Baekhyun delirecekti. Evet, kesinlikle delirecekti. Düşünmekten delirecekti. Chanyeol'u ve öpücüğünü düşünmekten ve sinirden delirecekti.Chanyeol onu öpmüş ve hiçbir şey olmamış gibi işine devam etmişti. Baekhyun ise birkaç dakika orada dikildikten sonra kendine gelmiş ve eşyalarını alıp hızla resim odasından çıkmıştı.
'Aptal Baekhyun' diye kızdı kendine. 'Yirmi dört yaşındasın! Utanıp kaçmakta ne?!'
Daha fazla kendine kızmanın bir anlamı olmadığını anlayınca kalkıp odasına yöneldi. Birkaç bölüm amerikan tv dizileri izlemek onu kendine getirebilirdi. (yazarın favori aktivitesi ehehe)
Yatağına kurulup yarınki dersini düşünmemeye çalıştı. Bu sırada labtop'ını kucağına yerleştirdi. Yarınki ders Chanyeol'un sınıfının dersiydi ve Baekhyun gerçekten nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu. En iyisi onu görmezden gelmek ve hiçbir şey olmamış gibi davranmaktı.
----
'Bu günün acilen bitmesi lazım.'
diye düşündü pembe saçlı ingilizce öğretmeni. Halbuki daha ilk derse bile girmemişti.İlk iki ders hızla geçerken sıra Chanyeol'un sınıfının dersindeydi.
Baekhyun yavaş adımlarla sınıfa ilerlerken sıkıntıyla iç geçirdi. Sınıfa girdiğinde öğrenciler yerlerine oturdu. Yoklamayı aldı ve tahtanın öüne geçti. Israrla Chanyeol'un oturduğu tarafa bakmamaya çalıştı.
"Evet, en son Gerund & Infinitive konusunda kalmıştık sanırım. Dersin tekrarını yapan var mı?"
( allah gerund infinitivenin belasını versin aq sefil dilci kardeşlerimi göreyim djsldkşsl)Sınıftan birkaç öğrenci el kaldırınca Baekhyun onlara söz hakkı verdi ve rahatça dersini işledi. Arada gözü Chanyeol' un sırasına kaydığında uzun olanın pencereden dışarıyı izlerken pircingleriyle oynadığını gördü. Chanyeol, Baekhyun'un onu izlediğinden habersiz elini telefonuna götürüp uğraşmaya başladı. Bu hareketi pembe saçlı olanı sinirlendirdi.
"Chanyeol."
Chanyeol ona seslenen öğretmenine gözlerini çevirdi. Şaşırmıştı. Öğretmeninin onunla konuşmasını beklemiyordu.
"Efendim?"
Tek kaşını kaldırdığında Baekhyun elini öne uzatıp sinirli bir şekilde konuştu.
"Telefonunu bana ver hemen."
Chanyeol alayla gülüp nedenini sordu.
"Derste telefon yasak çünkü. Hadi ver şunu."
Chanyeol kafasını iki yana sallayıp telefonunu aldı ve ayağı kalktı. Baekhyun'un tam önünde dikildi ve gözlerinin içine baktı. Pembe saçlı kısa olan gözlerini kaçırıyordu.
Chanyeol Baekhyun'un eline telefonu bıraktı.
"Okul saati bittikten sonra alabilirsin. Resim odasında görüşürüz. Şimdi yerine otur."
Chanyeol kafasını sallayıp onayladı ve yerine döndü. Ders sakin geçti.
----
"Dünkü yaptığın şey neydi öyle?"
Baekhyun sertçe sorduğunda Chanyeol alayla gülümseyip bir elini cebinden çıkardı ve kaşındaki piercingi kaşıdı.
"Öpücük. Hiç yapmadın mı?"
Chanyeol alay ederken Baekhyun'un sinirleri iyiyce geriliyordu. Resim odasının ortasında ayakta dikiliyorlardı.
"Hayır aptal, yaptım. Ama öğrencimle yapmadım tabiki."
Baekhyun sinirle konuştuğunda Chanyeol yandan bir gülüş attı.
"Bak, sayemde denemiş oldun işte."
Chanyeol bu sözlerinden sonra Baekhyun'un suratındaki ifadeye bir kahkaha attı. Sonra işaret parmağını hafifçe pembe saçlı olanın burnuna dokundurdu.
"Böyle sinirlenince çok tatlı oluyorsun, öğretmenim."
Baekhyun şaşkınlıktan ve sinirden tek kelime edemiyordu. Ellerini yumruk yapmıştı ve eğer öğrenciyr şiddet göstermek yasak olmasaydı Chanyeol'a bir yane geçirecekti.
"Böyle şaşkın bakışların, Baekhyun..."
Chanyeol kafasını eğip iyiyce Baekhyun'un yüzüne yaklaştı.
"...beni afallatıyor."
Chanyeol'un dudaklarına fısıldaması ve yumuşak nefesi Baekhyun'u nefessiz bırakmıştı. Uzun olan fırsattan istifade pembe saçlı olanın dudaklarını öpmeye başladı. Yumuşakça ve karşılık beklemeyen bir öpüştü bu.
Baekhyun sıcak dudaklarla afallamıştı. Karşılık vermiyordu ancak kendini geride çekemiyordu. Beyin algıları açıldığında ellerini Chanyeol'un omuzlarına koyup uzun olanı itti.
Chanyeol itildiğinde geri çekilip Baekhyun'un gözlerine baktı.
"Yapma, Chanyeol, sakın bunu bir daha yapma."
Baekhyun odayı bir hışımla terk ederken uzun olanın tek düşündüğü Baekhyun'un dudaklarının ne kadar lezzetli olduğuydu.
---
Ayyyy işler kızışıyor yavaştannn
bölümler gelmeye devam ediceek ~~
-loeyloverx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teach Me, Teacher! -chanbaek-
Fanfictionİngilizce öğretmeni Byun Baekhyun, onu her fırsatta sıkıştıran serseri öğrencisi Park Chanyeol ile ne yapacağını bilmiyordu.