Çabalarının Meyvesi

124 4 2
                                    

Yazar 

           James artık bu işi rutin baline getirmişti. Lily köşelerden dönerken çocuk geliyor mu diye bakıyor ama asla kaçamıyordu. Bilmiyordu ki James görünmezlik pelerini ile onu her yerde takip ediyordu. Çocuk onu her gördüğünde çıkma teklifi ediyordu. Bundan bunalan kız onu sürekli reddediyordu ve lanet atmadan göndermiyordu.

            Ama çapulcularda bir gariplik vardı. Her köşede ellerinde ağır kitaplarla biçim değiştirme çalışıyorlardı. Öğretmenler bundan hoşnuttu gerçi ama çocukların muzipliğinden hiç bir şey eksilmemişti. En tuhafıda çapulcular arasında çalışkan tek kişi olan Remus'un onlarla katılmamasıydı. Sadece onları izliyordu. Hatta lily onu bir kere diğerlerini durdurmaya çalıştığını gördü.

          Kimse bilmesede çapulcular animegus olmak için çalışıyordu. Yine böyle boş olan bahçede çalıştıkları bir gün Sirius kendini sıkarken Remus'un dolunayda değiştiği gibi değişmeye başladı. Göz rengi kırmızıya döndü, burnu uzadı, eli ayağı patilere dönüştü ve vücudundan siyah kıllar fışkırdı. Karşılarında artık Sirius yoktu. Kos kocaman siyah bir köpek vardı, karşılarında Patiayak vardı ve rahatlıkla ecel ile karıştırılabilirdi.

           Onun başarısı James'i gaza getirdi. Daha çok uğraştı. Minik boynuzlar uzadı, ayak ve elleri toynaklara dönüşü, rengi sarardı, ve boyu hızla uzadı, çatalak karşılarındaydı. İnsana geri dönmek oldukça kolaydı, düşünmek yetiyordu. İkiside alıştırma olsun diye bir kaç kez daha denediler. Beklediklerinin aksine yine zorlanmadılar. Bir kere yapınca gerisi kolaydı.

           Peter'ın daha çok denemesi gerekti. Diğer ikisinin ona yardım etmesi gerekti. Pazar gününün sonunda peter küçüldü de küçüldü, kıl gibi ince bir kuyruğu çıktı. Rengi külleşti, kılkuyruk ayaklarının dibine düştü. Lakabını kendi kendine verdi. İnce olan kuyruğundan esinlenmişti.

             Kısa sürede yasak ormanda bir ecelin dolaştığı söylentisi yayıldı. Bu söylenti öğrencileri ormandan iyicesine uzaklaşmasını sağladı. Artık etrafta daha rahat dolaşan çapulcular okulun bilinmeyen gizli geçitlerini keşfetti, buna görünmezlik pelerini de eklenince sık sık okuldan kaçmaya başladı. Bunun üzerine kaybolmamak için bir harita yaptılar. Remus'un fikri üzerine parşomeni büyüleyip çapulcu haritasını ortaya çıkardılar. Her birinin yatağının altında içinde kaymak biraları, ateş viskileri ve şaka malzemeleri vardı. 

            James'in en hoşuna giden şey patiayağın sümsükusun ödevlerini yemesiydi. Bu arda çapulcu haritasıda eklenince James Evans'ı izlemesi daha attı..olaylaştı. Son olarak zamanlamaları müthişti çünkü o gece dolunay vardı. Herkes oldukça stresliydi. Kılkuyruk dallardan sıyrılarak Şamarcı Söğütün yumrusuna dokundu. Çapulcular insan formunda tünelden geçtiler. Remus'un çığlıklarından dolayı perili sayılan Bağıran Baraka'ya ulaştıklarında çapulcular 1 saniyede Kılkuyruk, patiayak ve çatalak oldular.

           Gergince dolunay ışığını pencerelerden içeri girip Remus'a ulaşmasını beklediler. Bu olduğunda kurt-adam üçünün etrafında dönerek onları inceledi. Saldırmıyordu öylece onlara bakıyordu. Hareket etmeye ilk James cesaret etti. İleri doğru bir adım attı. Kurt dikkatle her hareketini izledi.

            Sirius daha önce denemedikleri bir şey yaptı: pati ayak iken konusmaya çalıştı. Bunun sonucu köpeklerin çıkardığı anlamsız seslerden çıkardı. Ama kurt-adam onu anladı. "Eeeee napıcaz?" demeye çalışmıştı sirius. Kurt-adamın onları anladığını gören çapulcular tüm gece oldukça eğlendiler. Ay ışıkları çekilip Remus normale dönünce, barakanın zeminine uzanıp bir süre kestirdiler.

            Ertesi gece daha tehlikeli bir işe cesaret ettiler. Remus'u dışarıda dönüşüm geçirmeye ikna ettiler. Kurt onları dinlediğinden bu sorun olmadı. Onu kontrol edebiliyorlardı. Remus daha sonra pişman oluyor ama bir dahakine tekrar yapmalarına izin veriyordu.

***************

Biliyorum çok ama çok kısa ancak bir sonraki bölümün hoşunuza gideceğine inanıyorum. Kendimi affettireceğim...

Yeni bölüm yolda...


Çapulcular Ve Lily EvansWhere stories live. Discover now