adım atmayı deneyecekti.Furkan ''Eğer olmazsa ne olacak peki?'' diye sordu.Sinan kararlıydı daha fazla beklemek yerine ne olacaksa olsun diyerekten okulun tekrar açılacağı ilk en yakın zaman olan pazartesiyi bekleyecekti.En yakın zamanda onunla görüşmeyi istediği için heyecanlıydı ve olacakları merakla bekliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem'in Ayakları
RomanceSinan adında birisinin hikayesi.Aynı okulda sevdiği bir kıza aşık olur ve başından gelenler onun için çok ilginç olacaktır.Olanlar onu mutlu da edebilir onu kötü de etkileyebilir sonuçta bu onun arzusu...