Dırırımmm nasılsınız brocumlar
Sabah kalktığım gibi günlük rutinlerimi yaparak giyinme odama girdim acaba bugün ne giysem diye düşünürken siyah jean pantolonumla üzerime sweet'lerimden birini geçirdim Ayağımada sporlarımdan birini giyerek bugün rahat olmaya karar verdim zaten çok Bi işim yoktu bugün ofiste o işlerimide halledip tuğçeyle buluşup alışverişe gidicektik ne kadar alışverişe gitmeyi pek sevmesemde Tuğçe'nin ısrarlarına dayanamamıştım.
Aslında bugün biraz Bartu'nun şirketine uğrayıp tavrını sormak istiyordum ama aynı zamanda bana bu çok saçmada geliyordu zaten tanışalı bu kadar az bir süre olmuşken gidip birde sanki birşeyiymiş gibi hesap sormak istemiyordum belki tavrı bana bile değildi ama bir daha ki karşılaşmamız da da böyle soğuk olursa kesin sorucaktım bana yıllardır arkadaşıymış gibi davransın değildi tabiki isteğim fakat bir iş yapıcaksak davranışlarla birbirimizi etkilemeyecek bir şekilde hareket edip profesyonel olacaktık kasıntı bir insan değildim asla ama insanlar bana nasıl gelirse bende öyle giderdim. Bartu bana bu derece soğuk ve ulaşılamaz gelirse bende aynısını yapardım.
Herneyse ya bunu bana zaman gösterirdi ama emre gibi sempatik ve samimi bir insanla arkadaş olmalarıda ayrı bir şaşırtıcıydı. Emre 'nin yaptığı saçma espriler aklıma gelince kıkırdadım.
Merdivenden aşağıya zıplayarak inince annem mutfaktan çıkarak gülümsedi.
-Benim bu güzeller güzeli kızım ne kadarda neşeli bugün sebebi nedir acaba?. Gülerek onun o tatlı yanaklarını sıkarak
- Canım annem ve babamla olduğum için olamazmı sultanım.
-Olmaz olur mu olur tabiki annem bak bakalım annen sana kahvaltıda ne yaptı. Heyecanlanarak
- Yoksa menemen mi yaptınn.
-eveet özlemişsindir sen tabi üşengeçlikten sabah akşam tost yediğin için özlemişsindir tembel kızım. Koşarak mutfağa gittim ve hemen sandalyeye oturdum biliyorum bu belki Bi çok insan için basit falan olabilirdi ama bu menemen benim için çok şey ifade ediyordu ki bunu birde annemin o güzel elleri yapmışsa daha çok şey ifade ederdi. Annem ve babamda gelince babam saçlarımı öptü ve
- günaydın bitanem.
- günaydın babam diyerek menemen yemeye devam ettim.
- tabi menemene dalınmış bana Bi öpücük bile yok. Kıkırdayarak yanağına sulu Bi öpücük kondurdum.
-ohh. Diyerek kahvaltısına başladı annemi de öperek canımın bitanesi menemenimi yemeye devam ettim.
-oyh tıka basa yedim galiba patlıcam.
- zayıflamışsın iyice mira'm biraz üşengeçliği bırakıpta öğünlerini kaçırmadan yemeklerini yesen ha canım kızım.
- yiyorum zaten annem ama arada böyle yoğun olunca unutuyorum.
-sağlık herzaman herşeyden önemlidir bitanem akşam ofis çıkışlarında gel buraya diyoruz dinletemiyoruzki ki. Babamın isyanıyla ona döndüm
-tamam babacım annecim artık iş çıkışlarımda hep gelmeye çalışıcam şimdi benim biraz ofiste işlerim var daha sonra tuğçe'yle alışverişe gidicem. Diyerek ikisinide kocaman öptüm. Babam
-kaç bakalım sen kaç. diyince gülerek cantamı aldım ve arabama bindim müzik açarak arabamı çalıştırdım.
Arabamı par ederek ofise girdim asistanımı çağırdım.
-canım imzalanacak dosyaları getirirmisin onları halledip çıkıcam başka acil birşey var mı?
-hayır yok Mira hanım sadece dosyalar var onlarıda hemen getiriyorum. Gülümseyerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umursamaz (ARA VERİLDİ)
General Fiction- benim güzel kızım güzel bebeğim seni sevdiğimi sana deli gibi aşık olduğumu nasıl söylerim. Başını göğsüme koyduğunda hızlanan kalp atışlarımı nasıl açıklarım nasıl sen gözümün içine baktıkça seni kalbime sokmak istediğimi, seni içime saklamak ist...